تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی The Division 2 منتشر شد

در ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ , 12:00:56
PlayStation Pro, The Division 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

شرکت یوبی‌سافت، جدیدترین تریلر از بازی The Division 2 را منتشر کرد که به نظر می‌رسد وقایع آن در شهر واشنگتن جریان دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

گروه دیویژن بعد از گذراندن مأموریت سختی که در شهر نیویورک،‌ و برای نجات آن انجام داد، اکنون خطر بزرگ‌تری را در مقابل خود میبیند. شهر واشنگتن که امن‌ترین شهر باقی‌مانده در زمین در برابر یک ویروس کشنده ناشناخته محسوب می‌شود،‌ اکنون در خطر است و بار دیگر گروه دیویژن، تنها امید بازمانده‌های آن محسوب می‌شود. این گروه به خوبی می‌داند که با از دست دادن واشنگتن،‌ کشور سقوط خواهد کرد و دیگر هیچ راهی برای نجات آن وجود نخواهد داشت؛ به همین خاطر این بازی شما را وارد یک نبرد سخت،‌ مهیج و نفس گیر خواهد کرد و شما به عنوان یک مأمور با تجربه، باید با کمک گروه خود این سختی‌هارا پشت سر بگذارید و از سقوط شهر جلوگیری کنید؛ چرا که شما تنها راه نجات این شه و بازمانده‌های آن محسوب میشوید.

در این تریلر دو دقیقه‌ای اما شاهد همین بخش از گیم‌پلی بازی هستیم که در شهر واشنگتن به وقوع می‌پیوندد. با توجه به کیفیت عالی اولین سری از این بازی و همچنین با توجه به این تریلر و تریلر‌های قبلی این بازی،‌ انتظار می‌رود عنوان جدید The Division کیفیت خارق‌العاده‌ای برای کاربران به ارمغان بیاورد. ترکیبی از کیفیت گرافیکی عالی، روایت داستانی جذاب، گان‌پلی فوق‌العاده، طراحی بی نقص محیط و خیلی چیز‌های دیگر که اگر طبق انتظارات به خوبی در این بازی گنجانده شوند، به جرات می‌توان گفت که شاهد یکی از بهترین بازی‌هایی خواهیم بود که در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

به هرحال این بازی در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴‌، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و باید دید آیا The Division 2 میتواند برگ برنده یوبی‌سافت در میان عناوین خوب دیگر باشد یا خیر.
شما عزیزان می‌توانید تریلر این بخش از بازی را در زیر مشاهده کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر