تماشا کنید: گیم‌پلی جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice

در ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ , 17:57:56
Sekiro: Shadows Die Twice, شرکت اکتیویژن, شرکت فرام سافتور (From Software), کنسول Xbox One

به‌تازگی یک گیم‌پلی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice در سایت Gameinformer منتشر شده است که به ما اطلاعات جدید و جالبی از بازی می‌دهد، هم‌چنین قرار است که در ماه جاری شاهد نمایش‌ها و اطلاعات بیشتری از بازی به‌صورت انحصاری در این سایت باشیم. در ادامه برای اطلاع از آخرین تریلر بازی با دنیای بازی همراه شوید.

به‌تازگی اعضای سایت Gameinformer به استودیو From Software سفر کرده و در آنجا توانستند ساعت‌ها به‌ تجربه جدیدترین بازی «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) بنشینند و قرار است که تجربیات و آموخته‌های خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد وارد منطقه‌ای به‌نام Hirata Estates خواهیم شد که درواقع یک فلش‌بک محسوب می‌شود و رویدادهای بازی را سه‌سال قبل از ماجراهای داستان اصلی روایت می‌کند؛ این مرحله به ما کمک می‌کند تا با ابعاد جدیدی از رابطه Sekiro و شخصیت Young Lord آشنا شویم. در کنار آن شاهد ویژگی‌های جدیدی از بازی مانند شنا کردن شخصیت در آب هستیم.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در کنار گیم‌پلی دو تن از اعضای Gameinformer آموخته‌های خود را از این بازی توضیح می‌دهند، در انتها می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

 


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. Hidetaka Miyazaki از نظر من یک نابغه هست. فقط اسم اون روی یه بازی برای خریدش کافیه. برای خودشون نوعی سبک جدیدی در دنیای گیم بوجود آوردن که روز به روز داره گسترش پیدا میکنه. بیصبرانه منتظر این بازی و ۲ یازی دیگه ای هستم که شرکتش در دست ساخت داره. تجربه گیم ناب رو عرضه میکنه. انگار همه چیز در جای خودشونن و چیزی اضافه نیست.هیچ وقت از ۴ شماره سولز و بلادبورن خسته نشدم.امیدوارم این بازی هم بتونه موفقیت بازی های دیگه این شرکت رو تکرار کنه.

    ۱۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر