ورژن جدید بازی State Of Decay 2 اسفندماه در دسترس قرار خواهد گرفت

در ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ , 20:00:50
ورژن جدید بازی State Of Decay 2

ورژن جدید بازی State Of Decay 2 که برای تمام خریداران فعلی آن به صورت کاملا رایگان خواهد بود، نسخه‌ای بهبود یافته را به بازیکنان ارائه می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار صنعت گیم، در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

نسخه دوم از مجموعه انحصاری State Of Decay، عنوانی سرگرم کننده و جذاب بود. این نسخه با قرار دان نسخه اول به عنوان پایه سعی در بهبود آن داشت. حال آن که چه اندازه توسعه دهندگان در رسیدن به هدف خود موفق بوده‌اند، قابل بحث است اما، چیزی که مشخص است اینکه این عنون به طور مداوم با دریافت بروزرسانی‌ها و بسته‌های گسترش دهنده در حال بهبود است. به تازگی سازندگان آپدیت جدیدی را با هدف بهتر کردن بازی معرفی کرده‌اند.

ورژن جدید بازی State Of Decay 2 که Juggernaut (نیروی تخریبگر) نام دارد، ماه آینده قابل تجربه خواهد بود. این ورژن شامل تمام بسته‌های الحاقی است که تا کنون عرضه شده‌اند. در کنار این بسته‌های الحاقی این بروز رسانی برخی بهبودها را به بازی خواهد افزود و یک نقشه جهان باز جدید را به بازیکنان ارائه خواهد داد. این ورژن برای تمامی خریداران فعلی بازی، کاملا رایگان خواهد بود و تاریخ عرضه آن مصادف با تاریخ عرضه نسخه استیم بازی خواهد بود. بروزرسانی Juggernaut از قابلیت کراس-پلی بهره می‌برد. این بسته الحاقی در روز جمعه ۲۳ام اسفندماه (۱۳ام مارس) در دسترس خواهد بود.

بازی State Of Decay 2 هم اکنون باری پلتفرم‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

در پایان شما را به تماشای تریلر گیمپلی بازی دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر