تماشا کنید: تریلر جدیدی از فیلم X-Men Dark Phoenix منتشر شد

در ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ , 18:35:23
X-Men, شرکت والت دیزنی (Walt Disney)

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، شاهد انتشار تریلری از سوی کمپانی فاکس قرن بیستم در رابطه با فیلم X-Men Dark Phoenix هستیم که بخش‌های مهیجی از این فیلم را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

روز گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار پوستری جدید از فیلم X-Men Phoenix، اعلام کرده بود که تریلری جدیدی از این فیلم نیز در راه است. امروز اما این تریلر منتشر شد و شما عزیزان می‌توانید آن را در انتهای این خبر مشاهده کنید.

کارگردانی فیلم X-Men Phoenix به عهده‌ی سیمون کینبرگ، تهیه کننده و نویسنده‌ی سری‌ فیلم‌های X-Men خواهد بود و حالا کینبرگ بعد سال‌ها نویسندگی این مجموعه‌ی دوست داشتنی، به عنوان کارگردان در ساخت این فیلم مشارکت خواهد داشت. در رابطه با بازیگران این فیلم اما می‌توان به سوفی ترنر (Sophie Turner، بازیگر نقش سانسا استارک در سریال Game of Thrones) در نقش Phoenix و جسیکا چستین (Jessica Chastain) به عنوان شخصیت شرور داستان اشاره کرد. جسیکا چستین که شب گذشته در برنامه‌ی The Night Show جیمی فالکون حضور پیدا کرده بود، در رابطه با انتشار تریلری جدید از فیلم X-Men Dark Phoenix و همچنین بخش‌هایی از داستان فیلم توضیحاتی ارائه داد که جالب به نظر می‌رسند. او گفت:

من در این فیلم باید کلی از افراد ایکس را کتک بزنم! شاید هم یکی از آن‌ها را کشتم! درست است که فیلم کمی خشن به نظر می‌رسد اما به ما خوش می‌گذرد.

فیلم X-Men Dark Phoenix و X-Men New Mutants، قرار است آخرین فیلم‌هایی باشند که مجزا از فیلم‌های ابرقهرمانانه‌ی مارول هستند. اینطور که به نظر می‌رسد کمپانی دیزنی قصد دارد قسمت عمده‌ای از امتیاز بخش سرگرمی کمپانی فاکس را خریداری کند که در اینصورت، شخصیت‌های فیلم X-Men به عنوان بخشی از شخصیت‌های دنیای مارول شناخته خواهند شد.

به هرحال فیلم X-Men Dark Phoenix طبق برنامه‌ قرار است در تاریخ ۷ جوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۹۸) بر روی پرده‌ی سینما برود. همچنین شما عزیزان می‌توانید تریلر فیلم X-Men Dark Phoenix را در زیر تماشا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر