اندرو گارفیلد شایعه حضورش در فیلم Spider-Man: No Way Home را رد کرد

در ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ , 19:30:41
Spider-Man: No Way Home

اندرو گارفیلد در طی یک پادکست اینترنتی شایعات اخیر در مورد حضورش در فیلم Spider-Man: No Way Home را رد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

تا کنون اخبار زیادی مبنی بر حضور بازیگر‌ها و شخصیت‌های قدیمی فیلم‌های مرد عنکبوتی در دنباله‌ی بعدی این فرنچایز منتشر شده است اما به نظر نمی‌رسد که اندرو گارفیلد (The Amazing Spider-Man) یکی از آن‌ها باشد. گارفیلد در طی پادکست ‎Happy Sad Confused در مورد شایعه حضورش در این فیلم گفت:

من می‌بینم که “مرد عنکبوتی” هر چند وقت یکبار جزو مطالب پر بازدید – در اینترنت- است و مردم از – شنیدن این شایعه- بسیار هیجان زده می‌شوند. توصیه می‌کنم که آرامش خودتان را حفظ کنید. من نمی‌توانم در مورد هر چیزی اظهار نظر کنم، … اما از طرف خودم می‌توانم صحبت کنم ….. با من تماسی – در مورد بازی در این فیلم- گرفته نشده است.

در ادامه وقتی از گارفیلد دوباره این سوال پرسیده شد که آیا او در دنباله حضور دارد، وی با شوخی و خنده جواب داد:

آیا پاسخ این سوال را ندادم؟ با من تماسی گرفته نشده، گوش کن، کل حرف من این است – اگر قرار بود من در فیلم باشم- باید تا کنون با من تماسی گرفته می‌شد. نمی‎خواهم آرزوی طرفداران را به باد دهم … شاید آنها قصد دارند با من تماس بگیرند و بگویند “هی مردم این را می خواهند” یا شاید هم در حال بررسی وضعیت بازار هستند.

 تام هالند بازیگر شخصیت مرد عنکبوتی نیز پیش از این در مورد حضور گارفیلد در فیلم اظهار بی‌اطلاعی کرده بود. فیلم  Spider-Man: No Way Home در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

آلفرد مولینا با فیلم Spider-Man: No Way Home در نقش دکتر اختاپوس بازمی‌گردد

آلفرد مولینا، بازیگر نقش دکتر اختاپوس Spider-Man 2 از حضور دوباره‌ی این شخصیت در فیلم Spider-Man: No Way Home خبر داده است. با دنیای بازی همراه باشید.

 

آخرین فیلم فرنچایز مرد عنکبوتی تا به امروز از مرموزترین و پرحاشیه‌ترین آثار MCU بوده است. از شایعات بحث‌برانگیز می‌توان به‌ «بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد» اشاره کرد. هر چند که هنوز هم چیزی رد یا تایید نشده، اما بازگشت شخصیت دکتر اختاپوس در نوع خود بسیار جالب است.

 

آلفرد مولینا در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه‌ی «ورایتی» بازگشت خود را در نقش دکتر اختاپوس تایید کرد. البته هنوز مشخص نیست که این مصاحبه با نظارت استودیوهای مارول انجام شده یا خیر. حال می‌توان به بازگشت حداقلی توبی مگوایر هم امیدوار بود. با این حال جزئیات داستانی فیلم Spider-Man: No Way Home درز نشده و نمی‌توانیم با قطعیت درباره برگشت سایر مردهای عنکبوتی صحبت کنیم.

 

مارول استودیوز در صدد این است که با CGI پیشرفته، چهره‌ی مولینا را با چهره‌ی دکتر اختاپوس ۱۷ سال پیش در Spider-Man 2 تغییر دهد. در نتیجه فیلم Spider-Man: No Way Home دنباله‌ی داستانی برای دکتر اختاپوس سه‌گانه‌ی Spider-Man  سم ریمی خواهد بود.

 

باید دید که مارول چه توجیهی پس از پایان‌بندی Spider-Man 2 سم ریمی و غرق شدن دکتر اختاپوس دارد. تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، تونی ریوولوری و جیکوب باتالون از تیم بازیگران اصلی فیلم Spider-Man: No Way Home هستند و در این اثر نقش‌آفرینی خواهند کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط:

تماشا کنید: تیزر فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد

استودیوی مارول نام سومین فیلم مرد عنکبوتی را بلاخره دیروز پس از سر کار گذاشتن طرفداران با اسامی ساختگی، منتشر کرد. این خبر در توییتر رسمی فیلم به همراه یک تیزر طنز آمیز منتشر شد که در آن بازیگر نقش مرد عنبکوتی تام هالند را با دیگر هم‌بازی‌های خود زندیا و جیکوب باتالون در حال صحبت در مورد عناوین ساختگی فیلم می‌بینیم در حالیکه آن‌ها از کنار تابلوی عناوین دیگری که در نظر گرفته شده عبور می کند. فیلم اعلامیه را می توانید در زیر مشاهده کنید!

در سومین فیلم بدون عنوان مرد عنکبوتی، تام هالند در کنار بازیگر نقش دکتر استرنج، بندیکت کامربچ در مقابل شخصیت الکترو با بازی جیمی فاکس قرار خواهد گرفت. با این حال، با توجه به پایان فیلم Far From Home احتمال حضور دشمنان دیگر مرد عنکبوتی در این فیلم وجود دارد.

در حالی که بیشتر بازیگران دو فیلم قبلی مرد عنکبوتی قرار است برای بازی در دنباله‌ی بعدی آن بازگردند ، انتخاب جیمی فاکس و برگشت جی‌.کی. سیمونز در نقش جی. جوناه جیمسون از سه گانه‌ی سم رایمی، مرزهای بین سه فرنچایز سینمایی سونی و مارول را بیشتر محو می‌‌کند این در حالی است که احتمال زیادی وجود دارد که شاهد یک کراس‌اوور بین این فیلم و شخصیت  Venom نیز باشیم.

به دنبال اضافه شدن جیمی فاکس، موج زیادی از شایعات در مورد انتخاب بازیگران این فیلم از جمله احتمال مشارکت یکی دیگر از شخصیت های شرور مرد عنکبوتی، آلفرد مولینا در نقش دکتر هشت پا و از همه مهمتر، بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به جهان مرد عنکبوتی منتشر شد. آخرین شایعه‌ای که منتشر شد این بود که چارلی کاکس بار دیگر  نقش شخصیت محبوب بی‌باک (دردویل) را در این فیلم ایفا می‌کند.

فیلم Spider-Man: No Way Home در ابتدا قرار بود در ۱۶ جولای ۲۰۲۱ روی پرده سینما برود اما تاریخ اکران آن بار اول به ۵ نوامبر و در آخر به ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ موکول شد.

زندیا حضور آلفرد مولینا را در فیلم Spider-Man 3 غیر مستقیم تایید کرد

برنده جایزه امی و بازیگر نقش ام‌جی در سری فیلم‌های مرد عنکبوتی، زندیا، حضور آلفرد مولینا را در فیلم Spider-Man 3 به طور غیر مستقیم تایید کرد.  برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

در حالی که تولید سومین فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند همچنان ادامه دارد، شایعات زیادی در مورد این پروژه منتش ر شد از بازگشت آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس تا بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی.

تنها بازیگری که بازگشت او تاکنون تأیید شده، جیمی فاکس بازیگر نقش الکترو است که قبلاً در یک پست در اینستاگرام خود که اکنون حذف شده، همکاری خود را در این فیلم اعلام کرد. حال، به نظر می رسد که گمانه‌زنی دیگری در مورد تایید بازیگر بعدی این فیلم در جریان است، از آنجاکه بازیگر نقش ام جی، زندایا ظاهراً غیر مستقیم به این موضوع اشاره کرده که قادر به کار با ستاره مرد عنکبوتی ۲ آلفرد مولینا بوده است.

در طول مصاحبه اخیر نشریه ورایتی با برنده جایزه امی، زندیا (Euphoria, Dune) در گفتگو با نامزد اسکار، کری مولیگان، ، در مورد مولینا نظر کوتاهی داد و از بازیگر دکتر اختاپوس به عنوان یک فرد کاملاً مهربان یاد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که فیلم مورد انتظار استودیوی مارول و سونی پیکچرز در حال حاضر تنها پروژه شناخته شده‌ای است که زندایا و مولینا هر دو در آن مشارکت دارند.

Spider-Man 3

در سومین فیلم بدون عنوان مرد عنکبوتی، تام هالند در کنار بازیگر نقش دکتر استرنج، بندیکت کامربچ در مقابل شخصیت الکترو با بازی جیمی فاکس قرار خواهد گرفت. با این حال، با توجه به پایان فیلم Far From Home احتمال حضور دشمنان دیگر مرد عنکبوتی در این فیلم وجود دارد.

در حالی که بیشتر بازیگران دو فیلم قبلی مرد عنکبوتی قرار است برای بازی در دنباله‌ی بعدی آن بازگردند ، انتخاب جیمی فاکس و برگشت جی‌.کی. سیمونز در نقش جی. جوناه جیمسون از سه گانه‌ی سم رایمی، مرزهای بین سه فرنچایز سینمایی سونی و مارول را بیشتر محو می‌‌کند این در حالی است که احتمال زیادی وجود دارد که شاهد یک کراس‌اوور بین این فیلم و شخصیت  Venom نیز باشیم.

به دنبال اضافه شدن جیمی فاکس، موج زیادی از شایعات در مورد انتخاب بازیگران این فیلم از جمله احتمال مشارکت یکی دیگر از شخصیت های شرور مرد عنکبوتی، آلفرد مولینا در نقش دکتر هشت پا و از همه مهمتر، بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به جهان مرد عنکبوتی منتشر شد. آخرین شایعه‌ای که منتشر شد این بود که  چارلی کاکس بار دیگر در نقش شخصیت محبوب دردویل در این فیلم ظاهر خواهد شد.

سومین قسمت فیلم Spider-Man قرار بود در ۱۶ جولای ۲۰۲۱ روی پرده سینما برود اما تاریخ اکران آن در ابتدا به ۵ نوامبر و در آخر به ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ موکول شد.

توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و کریستن دانست در فیلم Spider-Man 3 حضور خواهند داشت

بازیگران سابق شخصیت مرد عنکبوتی و شخصیت مری جین در فیلم  Spider-Man 3 حضور خواهند یافت. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

پس از تایید حضور آلفرد مولینا برای ایفای نقش دکتر اختاپوس در دنباله‌ی جدید لایو-اکشن مرد عنکبوتی ، حال نوبت به توبی مگوایر و اندرو گارفیلد رسیده که بار دیگر لباس مرد عنکبوتی را را به تن کنند و در کنار تام هالند قرار گیرند.

در حالی که انتخاب گارفیلد به عنوان یکی از بازیگران فیلم دیگر دارد نهایی می‌شود، حضور او در این دنباله  فرصت دیگر به وی می‌دهد تا پس از فیلم The Amazing Spider Man 2 بار دیگر در برابر جیمی فاکس (الکترو) ظاهر شود، در همین حال گفته می شود که مگوایر هنوز در حال مذاکره برای حضور دوباره در درخشان‌ترین نقش خود است، اما در این پروژه سینمایی او تنها نخواهد بود از آنجا که حضور هم‌بازی قدیمی او کریستن دانست نیز در نقش مری جین واتسون تعیید شده است، با اینحال حضور بازیگر مقابل و هم‌بازی گارفیلد اما استون در این فیلم هنوز مشخص نیست.

تام هالند نیز بار دیگر در سومین فیلم Spider-Man که هنوز عنوان آن مشخص نشده در نقش مرد عنکبوتی در کنار بندیکت کامبربچ (Doctor Strange) ظاهر خواهد شد، و در مقابل جیمی فاکس قرار خواهد گرفت . در سومین قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی MCU نیز زندایا (Euphoria, و Dune ) در نقش ام‌جی و جیکوب باتالون در نقش ند بازی خواهند کرد.

فیلم Spider-Man 3

در حالی که بیشتر بازیگران سری اصلی قرار است برای بازی در قسمت سوم باز‌گردند، انتخاب جیمی فاکس و برگشت جی‌.کی.‌ سیمونز در نقش جی. جوناه جیمسون از سه گانه‌ی سم رایمی فاکس مرزهای بین سه فرنچایز سینمایی سونی و مارول را بیشتر محو می‌‌کند این در حالی است که انتظار می‌رود یک کراس‌اوور بین این فیلم و شخصیت Venom نیز رخ دهد.

سومین قسمت فیلم Spider-Man قرار بود در ۱۶ جولای ۲۰۲۱ به روی پرده سینما برود اما تاریخ اکران آن در ابتدا به ۵ نوامبر و در آخر به ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ موکول شد.

سونی اکران فیلم Spider-Man 3 را تا پاییز ۲۰۲۱ عقب انداخت

گسترش شیوع ویروس کرونا باعث شد تا شرکت سونی پیکچرز و استودیو مارل اکران فیلم Spider-Man 3 را تا پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی عقب بیاندازند. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه دنیای بازی باشید.

گسترش ویروس کرونا طی ماه‌های اخیر باعث شد تا استودیو مارول (Marvel Studios) تاریخ اکران بخش اعظمی از فیلم‌های فاز چهارم از دنیای سینمایی مارول را به زمان دیگری موکول کند. با این حال، سومین فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) در MCU همچنان تاریخ اکران قبلی خود را حفظ کرده و قرار بود در تاریخ ۲۴ تیر‌ماه ۱۴۰۰ (۱۵ جولای ۲۰۲۱) روی پرده سینما‌ها برود. امروز اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون از تاخیر در اکران فیلم Spider-Man 3 مطلع شدیم. شرکت سونی پیکچرز و استودیو مارول به تازگی اکران این اثر را تقریبا چهارماه عقب انداخته و به تاریخ ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی) منتقل کرده است؛ تاریخی که برای فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در نظر گرفته شده بود.

تام هالند در نقش مرد عنکبوتی و زندایا در نقش MJ، هر دو در فیلم سوم مرد عنکبوتی حضور خواهند یافت. انتظار می‌رود که ماریسا تومی و جیکوب باتالون هم در نقش‌های قبلی خود در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. در حال حاضر مشخص نیست که کدام یک از شرور‌های کامیک بوک‌های مرد عنکبوتی در دنباله جدید حضور پیدا خواهند کرد و پایان‌بندی فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) هم جزییات زیادی در اختیار نمی‌گذارد. جان واتس برای کارگردانی فیلم Spider-Man 3 انتخاب شده است و کوین فایگی و امی پاسکال هم تهیه کنندگان اجرایی این اثر هستند.

از زمان ثبت قراردادی جدید میان شرکت‌های مارول و سونی در پاییز گذشته، انتظارات برای قسمت سوم از فیلم Spider-Man با هنرنمایی تام هالند، سر به فلک کشیده است؛ چرا که این فیلم به احتمال بسیار آخرین حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. البته این قرارداد در نهایت ممکن است دوباره تمدید شود. از طرفی دیگر، سونی همچنان اشاره‌های به احتمال جضور نسخه تام هالند از مرد عنکبوتی در فیلم‌های Venom: Let There Be Carnage و Morbius کرده است.


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر