تماشا کنید: رویداد زمستانی بازی Apex Legends معرفی شد [The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ , 11:07:46
رویداد-زمستانی-بازی-Apex-Legends

رویداد زمستانی بازی Apex Legends تحت عنوان Holo-Day Bash با یک نمایش جالب در جریان مراسم Game Awards 2019 معرفی شد و لجند‌های زیادی با تم میراژ به بازی اضافه شدند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، رویداد زمستانی بازی Apex Legends که با تم تعطیلات کریسمس همراه خواهد بود و Holo-Day Bash نام دارد، در جریان مراسم Game Awards ۲۰۱۹ معرفی شد. تمرکز اصلی این رویداد روی شخصیت میراژ خواهد بود. این رویداد هم‌اکنون در دسترس است و تا ۱۷ دی (۷ ژانویه) ادامه خواهد داشت.

رویداد Holo-Day Bash چندین اسکین زمستانی افسانه‌ای با تم تعطیلات کریسمس به بازی اضافه می‌کند. با این اسکین‌ها، میراژ تبدیل به نوت‌کرکر و اوکتان تبدیل به گوزن جهان‌بین می‌شود. شخصیت Caustic هم رفتارها و شوخی‌های بابانوئل را بروز خواهد داد، کریپتو به‌شکل Jack Frost درخواهد آمد، Pathfinder و Wattson لباس کریسمس بر تن خواهند کرد، Bangalore ظاهر یک آدم برفی شیطانی خواهد داشت و در نهایت Gibraltar تبدیل به یک خرس قطبی می‌شود. همه‌ی اسکین‌های افسانه‌ای برای شخصیت‌های ذکر شده، دارای خط صوتی جدیدی خواهند بود. به‌علاوه Wraith، Lifeline و Crypto تم‌های کمیاب برای این رویداد را دریافت خواهند کرد.

مشابه Fight or Fright، رویداد Holo-Day Bash حاوی یک لجند هایرلوم هم خواهد بود. Pathfinder خوش‌شانس‌ترین لجند بازی در تمام دوران‌ها است و شما میتوانید دست‌کش‌های بوکس وی را تا لول ۲۴ همراه با آیتم‌های مخصوص با تم کریسمس را در فروشگاه داخلی بازی آنلاک کنید. البته این کار باعث می‌شود که به‌عقب بازگردید، اما این تنها راه ممکن برای بازکردن این هایرلوم خواهد بود. با پایان رویداد Holo-Day Bash تنها یک از پانصد شانس خواهید داشت تا دوباره این هایرلوم‌ها را بدست آورید، پس ارزش بهتر است در این مدت از آن‌ها لذت ببرید.

همانند رویداد قبلی، Holo-Day Bash حالتی با محدودیت زمانی هم به بازی اضافه می‌کند. این حالت که Winter Express نام دارد، به‌صورت پادشاه روی تبه و در بخش بتل رویال در دسترس خواهد بود. هاله نورانی بازی تحت عنوان World’s Esge هم در این حالت فعال خواهد بود که تیم‌ها برای کسب امتیاز بیشتر باید درون آن حضور داشته باشند. باید در هر راند امتیاز کافی را کسب کنید و به مرحله بعدی بروید. با کسب سه راند قهرمانی، تیم شما به قهرمان بخش تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، مشابه با Fight or Fright’s Shadowfall، شما می‌توانید چندین بار در Winter Express ری‌اسپاون داشته باشید و کار را از نو شروع کنید.

رویداد Holo-Day Bash شامل یک بخش تصاحب دهکده با تم میراژ هم خواهد بود. اگر بیاد داشته باشید، در Kings Canyon اوکتان و Wraith این وظیفه را برعهده داشتد و در رویدادهای Iron Crown و Voidwalker می‌توانید دهکده‌ها را تصاحب کنید. هرکدام از این شخصیت‌ها به‌ترتیب بخش‌هایی از نقشه را به‌منظور مشخص کردن هویت شخصیت‌ها و داستان پس‌زمینه آن‌ها تغییر می‌دادند. حال در رویداد Holo-Day Bash، قابلیت تصاحب دهکده میراژ، امکان مشاهده لحظه‌ای نقشه را فراهم می‌کند که میزبان یک منطقه برای استراحت و چند کلون زیبا و دل‌پذیر هم خواهد بود.

نظرات خود را در مورد رویداد زمستانی بازی Apex Legends با ما درمیان گذارید. اخبار و تریلرهای مراسم گیم اواردز امسال را می‌توانید در صفحه The Game Awards 2019 سایت دنیای بازی دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر