تماشا کنید: آخرین تریلر فیلم A Quiet Place Part 2 منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ , 00:40:11
تبلیغ جدید A Quiet Place 2

پس از تأخیری یک ساله، استودیوی پارامونت پیکچرز آخرین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place Part 2 را به کارگردانی جان کرازینسکی منتشر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

این تریلر شامل فلش‌ بکی کوتاه از شخصیت لی ابوت و یک کلیپ ۴۶ ثانیه‌ی جدید از دنباله‌ی وحشتناک و هیجان انگیز شرکت پارامونت با بازی بازی امیلی بلانت و کیلین مورفی است.

این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما به دلیل همه‌گیری کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما تاریخ اکران آن به روز جمعه، ۲۸ می امسال موکول شد و قرار است ۴۵ روز پس از اکران سینمایی خود، برای اولین بار از شبکه پارامونت پلاس پخش شود. تاریخ اکران کنونی فیلم با تاریخ نمایش فیلم Cruella از کمپانی دیزنی همزمان است.

A Quiet Place Part 2 وقایع مرگبار خانواده ابوت را دنبال می‌کند که در سکوت به مبارزه برای زنده ماندن ادامه می‌دهند و باید با خطراتی که در دنیای بیرون از خانه منتظر آن‌ها است روبرو شوند. آنها مجبور به پا گذاشتن به مناطقی ناشناخته می شوند و به سرعت متوجه می شوند که موجوداتی که با صدا انسان‌ها را شکار می‌کنند تنها تهدیدی نیستند که فراتر از جاده‌ی خاکی در کمین آن‌ها است.

در قسمت دوم امیلی بلانت بار دیگر در نقش اِولین ابوت ظاهر می‌شود، که پس از مرگ لی، وظیفه‌ی نجات خانواده‌اش را بر دوش می‌کشد، نوآ جوپ در نقش مارکوس و میلیسنت سیموندز در نقش ریگان در کنار دیگر چهره‌های جدید فیلم چون کیلین مورفی (Peaky Blinders) و جایمن هانسو؛ بلانت را در این فیلم همراهی می‌کنند.

فیلم A Quiet Place Part 2 توسط جان کرازینسکی نوشته و کارگردانی شده است. کرازینسکی علاوه بر کارگردانی تهیه و تولید این فیلم را به کمک مایکل بی (Transformers)، اندرو فرم و برد فولر (The Purge) بر عهده دارد. آلیسون سیگر، جوآن پریتانو، آرون جینس نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم در ساخت آن مشارکت دارند.

تماشا کنید: تبلیغ سوپربول فیلم A Quiet Place 2 منتشر شد

پارامونت پیکچرز تبلیغ تلویزیونی سوپربول فیلم A Quiet Place 2 را منتشر کرد که بازگشت شخصیت جان کرازینسکی را به نمایش می‌گذارد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

تقریبا یک ماه پیش بود که اولین تریلر رسمی از فیلم «یک مکان ساکت: بخش دوم» (A Quiet Place Part II) منتشر شد و طرفداران بعد از مدت‌ها انتظار، شاهد اولین تصاویر از این دنباله مهیج و ترسناک بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز به مناسبت فرارسیدن مسابقه قهرمانی سوپربول (Super Bowl)، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از دنباله یک مکان ساکت منتشر کرده که بازگشت شخصیت جان کرازینسکی را به نمایش می‌گذارد.

بعد از رخداد‌هایی که منجر به مرگ پدر خانواده ابوت در خانه شد، باقی اعضای خانواده در فیلم A Quiet Place Part II تصمیم گرفته‌اند که پا به دنیای بیرون بزارند. این خانواده حالا باید با ترس‌های جدید مقابله کنند و در عین حال، به مبارزه خود برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها که مجبور به پذیرشن این ریسک شده‌اند، خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی با شنیدن صدا حمله می‌کنند، تنها تهدیدات خارج از راه شنی نیستند!

دریافت از آپارات | تماشا در یوتیوب

امیلی بلانت در نقش مادر خانواده ابوت و نوآ جوپ و ملیسنت سیموندز در نقش پسر و دختر خانواده در فیلم A Quiet Place Part II حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیلیان مورفی و جیمون هونسو از بازیگران جدیدی هستند که در دنباله حضور پیدا کرده‌اند. جان کرازینسکی همانند قسمت اول، این دنباله را نویسندگی و کارگردانی کرده است. تهیه‌کنندگی فیلم A Quiet Place: Part II برعهده جان کرازینسکی و مایکل بی در کنار اندرو فرم و برد فولر از استودیو Platinum Dunes بوده است. آلیسون سیگر، جوان پریتانو و آرون جینوس به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم جضور پیدا کرده‌اند.

فیلم «یک مکان ساکت» (A Quiet Place) براساس اسکریپتی به نویسندگی برایان وودز و اسکات بک ساخته شد که فیلم‌نامه آن توسط جان کرازینسکی بازنویسی شد. این فیلم در آوریل ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و در نهایت موفق به درآمدزایی ۳۳۴ میلیون دلاری شد، در صورتی که با بودجه‌ای ۱۷ میلیون دلاری ساخته شده بود.

فیلم «یک مکان ساکت: بخش دوم» (A Quiet Place Part II) برای اکران در تاریخ ۱ فروردین‌ماه ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است. در پایان، خوشحال می‌شویم که نظرات خود را درباره تبلیغ سوپربول فیلم A Quiet Place 2 با وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

منبع : comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر