بازی Apex Legends به رکورد ۵۰ میلیون کاربر رسید

در ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ , 08:15:25
PlayStation Pro, Respawn Entertainment, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), کنسول Xbox One

طبق آخرین اخبار بازی، گزارش شده که بازی Apex Legends توانسته میزبان حدودا ۵۰ میلیون کاربر باشد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

بعد از معرفی بازی Apex Legends، این بازی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. علاوه بر بتل رویال بودن بازی، تشابه محیط بازی به بازی‌های سری Titanfall و رایگان بودن آن مزید بر علت شد که توجه بسیاری از کاربران به این بازی جلب شود. از زمان عرضه‌ی بازی تا کنون، گزارشات مختلفی در رابطه با تعداد کاربران بازی منتشر شده بود که همه‌ی آن‌ها، به نوعی به رکورد شکنی و پیشرفت خوب بازی اشاره داشتند.

بعد از گذشت حدودا ۱ ماه از انتشار بازی، Apex Legends توانست به رکورد ۵۰ میلیون کاربر دست یابد! رقمی که یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی‌ کامپیوتری یعنی Fortnite، بعد از گذشت ۴ ماه به آن دست یافت.

در همین راستا، مدیر استودیو ریسپاون، وینس زامپلا در صفحه‌ی رسمی خود در توئیتر، ضمن تشکر از این کاربران بخاطر استقبال خوبشان از بازی، اعلام کرد که خبر‌های خوب بیشتری در راه است. علاوه بر این، زامپلا ویدئوی کوتاهی از بخش‌هایی از بازی Apex Legends‌ منتشر کرد که می‌توانید در انتهای خبر نظاره‌گر آن باشید.

بازی Apex Legends که توانست نمرات نسبتا رضایت‌بخشی را نیز کسب کند، هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما عزیزان می‌توانید ویدئو را در زیر مشاهده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر