تماشاکنید: داستانی کوتاه در مورد شخصیت Wraith بازی Apex Legends

در ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ , 23:06:12
بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)

Wraith چگونه از زندان فرار کرد؟‌ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که همچین سوالی در ذهن خود دارید، در ادامه به زودی جواب این سوال را خواهید گرفت. با دنیای بازی همراه باشید.

در جدیدترین رویداد  بازی Apex Legends یعنی Voidwalker، آن‌ها خط داستانی جدیدی را که مربوط به شخصیت محبوب Wraith در این عنوان می‌شود را رونمایی کردند. که با تمرکز کلی این رویداد برروی این شخصیت، این اتفاق اصلا و ابدا دور از انتظار نبود.

داستان از جایی شروع می‌شود که او درحالی که مشغول انجام یکسری تحقیقات در یک پایگاه اطلاعاتی زیرزمینی است، شخصیت دیگری که در اصل خود اوست را ملاقات می‌کند. این اتفاق شاید برای بلخی تعجب برانگیز باشد، اما برای کسانی که شخصیت Wraith را می‌شناسند، اصلا دور از انتظار نیست.

اگر بخواهیم به اتفاقات درون بازی در جریان این رویداد بپردازیم که به مدت دو هفته ادامه خواهند داشت، به عنوان مثال می‌توانیم به توکن‌ جدیدی در نقشه اصلی توجه کنیم که برای مدت محدودی حضور دارد و باعث می‌شود تا بازی‌کن‌ها بتوانند از اسلحه‌های شات‌گان و اسنایپر استفاده کنند. همچنین در کنار تمام این‌ها ماموریت‌ها و پوشش‌های جدیدی در بازی نیز حضور خواهند داشت.

رویداد قبلی این بازی نیز که با نام Iron Crown آن را می‌شناسیم نیز تا حدودی با استقبال زیادی روبرو شده بود. در امتداد این ایونت‌های مختلف، بازی همچنان با عنوان Battle Royale پیش می‌رود. در فصل بعد بازی نیز ما شاهد حضور سلاحی جدید به نام Charge Rifle در بازی خواهیم بود. برای اخبار بیشتر که در روزهای آینده منتشر خواهد شد، با ما همراه باشید.

در ادامه این پیش‌نمایش زیبا را به تماشا می‌نشینیم:

 

 


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر