تریلر جدید گیم‌پلی بازی Sons of The Forest سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

در ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ , 16:00:18
تریلر معرفی بازی Sons Of The Forest,

تیزر جدید بازی Sons of The Forest فضا و اتمسفر بازی و محیط‌‌های آن را به تصویر می‌کشد. در این تیزر بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی نیز به نمایش درمی‌آید. تریلر کامل گیم‌پلی این عنوان در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Sons of The Forest که دنباله مستقیم عنوان وحشت بقا «The Forest» است، اولین بار در رویداد The Game Awrds 2019 معرفی شد و از آن زمان تا کنون اطلاعاتی چندانی درباره داستان و المان‌های بازی و تاریخ انتشار آن منتشر نشده‌است.

درست مانند نسخه اول مجموعه، شخصیت اصلی پس از آن که از یک سانحه هوایی جان سلام به در می‌برد، خود را در یک جزیره دور افتاده می‌یابد. در نگاه اول، طبیعت وحشی و دست نخورده جزیره تنها دشمنان این شخصیت هستند اما به مرور زمان مشخص می‌شود موجودات و افراد دیگری نیز ساکن این جزیره هستند و چندان از بیگانگان استقبال نمی‌کنند.

در این عنوان شما باید از دست دشمنان آدم‌‌خوار بازی جان سالم به در ببرید و با یافتن منابع مختلف برای خود یک پناهگاه امن بنا کنید. این جزیره پر اسرار و مکان‌های مخفی است و به بازیکنان بابت خلاقیت‌شان پاداش می‌دهد.

تیزر چدیدی از Sons of The Forest منتشر شده که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را برای اولین بار نمایش می‌دهد. ظاهرا تریلر کامل گیم‌پلی بازی در بازه نزدیک در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.
هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نیست اما، انتظار می‌رود مانند نسخه اول روی پلتفرم استیم زود‌تر از سایر پلتفرم‌ها در دسترس قرار گیرد.

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Sons Of The Forest منتشر شد [The Game Awards 2019]

بامداد روز گذشته و در جریان رویداد The Game Awards 2019، اخبار خوبی را برای طرفداران ژانر وحشت شنیدیم. تریلر معرفی بازی Sons Of The Forest منتشر شد و بدین ترتیب علاقه‌مندان نسخه گذشته بازی (The Forest) بار دیگر می‌توانند خود را در فضای پرالتهاب و مخوف بازی غرق کنند.  برای اطلاع از دیگر اخبار رویداد Game Awards، در ادامه این خبر با دنیای بازی همراه باشید.

نسخه پیشین بازی وحشت- بقا The Forest، به زودی ادامه‌ای دریافت خواهد کرد. در نگاه اول و با بررسی تریلر معرفی بازی Sons Of The Forest به این نتیجه می‌زسیم که این عنوان عجیب‌تر، ترسناک‌تر و آزاردهنده‌تر نسخه‌های پیشین سری است. تریلر منتشر شده از بازی در جریان رویداد The Game Awards 2019 موجودات اهریمنی را نمایش می‌دهد که در جنگل برای شما کمین کرده‌اند و منتظراند تا شما را به دام بیاندازند.

تریلر معرفی بازی Sons Of The Forest ابتدا با نمایش گروهی از سربازان که سوار بر بالگرد هستند، آغاز می‌گردد. نمای بازی اول شخص است و گروه سربازان مذکور همراه با بازی‌باز شروعه به حرکت درون جنگل می‌کنند. روی دست شخصیت اصلی بازی نوشته عجیبی وجود دارد که می‌گوید: “با شیاطین بجنگ”. بد یمنی برای شخصیت اصلی و سربازان از زمانی آغاز می‌شود که بالگرد تصادف می‌کند و در ادامه شاهد کشته شدن سربازان در جنگ شوم و مخوف بازی هستیم.

اما این تریلر وحشتناک، تنها تریلر منتشر شده در رویداد The Game Awards 2019 نیست. از دیگر بازی‌های استودیوهای مستقل معرفی شده در رویداد می‌توان به معرفی بازی سازندگان مجموعه‌های Dishonore و Prey اشاره کرد. این عنوان که Weird West نام دارد نگاهی تازه ژانر کلاسیک وسترن خواهد داشت. در این بازی هفت تیر کش‌ها و گاوچران‌ها باید موجودات فانتزی و ماورا طبیعی به مبارزه خواهند پرداخت. به نظر می‌رسد در بخش روایت داستانی، ما شاهد پیشینه داستانی جند شخصیت اصلی بازی خواهیم بود. سازندگان این شخصیت‌ها با عنوان ” قهرمانان بی قاعده” یاد کردند.

در پایان شماره به تماشای این تریلر مخوف و پرتنش دعوت می‌کنیم:

 

 


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر