تماشا کنید: رونمایی از شخصیت‌های Ken ،Incineroar و Piranha Plant در بازی Super Smash Bros. Ultimate

در ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ , 11:00:19
بازی Super Smash Bros. Ultimate

شرکت نینتندو در جریان Nintendo Direct با اطلاعات جدیدی از جمله شخصیت‌های جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate، در یک ویدئو به استقبال طرفداران‌اش آمد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

به دنبال رویداد نینتندو دایرکت که چندی پیش برگزار شد، دو شخصیت از لیست شخصیت‌های روز عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد. در این رویداد شخصیت محبوب Ken از مجموعه بازی Street Fighter و شخصیت کشتی‌گیر حرفه‌ای Incineroar از مجموعه بازی پوکمون معرفی شدند. نینتندو همچنین اولین شخصیت پس از  رونمایی نسخه Ultimate را که Plant Piranha بود را معرفی کرد.

 

با توجه به ویدئو، همان‌طور که انتظار می‌رود، Ken در بازی یک اکو فایتر است که اکثر اوقات حرکات‌اش عملکردی شبیه به Ryu دارد. همان‌طور که گفته شد، این قابلیت‌های Ken مانند بازی‌های Street Fighter به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

این‌جا یک نگاهی عمیق‌تر به Incineroar خواهیم داشت. به نظر می‌رسد او به دنبال پیروزی‌های سریع و خشن باشد و حرکت‌های متفاوتی که برای طرفدارداران کُشتی سرگرم‌کننده است را اجرا کند. این‌که او بعد از هر حمله حتما باید ژست بگیرد کمی آزادهنده است. باید شاهد این باشیم که طرفداران به این موضوع چگونه واکنش نشان دهند.

 

در نهایت این ویدئو، نگاه کوتاهی به Piranha Plant می‌اندازد. این شخصیت یک پاداش رایگان پیش‌خرید نسخه Ultimate  بازی خواهد بود. تا زمانی که این بازی را خریداری کنید و از ۳۱ ژانویه (۱۱بهمن) شروع به بازی کنید، دسترسی رایگان به Piranha Plant خواهید داشت. این پیش‌خرید هم‌اکنون در دسترس است.

 

 Smash Bros. Ultimate با ۷۴ کاراکتر فوق‌العاده عرضه می‌شود (اگر Pokémon Trainer را تنها یک کاراکتر نظر بگیرید). شما می‌توانید لیست کامل این کاراکترها را در تصویر زیر مشاهده کنید. چه کسی را به عنوان کاراکتر اصلی خود انتخاب می‌کنید؟ 

Nintendo Direct, Super Smash Bros. Ultimate, شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch), ماریو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر