تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی Halo 3: ODST برای رایانه‌های شخصی مشخص شد

در ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ , 23:55:41
تاریخ-عرضه-Halo-3-روی-PC

امروز بالاخره طی خبری رسمی از تاریخ انتشار بازی Halo 3: ODST رونمایی شد تا کاربران رایانه‌های شخصی خود را برای تجربه‌ای جدید آماده کنند. با دنیای بازی همراه باشید.

با عرضه بازی Halo 3: ODST قرار است مجموعه Halo The Master Chief Collection  در رایانه‌های شخصی بزرگ‌تر شود. استودیوی بزرگ ایندستریس ۳۴۳ (۳۴۳ Industries) طی خبر رسمی اعلام کرد که بازی مذکور در تاریخ ۱ مهر ۱۳۹۹ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  به همین مناسبت تریلر جدید از این عنوان نیز منتشر شد تا با Orbital Drop Shock Troopers یا به اختصار ODST بیشتر آشنا شویم.

تماشای آنلاین تریلر در وب‌سایت یوتیوب

این بازی که درواقع یک نسخه فرعی از بازی Halo 3 خواهد بود، بر روی نیروهای Orbital Drop Shock Troopers و سرزمین New Mombasa تمرکز خواهد کرد. با این حال کار دشواری در انتظار بازیکنان خواهد بود چرا که نیروهای ODST در حال متلاشی شدن هستند و باید جلوی نابودی سرزمین مذکور گرفته شود. به عنوان یک سرباز تازه کار بازیکنان باید علاوه بر جنگیدن با نیروهای دشمن، یک پل ارتباطی بین نیروهای باقی مانده پیدا کنند تا ارتش از هم گسیخته بار دیگر کنار یکدگیر جمع شوند. البته این بازی همانند بازی Halo The Master Chief Collection نخواهد بود و بازیکنان نباید انتظار چیزی شبیه به آن عنوان داشته باشند. FireFlyها نیز بار دیگر در این بازی باز خواهند گشت و در بخش wave-based survival mode حضور خواهند داشت. بازی Halo 3:OSDT هفته آینده برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تماشا کنید: تریلر تاریخ عرضه Halo 3 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

استودیو بازی‌سازی ۳۴۳ Industries اعلام کرد که بازی Halo 3 از تاریخ ۱۴ جولای (۲۴ تیر) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی روی فروشگاه استیم و استور انحصاری مایکروسافت به عنوان بخشی از بسته Halo: The Master Chief Collection در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بازی Halo 3 در واقع نتیجه‌گیری و پایان‌بندی سه‌گانه Halo‌ است. مانند عناوین دیگر این فرنچایز که روی رایانه‌های شخصی، Halo 3 نیز بهبود‌های بی‌شماری را برای PC دریافت خواهد کرد. تریلری از باندل Halo: The Master Chief Collection منتشر شده است که به انتشار Halo 3 روی PC اشاره می‌کند. این تریلر را ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

از ویژگی‌های Halo 3 روی رایانه‌های شخصی می‌توان به پشتیبانی از فریم‌ریت ۶۰ و حتی بالاتر و وضوح ۴K  اشاره کرد. همچنین پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide، شخصی‌سازی محدوده دید گیمر در بازی، شخصی‌سازی ماوس و صفحه کلید و موارد دیگر نیز از ویژگی‌های نسخه PC بازی Halo 3 هستند. تمام ویژگی‌های کلاسیک موجود در بازی اصلی مانند حالت مولتی‌پلیر ۲۴ نفره نیز در این بازی و باندل Halo: The Master Chief Collection وجود دارد.

به‌تازگی بود که تایلر دیویس (Tyler Davis) مسئول روابط عمومی و هماهنگ‌کننده پشتیبانی خدمات استودیو ۳۴۳ Industries اعلام کرد که Halo: The Master Chief Collection پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت و کاربران تنها از امتیازاتی که در طول بازی جمع‌آوری می‌کنند برای باز کردن و خریداری آیتم‌ها و تجهیزات استفاده خواهند کرد.

جدیدترین ساخته استودیو ۳۴۳ Industries، بازی Halo Infinite است که اولین نمایش از گیم‌پلی خود را در رویداد رونمایی از بازی‌های Xbox Series X خواهد داشت. دیروز تایید شد که این رویداد در ۲ مرداد برگزار خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تاریخ عرضه Halo 3 روی PC با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. استیم با محبوبیتی که بین گیمرا داره، خیلی از کمپانیا رو داره به سود میرسونه

    به امید استفاده درستشون ازین سودها

    :55:

    ۴۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر