تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم Free Guy با هنرنمایی رایان رینولدز منتشر شد

در ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ , 13:18:10
اولین تریلر فیلم Free Guy

سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Free Guy با هنرنمایی رایان رینولدز منتشر شد که وی را در قالب یک شخصیت فرعی در دنیای یک بازی ویدیویی به نمایش می‌گذارد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

شرکت‌های فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) و والت دیزنی (Walt Disney Pictures) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم «فیری گای» (Free Guy) را منتشر کردند. فیری گای یک فیلم اکشن و کمدی با هنرنمایی بازیگر فیلم‌های «ددپول» (Deadpool) یعنی رایان رینولدز محسوب می‌شود. این فیلم داستان شخصیتی به نام گای با بازی رینولدز را روایت می‌کند که یک متصدی بانک تنهاست. وی در ادامه متوجه می‌شود که یک شخصیت فرعی در یک بازی ویدیویی جهان آزاد به نام Free City است و به کمک یک شخصیت دیگر، تلاش می‌کند تا از خاموش شدن بازی توسط سازندگان آن جلوگیری کند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا اولین تریلر فیلم Free Guy را مشاهده نمایید:

دریافت از آپارات | تماشا در یوتیوب

در کنار تریلر جدید، همچنین پوستر جدیدی از فیلم فیری گای منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است.

تریلر رسمی فیلم Free Guy

علاوه بر رایان رینولدز، بازیگرانی چون جودی کامر بازیگر سریال Killing Eve، لیل را هووری بازیگر فیلم Get Out، جو کری بازیگر سریال Stranger Things، تایکا وایتیتی بازیگر فیلم Thor: Ragnarok و اوکتاش انبودکار بازیگر فیلم Blindspotting در فیلم Free Guy به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم برعهده شاون لوی است که سابقه کارگردانی سریال Stranger Things و فیلم‌های Night at the Museum را در کارنامه دارد. فیلم‌نامه نیز توسط مت لیبرمن در سال ۲۰۱۶ میلادی نوشته شده است. رایان رینولدز در کنار شاون لوی، سارا شکتر و گرگ برلانتی تهیه‌کنندگان فیری گای محسوب می‌شوند.

فیلم Free Guy در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ میلادی (۱۲ تیرماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. در پایان، نظر شما درباره اولین تریلر رسمی فیلم Free Guy چیست؟ آیا موفق شد تا توجه شما را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با وبسایت دنیای بازی و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر