تماشا کنید: بازی Surgeon Simulator 2 با انتشار یک تریلر معرفی شد [The Game Awards 2019]

در ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ , 18:20:01
تریلر-بازی-Surgeon-Simulator-2

تریلر بازی Surgeon Simulator 2 در جریان مراسم The Game Awards 2019 منتشر شد و گویا سال آینده می‌توانیم انتظار تجربه خونین‌تری با این دنباله داشته باشیم. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، گذشته از تمام برندگان و نامزدهای The Game Awards امسال، این مراسم به‌شکل سنتی به‌خاطر شبی پر از سوپرایزها، معرفی‌ها و تریلرهایی از جدیدترین بازی‌های صنعت بازی شناحته می‌شود. پنجمین گیم اواردز بدون شک باوجود معرفی‌های بزرگی همچون عنوان ایکس باکس بعدی، Hellblade II و بسیاری از بازی‌های دیگر، ناامید کننده محسوب نمی‌شود. اما در کنار این معرفی‌های بزرگ، چند بازی کوچک همچون Surgeon Simulator 2 هم در آن به‌نمایش درآمد که دومین نسخه این بازی شبیه‌ساز جراحی بعد از سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود.

طی The Game Awards 2019، تریلر جدیدی از بازی Surgeon Simulator 2 توسط استودیوی Bossa Studios منتشر شد که شامل المان‌های عجیب و البته ترسناکی بود که این مجموعه با آن شناخته می‌شود. کلیت بازی از عنوانش مشخص است، اما تریلر سرنخ‌های خوبی به‌ما می‌دهد که در دنباله بعدی می‌توانید برای جراحی‌های عجیب‌تر و تقویت‌شده‌تر آماده باشیم.

در حالی که اطلاعات زیادی از بازی نداریم، در این تریلر مشخص شده است که بازی سال آینده در تاریخ نامشخصی روی پلتفرم PC عرضه خواهد شد. بازی در ابتدا از طریق فروشگاه اپیک گیمز در اختیار طرفداران این پلتفرم قرار می‌گیرد. حال مشخص نیست که بازی تماما انحصاری این فروشگاه خواهد بود یا بعد از یک بازه زمانی محدود، برای دیگر پلتفرم‌های PC هم خواهد آمد.

به‌جز این، هیچ اطلاعاتی از بازی ارائه نشده است و فقط Bossa Studios توضیح داده است که: «این دنباله یک دوز دلهره‌آور مستقیم به قلب نسخه اصلی بازی تزریق می‌کند تا همه‌چیز را به یک لول کاملا جدید برساند». باتوجه به فرضیه‌های نامعقول و به‌شکل تاریک خنده‌دار نسخه قبلی بازی، احتمالا می‌توان انتظار داشت که Surgeon Simulator 2 سال آینده لحظات خونی خوبی را خواهیم داشت.
بازی Surgeon Simulator 2 هم‌اکنون در حال توسعه است و برای انتشار در سال ۲۰۲۰ آماده می‌شود. تریلر بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

نظرات خود را در مورد تریلر بازی Surgeon Simulator 2 با ما درمیان گذارید. هم‌چنین می‌توانید تمام اخبار و تریلرهای منتشر شده در مراسم را در صفحه The Game Awards 2019 وبسایت دنیای بازی دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر