تماشا کنید: از نقشه‌ی جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی شد

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ , 08:15:35
PlayStation Pro, Rainbow Six Siege, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

هفته‌ی پیش یوبی‌سافت رسما از فصل اول از سال چهارم بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Burnt Horizon رونمایی کرد. حال این شرکت تریلری از نقشه‌ی جدید برای این Operation با نام Outback منتشر کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی شوید.طی تریلر منتشر شده از نقشه‌ی جدید بازی Rainbow Six Siege، شاهد محیطی خاکی و صحرایی در استرالیا هستیم؛ به نظر می‌رسد نقشه‌ی جدید، تعداد زیادی اتاق را شامل می‌شود که قطعا مبارزات نفسگیری را به ارمغان می‌آورد. شما عزیزان می‌توانید تریلر منتشرر شده را در زیر مشاهده کنید:

شرکت یوبی‌سافت طی وبسایت خود اینگونه این نقشه را شرح داد:

به بیابان‌های خالی از سکنه استرالیا خوش آمدید. این نقشه زیستگاه مردمی است کوشا، که در متل‌های خاک گرفته و جاده‌های متروکه زندگی می‌کنند. متاسفانه در این محل وسیله نقلیه‌ای حامل سلاح هسته‌ای در حال گذر بوده است که طی حمله‌ای تروریستی تصادف می‌کند و با فرار مردم از آن منطقه، وظیفه ی تیم Rainbow است تا از این حمله جلوگیری کند.

آقای Jacques Wong، کمک طراح نقشه‌های سری بازی‌های Rainbow Six Siege اینگونه بیان می‌کند:

الهام بخش ما برای طراحی این نقشه، نظر طرفداران و نقشه‌های مورد علاقه‌ی آن‌ها بوده است. دو نقشه‌ی Oregon و Clubhouse، از نقشه‌های مورد علاقه‌‌ی طرفداران ما هستند، پس ما سعی کردیم نقشه‌ی جدید را به گونه‌ای طراحی کنیم که دارای تعداد زیادی خانه و وسایل تزئینی و همچنین یک پمپ بنزین باشد. ما نقشه‌ی بازی را به سه بخش تقسیم کرده ایم: گاراژ، متل و رستوران و مطمئن شدیم که هر بخش حتی از فاصله‌ی خیلی دور قابل تشخیص باشد. ما برای هر بخش، از رنگ، نور پردازی و هندسه‌ی منحصر به فردی استفاده کردیم تا کاربران بتوانند راحت‌تر مسیر خود را تشخیص دهند. ما می‌خواستیم کاری کنیم تا تاثیر کاربران روی نقشه بیشتر مشهود باشد. به عنوان نمونه، برای هر بخش، تعداد اندکی راه ورود و خروج قرار دادیم تا کاربران بتوانند با منفجر کردن دیوارها و زمین، راه‌های جدیدی را ایجاد کنند. این نقشه در ابعاد متوسط ساخته شده است تا کاربران برای پدا کردن راه‌های فرعی خیلی از مرکز مبارزات دور نشوند.

اگر می‌خواهید اطلاعت بیشتری از Operation Burnt Horizon به دست آورید، باید تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه صبر کنید. چرا که شرکت یوبی‌سافت قصد دارد تا طی مراسم Six Invitational، که در شهر مونترال برگذار می‌شود، اطلاعات بیشتری را از Operation Burnt Horizon در اختیار عموم قرار دهد. بازی Rainbow Six Siege هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر