تماشا کنید: ۱۳ دقیقه تریلر از گیم پلی بازی Need for Speed Heat منتشر شد

در ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ , 18:44:59
بازی-gamingbolt

گیم‌پلی جدید بازی Need for Speed Heat تعقیب و گریز جذاب بازیکن و پلیس را نشان می‌دهد و هایپ طرفداران این مجموعه را بالا می‌برد. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تاکنون هایپ زیادی برای سری بعدی مجموعه نید فور اسپید خود یعنی بازی Need for Speed Heat ایجاد نکرده است. خوشبختانه قبل از رسیدن به موعد انتشار بازی، وبسایت IGN گیم‌پلی جدیدی از بازی ارائه کرده است که ۱۳ دقیقه از مسابقات شبانه بازی را نشان می‌دهد. در این گیم‌پلی بازیکن در تلاش برای فرار از دست از پلیس‌ها دیده می‌شود و تعدادی زیادی از آن‌ها راه را سد می‌کنند.

بازی در شهر پالم‌سیتی فلوریدا جریان دارد و داستانش در قالب مسابقات روز و شب روایت خواهد شد. مسابقاتی که در آفتاب روز برگزار می‌شود توسط پلیس تحریم شده است و هزینه‌های خاص خودش را دارد؛ این در حالی که رقابت‌های شبانه هم غیرقانونی هستند و کار را برای فرار سخت‌تر می‌کند. سرعت خود را تا می‌توانید بالا ببرید و در این زمان خواهد بود که تعداد پلیس‌ها رفته رفته بیشتر می‌شوند و درآمدی که کسب کرده‌اید بیشتر در معرض خطر خواهد بود.

مطمئنا قبل از اینکه پلیس بتواند شما را متوقف و هرچه کسب کرده‌اید را مصادره کند، باید به مکانی امن برسید. با یک فرار موفق می‌توانید ماشین خود را ارتقا دهید اما دیگر تنها محدود به کارت‌های سرعت نیستید و عدم وجود لوت‌ باکس‌ها هم این کار را جذاب‌تر از Need for Speed Payback می‌کنند. بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برای اکس باکس وان، PS4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید گیم‌پلی جدید بازی را مشاهده کنید.

 

 


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر