تماشا کنید: حالت Stage Builder برای Super Smash Bros Ultimate فاش شد

در ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ , 09:00:31
حالت Stage Builder

تبلیغ تلویزیونی جدید نینتندو، به احتمال زیاد تمام Stage Builder برای بازی Super Smash Bros Ultimate را فاش کرد. برای مشاهده آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه باشید.

تبلیغ تلویزیونی رسمی نینتندو که دیروز منتشر شد به صورت مختصر یک حالت Stage Builder را به نمایش گذاشت که می‌تواند از طریق یک patch جدید- احتمالا patch 3.0- به جنگنده‌ی مشهور اضافه شود.

تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای نینتندو در پایان این خبر اضافه شده است. در این ویدیو، منوی مربوط به گزینه‌های حالت Stage Builder خیلی کوتاه در ثانیه ۰۰:۰۲ قابل مشاهده است. برای مشاهده دقیق‌تر یک اسکرین شات از این منو گرفته شده که می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Super Smash Bros. Ultimate, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

در ویدیو، یک پسربچه قفل کاراکتر Inkling را باز می‌کند، به دوستانش می‌پیوندد و موفق می‌شود تا با مهارت‌های جنگنده‌ی خود دوستانش را  تحت تاثیر قرار دهد. مطمئنا کمی سخت است تا آیکن مربوط به منوی این حالت را پائین صفحه در سمت راست ببینیم اما به احتمال زیاد نام این آیکن Stage Builder خوانده می‌شود. قبلا در دو بازی Super Smash Brawl و Super Smash Bros برای کنسول Wii U حالت stage-build وجود داشت. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا استیج مورد علاقه‎ی خود را به صورت سفارشی بسازند.

ناگفته نماند که حالت Stage Builder توسط کاربران resetera در این ویدیو تشخیص داده شده و تا این زمان شرکت نینتندو وجود این حالت را تایید نکرده است.

بازی Super Smash Bros Ultimate به صورت چهانی برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر