تماشا کنید: بازی Hollow Knight: Silksong معرفی شد

در ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ , 08:30:55
Hollow Knight, Team Cherry, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Hollow Knight: Silksong که دنباله بازی اصلی است توسط استودیو Team Cherry معرفی شد. در ادامه با آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.
Hollow Knight: Silksong قرار است دارای سرزمین‌های جدید، قدرت‌های جدید، انبوهی از حشرات و چیزهای جالب بیشتری باشد.
Silksong در ابتدا قرار بود در قالب یک محتوای اضافی یا DLC برای بازی اصلی که توانست ۲.۸ میلیون نسخه بفروشد، منتشر شود ولی به گفته تیم سازنده این عنوان آن‌قدر از نظر محتوایی پربار شده بود که تصمیم گرفتند آن را در قالب یک بازی مستقل عرضه کنند.
اما خبر جالب درباره این عنوان، این است که این عنوان برای کسانی که نسخه اصلی را در KickStarter حمایت کرده‌اند، کاملا رایگان خواهد بود.
بازی هنوز تاریخ عرضه‌ای ندارد اما تیم توسعه‌دهنده ویژگی‌هایی از بازی را منتشر کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:
کشف یک پادشاهی کاملا جدید: کاوش جنگل‌های مرجانی، شهرستان‌های طلایی و خزه‌های مه آلود به هنگامی که دارید قله درخشان که در بالای جهان قرار دارد را کشف می‌کنید.
شرکت در فعالیت آکروباتیک مرگبار: در حالی که شما میان دشمنان در حال مبارزه هستید و  دارید با مرگ می‌رقصید، یک مجموعه کامل جدید از حرکت‌های جدید به‌دست می‌آورید.
ساخت ابزار قدرتمند: تسلط بر اسلحه‌خانه برای سلاح‌ها، تله‌ها و مکانیزم‌ها برای مقابله با دشمنان خود و کشف حوادث جدید.
حل معماهای تکان‌دهنده: شکار کردن حیوانات نادر، کشف اسرار باستانی و جستجو برای گنجینه‌های از دست رفته برای بازگرداندن امید پادشاهی، آماده شدن برای حوادث غیر منتظره.
روبه‌رو شدن با بیش از ۱۵۰ دشمن کاملا جدید: جانوران و شکارچیان، قاتلان و پادشاهان، هیولاها و شوالیه‌ها – همه آنها دارای شجاعت و مهارت آماده رودرویی با شما.
امتحان کردن حالت Silk Soul: وقتی یک‌بار بازی را تمام کردید، مهارت‌های خود را در یک حالت کاملا جدید آزمایش کنید تا بازی را به یک تجربه منحصر به فرد و چالش‌انگیز تبدیل می کند.
Hollow Knight: Silksong در ابتدای انتشارش برای ویندوز، مک، لینوکس و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود و در ادامه برای کنسول‌های بیشتری نیز در دسترس خواهد بود.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر