تماشا کنید: نمایش گرافیک و تکنولوژی بازی The Elder Scrolls 6‌ در ویدیویی جدید

در ۱۳۹۸/۰۱/۱۴ , 14:49:52
e3 2019, Pax East, The Elder Scrolls 6, The Elder Scrolls: Blades, سیستم عامل iOS, شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

استودیو Bethesda در موقعیت‌های مختلف، چندین بار روی این موضوع تاکید داشته که بازی The Elder Scrolls 6  به این زود‌ی‌ها منتشر نخواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

با این‌که فعلا نمی‌توان انتظار اخبار مهمی از این بازی داشت (حتی این بازی در نمایش Bethesda در رویداد E3 امسال حضور نخواهد داشت) توسعه‌ دهندگان بخش بسیار کوچک از به‌روز رسانی فنی که روی این بازی نقش آفرینی انجام شده است را با ما به اشتراک گذاشته‌اند.

در پنل PAX East استودیو Bethesda، جشنی برای سالگرد ساخت بازی The Elder Scrolls برگزار شد و این استودیو، پشت صحنه‌ی ساخت صورت ها و فوتوگرامتری که برای ساخت بازی The Elder Scrolls 6 استفاده کرد را به نمایش گذاشت. البته که هیچ‌کدام از این فناوری‌ها در این صنعت جدید نیستند، اما قدمی رو به جلو برای بازی The Elder Scrolls 6 به شما می‌رود.

فناوری‌های Bethesda

در این نمایش علاوه بر آن‌‌که نحوه‌ی استفاده از فناوری‌ها نمایش داده شد، اعلام شد که یکی از اعضای محبوب جامعه‌ی Skyrim که با نام مادربزرگ اسکایریم شناخته می‌شود، در بازی حضور خواهد داشت. صورت مادربزرگ اسکایریم با استفاده از فوتوگرامتری به بازی انتقال داده شده و این شخصیت به صورت یک NPC در بازی حضور خواهد داشت.

البته که باید گفت چیزی که در این ویدیو تماشا می‌کنید، صرفا بازی نهایی نخواهد بود. مناظر و صورت‌هایی که در بازی می‌بینیم در بازی نهایی حضور نخواهند داشت و چیزی که مشاهده می‌کنیم، اطلاعات خامی است که در فرایندهای مختلف، دستخوش تغییرات بسیاری خواهند شد. با این‌حال، قدمی مثبت است که در این سری تماشا می‌کنیم.

همچنین، بازی The Elder Scrolls 6 ممکن است چند قدم به داشتن زیرنویس چسبیده نزدیک شود و تنها ZeniMax چندین موضوع قانونی را باید حل کند. اگر تشنه‌ی بازی  The Elder Scrollsهستید، بهتر است بدانید که بازی The Elder Scrolls: Blades، وارد مرحله‌ی دسترسی اولیه برای اندروید و iOS شد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر