تماشا کنید: بازی‌ های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس دسامبر اعلام شد

در ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ , 22:20:46
بازی-های-رایگان-سرویس-پلی-استیشن-پلاس-دسامبر

بازی‌ های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس دسامبر اعلام شد و طرفداران می‌توانند یکی از بهترین شوترهای اول شخص این نسل را در ویترین بازی‌های خود داشته باشند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، از زمانی که سونی پشتیبانی از پلی‌استیشن ۳ و پی‌اس ویتا (PS Vita) را کاهش داده است، شاهد بالا رفتن کیفیت پیشنهادهای سرویس پلی‌استیشن پلاس بوده‌ایم. حال تنها دو بازی برای این ماه ارائه شده است که قبلا عادت داشتیم شش بازی در ویترین بازی‌های رایگان این سرویس مشاهده کنیم و شاید بهتر بود که سونی این کار را انجام نمی‌داد. یکی از بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلی‌استیشن پلاس، تایتان فال ۲ (Titanfall 2) است. ویدئویی را به‌مناسبت اعلام بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌توانید مشاهده کنید:

شوتر فوق‌العاده EA و ری‌اسپاون که احتمالا بهترین کمپین یک بازی شوتر اول شخص این نسل محسوب می‌شود، در ماه دسامبر برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهد بود. تایتان فال ۲ بازی باشکوهی است که به‌احتمال زیاد نباید به این زودی‌ها شاهد ارائه دنباله‌ای برای آن باشیم. دلیل این امر هم موفقیت بازی Apex Legends است و نباید انتظار داشته باشیم که کمپانی با داشتن یک IP موفق، در آینده‌ای نزدیک به سراغ اثر مشابه آن برود. در هر حال اگر قبلا بازی را تجربه نکرده‌اید، الان بهترین فرصت است که به‌سراغ دنیای آینده نگرانه تایتان فال ۲ بروید.

عنوان بعدی این ماه هم بازی Monster Energy Supercross است که احتمالا کسی به‌سراغش نخواهد رفت و زیادی ناشناخته به‌نظر می‌رسد. درهرحال اگر مایل به تجربه بازی بودید و عضو پلی‌استیشن پلاش هستید، می‌توانید به‌صورت رایگان سفری کوتاه را در بازی تجربه کنید.

نظرات خود را پیرامون بازی‌ های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس دسامبر با ما درمیان گذارید و بگویید که تا چه حد برای تجربه دو بازی رایگان این ماه هیجان‌زده هستید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر