تماشا کنید: تریلر لایو اکشنی از Anthem منتشر شد

در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ , 09:15:59
Anthem, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

تریلر سینماتیک جدید و زیبایی از بازی Anthem که توسط کارگردان مطرح، نیل بلومکمپ کارگردانی و ساخته شده، امروز توسط الکترونیک آرتز و Oats Studios منتشر شد. در ادامه با آخرین اخبار بازی دنیای بازی همراه باشید.

در هفته‌ی گذشته شایعاتی در مورد تریلر لایو اکشنی از بازی Anthem که توسط آقای نیل بلومکمپ کارگردانی شده است به گوش می‌رسید. تا این‌که کمی بعد یک تیزر کوتاه از این تریلر منتشر شد و علاوه بر تایید شایعات، مشخص شد که این تریلر «محکومیت» (Conviction) نام دارد. امروز این تریلر منتشر شد و این طور که به نظر می‌رسد، این تریلر به یکی از پیش زمینه‌های داستانی مهم دنیای Anthem مربوط می‌شود که سال‌ها قبل از داستان بازی به وقوع پیوسته است.

اگر با این کارگردان آشنایی ندارید، نیل بلومکمپ یک کارگردان فعال در زمینه‌ی فیلم‌های علمی-تخیلی است. از فیلم‌های وی می‌توان «منطقه ی ۹» و «الیسیوم» را نام برد که همگی در ژانر علمی-تخیلی دسته‌بندی می‌شوند. این کارگردان در سال ۲۰۱۷ یک استودیوی مستقل با نام Oats Studios تاسیس کرد و از آن زمان روی فیلم‌های کوتاه کار می‌کند؛ «محکومیت» حاصل همکاری بین این استودیو و EA است.

با این که محکومیت یک تریلر است، اما سطح جزئیات و جلوه‌های بصری آن بسیار خیره‌کننده است. این که این تریلر داستان مختص به خود را قبل از وقایع بازی روایت می‌کند ایده‌ی جالبی است، اما نوع روایت آن باعث می‌شود چیزی که تماشا می‌کنیم، ماهیت خود را بین یک تریلر و یک فیلم کوتاه گم کند. به هر حال، خیلی بهتر می‌شود اگر شاهد این باشیم که نیل به جای یک تریلر چند دقیقه‌ای، بخواهد فیلم کاملی از روی Anthem اقتباس کند.

در این تریلر، برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها را می‌بینیم که در بازی هم حضور خواهند داشت. از جمله یکی از اصلی‌ترین ضد قهرمان (آنتاگونیست)های بازی و نحوه‌ی ساخته شدن قلعه‌ی Tarsis، توسط مردمی که زمانی برده‌ی Urwrath بودند. اگر از آن دسته افرادی هستید که در دنیای بازی‌های مختلف خود را غرق می‌کنید و قصد دارید تا با Anthem نیز چنین کنید، این تریلر چند دقیقه‌ای مسلما تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما خواهد بود.

شما عزیزان می‌توانید تریلر «محکومیت» را در انتهای متن تماشا کنید. Anthem در تاریخ ۳ اسفند ۹۷ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. مشترکین سرویس Origin Access هم‌اکنون به این بازی دسترسی دارند. پیش‌نمایش Anthem هم اکنون در دنیای بازی آماده‌ی مطالعه است و هم‌چنین می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی این عنوان را تماشا کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر