تماشا کنید: از Final Fantasy XIV: Shadowbringers رونمایی شد همراه با تاریخ عرضه

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ , 22:48:29
Final Fantasy 15

امروز صبح طی مراسمی در پاریس شرکت اسکوئر انیکس از جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی Final Fantsy XIV با نام Shadowbringers رونمایی کرد. در ادامه با آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.

طی این مراسم از تریلر و محتویات جدید بازی رونمایی شد و تاریخ عرضه ی آن اعلام شد این بسته‌ی گسترش‌دهنده در تاریخ ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۹۸ برای عموم در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین از نسخه‌ی Collector’s Edition بازی با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد و نسخه‌ی دیجیتالی این نسخه بدون محتویات فیزیکی این بازی با قیمت ۶۰ دلار در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی ۲۰۰ دلاری بازی شامل: جعبه‌ای ویژه برای قاب بازی و نگه‌دارنده محتویات فیزیکی آن، اکشن فیگوری زیبا از کاراکتر شوالیه تاریکی، دفترچه‌ی هنری بازی، برچسب و استیکر، کارت‌های مخصوص بازی و درنهایت محتویات دیجیتالی بازی را دارا خواهد بود.

پلیرهایی که هرکدام از این دو نسخه را خریداری کنند سلاح ویژه‌ای با نام Gunblade را دریافت خواهند کرد که ترکیبی از تفنگ با شمشیر است همانند سلاحی که در هشتمین نسخه‌ی این سری شاهدش بودیم.

در تصاویر زیر میتوانید تمامی آیتم ها و محتویاتی که برای بازی عرضه خواهد شد را مشاهده کنید:

به‌جز تریلر و عکس‌های منتشر شده جزییات جدید دیگری نیز از بازی منتشر شد مانند معرفی کلاس (یا شغل) جدیدی به نام Gun Breaker و همچنین نژاد جدیدی به نام Viera در نهایت محیط های جدیدی از بازی به نمایش درآمد که به محض عرضه‌ی آن می‌توانیم به جست‌وجو در آن بپردازیم.

Shadowbringers سومین بسته‌ی گسترش‌دهنده برای بازی Final Fantasy XIV خواهد بود و ادامه‌ی داستان Stormblood (دومین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی) را دنبال خواهد کرد.

Final Fantasy XIV: Shadowbringers در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و سیستم عامل مک در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه تریلر معرفی این بازی را می‌توانید تماشا کنید:

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر