تماشا کنید: تصاویر و تریلر جدیدی از فیلم Aladdin منتشر شد

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ , 09:00:58
Guy Ritchie, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شاهد انتشار تریلری کوتاه، به همراه تصویری از فیلم جدید Aladdin هستیم که توسط «دیزنی» (Disney) منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

دیزنی تبلیغات و تصاویر جدیدی از فیلم Aladdin منتشر کرده است که شامل ظاهر شدن ویل اسمیت (بازیگر مشهور هالیوودی) در نقش غول چراغ جادو می‌شود. شرکت دیزنی طی چند سال اخیر توانسته‌ است با بازسازی برخی از آثار انیمیشنی پرطرفدار و کلاسیک خود موفقیت‌هایی کسب کند. هرچند که فیلم‌های Alice in Wonderland و Maleficent دقیقا مطابق نسخه‌های انیمیشنی خود نبودند، اما فیلم‌‌های The Jungle Book ،Cinderella و Beauty and the Beast بسیار به نسخه‌های انیمیشنی خود نزدیک بودند. در سال ۲۰۱۹، ۳ تا از اقتباسات انیمیشنی شرکت دیزنی با نام‌های Dumbo به کارگردانی Tim Burton (تیم برتون)، Aladdin به کارگردانی Guy Ritchie (گای ریچی) و The Lion King به کارگردانی Jon Favreau (جان فیورو) منتشر می‌شوند.

فیلم Aladdin در ماه می، در اوایل تابستان که فصل انتشار فیلم‌های Block Buster ( فیلم‌های هالیوودی که با بودجه بسیار زیاد ساخته شده‌اند) است منتشر می‌شود. شرکت دیزنی اولین تریلر کوتاه از فیلم Aladdin را در اکتبر ۲۰۱۸ (اواسط پاییز) منتشر کرد اما هیچ تصویر دیگری از آن به بعد منتشر نشد؛ حتی یک تریلر کامل. هنگامی که اولین تصاویر از فیلم Aladdin در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، همه‌ طرفداران فکر می‌کردند که غول چراغ جادو شخصیتی سیاه پوست است، اما همانطور که می‌دانید در نسخه اوریجینال این اثر، غول چراغ جادو پوستی آبی رنگ دارد. تریلر جدید فیلم Aladdin که در شصت و یکمین مراسم Grammy Awards به‌صورت آنلاین در شبکه CBS منتشر شد، به همه‌ی طرفداران نشان داد که این فیلم اقتباسی، بسیار به نسخه‌ی انیمیشنی‌اش وفادار خواهد ماند.

علاوه بر ویل اسمیت که در نقش غول چراغ جادو ظاهر خواهد شد، Mena Massoud (منا مسعود) در نقش علاءالدین، Naomi Scott (نائومی اسکات) در نقش پرنسس یاسمین، Marwan Kenzari (مروان کنزاری) در نقش جعفر، Navid Negahban (نوید نگهبان) در نقش سلطان، Nasim Pedrad (نسیم پدراد) در نقش دالیا، دوست صمیمی پرنسس یاسمین و Billy Magnussen (بیلی مگنوسن) در نقش شاهزاده اندرز، ایفای نقش می‌کنند. کارگردانی این عنوان را Guy Ritchie (گای ریچی) و نویسندگی آن را John August (جام آگوست) بر عهده دارد.

شما عزیزان می‌توانید تریلر و تصاویر مربوط به فیلم Aladdin را در زیر مشاهده کنید.

Image result for aladdin 2019


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر