تماشا کنید: بازی Hellblade 2 معرفی شد [The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ , 09:28:33
تریلر بازی Hellblade 2

بازی Senuas Saga: Hellblade 2 معرفی شد. داستان Senua همچنان ادامه دارد. اما این بار به صورت انحصاری برای کنسول نسل بعد مایکروسافت یعنی Xbox Series X در دست ساخت قرار دارد. با دنیای بازی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار بازی و در ادامه رونمایی از یک کنسول از Project Scarlett مایکروسافت، که حالا رسما Xbox Series X نام دارد؛ مایکروسافت از یک بازی جدید نیز برای این کنسول معرفی کرد. این بازی Senuas Saga: Hellblade 2 نام دارد و دنباله‌ای برای Hellblade: Senua’s Sacrifice است. طبق چیزی که در Game Awards اعلام شد، بازی توسط استودیو Ninja Theory که در سال ۲۰۱۸ به مالکیت مایکروسافت در آمد، در حال ساخت است.

در تریلر که از بازی به نمایش گذاشته شد، شاهد توانایی گرافیکی Xbox Series X بودیم. این تریلر به صورت کامل توسط انجین داخل بازی در حال اجرا بود. در تریلر شعار دادن Senua  وگروهی که به نظر می‌رسد جان خود را در یک فداکاری انسانی از دست داده‌اند بودیم را شاهد بودیم. همچنین شاهد هجوم گروهی از مبارزین به یک کوه در مجاورت یک ساحل طوفانی بودیم. قبل از اتمام تریلر مشخص شد که کوهی در کار نیست. در واقع یک نژاد قول پیکر را شاهد بودیم و تریلر با نمایش نام بازی به اتمام رسید.

اطلاعات بیشتری از  بازی مانند تاریخ عرضه هنوز مشخص نشده است. اما gamespot مصاحبه‌ای با آقای فیل اسپنسر انجام داده است. طی این گفت و گو آقای اسپنسر اعلام کرد که این تریلر به صورت در لحظه ( Real-Time) و با انجین بازی در حال اجرا است.

نسخه اول بازی یعنی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال ۲۰۱۷ ابتدا برای PS4 و سپس برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شد. این بازی موفقیت‌های زیادی را برای استودیو سازنده خود یعنی Ninja Theory به همراه داشد. حال باید منتظر بود و دید که نسخه دوم بازی چه چیز‌هایی در چنته دارد. برای اطلاعات بیشتر از اخبار Game Awards 2019 با ما در دنیای بازی همراه باشید. در ادامه می‌توانید تریلر بازی Senuas Saga: Hellblade 2 را مشاهده کنید.

 


5 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
    1. آره کاملا واقعه و برای اینکه کیفیت واقعی بازی رو متوجه بشید تریلر رو با کیفیت ۴k تماشا کنید و بعدش تعداد الف های کلمه …. رو افزایش بدید. البته تریلر چیزی از گیم پلی بازی نمایش نداده و این گرافیک برای کات سین هستش.

      ۰۱
  1. واقعا خبر غم انگیزی بود که فقط برای ایکس‌باکس سری ایکس میاد! از بهترین تجربه‌های گیمینگ چندسال اخیرم بود نسخه اولش!
    _____________
    چرا من هرکاری کردم نتونستم با اکانت قبلیم وارد شم؟ مجبور شدم اکانت جدید بسازم! اکانت ۵ ساله پرید :11: :27:

    ۳۰
    1. به هر حال اکس باکس هم باید چند تا انحصاری داشته باشه نمیشه همش Ghosy Of Tsushima و Last Of Us 2 ببینیم. ما هم دل داریم بالاخره :xbox: :xbox:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر