تماشا کنید: تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ , 22:00:48
تیزر فصل جدید سریال چیز‌های عجیب

شبکه نتفلیکس تریلر جدید دیگری را از فصل چهارم سریال محبوب Stranger Things منتشر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

این کلیپ یک دقیقه‌ای در یک فلش بک، صحنه‌هایی از آزمایشگاه مخوف ملی هاوکینز را نشان می‌دهد، با بچه‌هایی که برخی از آن‌ها مشغول بازی پاچینکو و برخی دیگر در حالی بازی شطرنج هستند اگرچه به نظر می‌رسد جای نفر اصلی خالی است. در ادامه ما فردی را که به نظر می‌رسد دکتر برنر (متیو موداین)، رئیس آزمایشگاه هاوکینز باشد را در حال وارد شدن به اتاق بازی بچه‌ها مشاهده می‌کنیم. در حالیکه صدای نفس‌های سنگین ۱۱ را از اتاقی که در آن زندانی است می‌شنویم و دکتر برنر که از او می‌پرسد “آیا گوش می‌دهی ؟”

در توضیحات ویدیو اعداد ۰۰۴/۰۰۲ نوشته شده که می‌تواند نشان‌ دهنده‌ی این باشد که دو تیزر دیگر از فصل چهارم این سریال هنوز باقی مانده است. در حالی که هنوز تاریخ رسمی برای پخش فصل جدید منتشر نشده، اما فین ولفهارد بازیگر جوان سریال معتقد است که پخش این مجموعه تلویزیونی از سال آینده از سر گرفته می‌شود.

در فصل چهارم بازیگران، فصل‌های قبلی سریال از جمله وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایک ویلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، میلی بابی براون در نقش ایلون/۱۱، کیلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کارا بونو در نقش کارن ویلر، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، جو کیری در نقش استیو هرینگتون، سیدی سینک در نقش مکس، مایا تورمن هاک در نقش رابین، برت گلمن در نقش موری بومن ، پریا فرگوسن در نقش اریکا سینکلر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین از چهره‌های جدیدی که در این فصل به جمع بازیگران سریال خواهند پیوست می‌توان به رابرت انگلوند (Nightmare on Elm Street)، جیمی باور (Sweeney Todd)، ادواردو فرانکو (Booksmart)، جوزف کوئن (Catherine the Great) شرمن اوگاستس (Into the Badlands) میسون دای (Bosch)، نیکولا جریکو (Legends) و تام ولاشیها (Game of Thrones) اشاره کرد.

تماشا کنید: اولین تیزر فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد

شبکه نتفلیکس به تازگی اولین تیزر فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده است که بازگشت شخصیت جیم هاپر را نشان می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

شبکه «نتفلیکس» (Netflix) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی از فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) را منتشر کرده است. تصاویر موجود در این تیزر، بازگشت شخصیتی محبوب یعنی جیم هاپر با بازی دیوید هاربر را نشان می‌دهند که به نظر می‌رسد، مدتی را در زندان‌های کشور روسیه سپری می‌کند. به طور کلی، این تیزر اطلاعات زیادی از جمله تاریخ پخش فصل جدید، را در اختیار نمی‌گذارد.

در ادامه شما می‌توانید تیزر فصل چهام سریال Stranger Things را مشاهده کرده و نظرات خود را با وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید.

دریافت از آپارات | تماشا در یوتیوب

برادران دافر، خالقین سریال در کنار انتشار این تیزر، درباره فصل چهام از Stranger Things توضیحاتی داده و گفته‌اند:

ما با خوشحالی بسیار تایید می‌کنیم که ساخت فصل چهارم از سریال Stranger Things آغاز شده است و همچنین با خوشحالی بیشتر، اعلام می‌کنیم که شخصیت جیم هاپر برای فصل جدید بازخواهد گشت. البته این خبر کاملا خوبی برای شخصیت محبوب ما نیست؛ او دور از خانه، در منطقه‌ای دورافتاده و برفی از کامچانکا زندانی شده و قرار است با خطراتی از هر دو نوع انسانی و غیره رو‌به‌رو شود.

در این میان، یک خطر جدید در شهر هاوکین در حال پدیدار شدن است؛ خطری که مدت‌های طولانی‌ای پنهان بوده و همه چیز را به هم پیوند می‌دهد. فصل چهارم از سریال قرار است که بزرگ‌ترین و ترسناک‌ترین فصل باشد. ما بیشتر از نمی‌توانیم برای اینکه همه چیز‌های بیشتری ببینند، صبر کنیم. تا آن موقع، برای شخصیت جیم هاپر دعا کنید!

در فصل سوم از سریال چیزهای عجیب شاهد هنرنمایی میلی بابی براون در نقش الون، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، دیوید هاربر در نقش جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایک ویلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایزر، کیلب مک لافلین در نقش لوکاس سینکلیر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کارا بونو در نقش کارن ویلر، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، جو کیری در نقش استیو هرینگتون، دیکر مونتگامری در نقش بیلی، سیدی سینک در نقش مکس، مایا تورمن هاوک در نقش رابین، جیک بیوزی در نقش بروس، فرانچسکا ریاله در نقش هیتر و کری الوس در نقش شهردار کلاین بودیم که انتظار بازگشت برخی از آنان برای فصل چهارم می‌رود.

سریال Stranger Things توسط مت دافر و شین دافر خلق شده است که وظیفه کارگردانی آن را هم برعهده دارند. برادران دافر همچنین در کنار شاون لوی، دن کوهان و ایان پترسون، به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال حضور دارند.

منبع : comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر