تماشا کنید: معرفی نسخه موبایل بازی کرش بندیکوت به نام Crash Bandicoot: On the Run

در ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ , 10:00:48
معرفی بازی Crash Bandicoot: On the Run

شرکت اکتیویژن و استودیو King با انتشار تریلری از نسخه موبایل بازی کرش بندیکوت به نام Crash Bandicoot: On the Run رونمایی کردند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

به نظر می‌رسد که امسال، سال شلوغی برای شخصیت‌های دوست داشتنی «کِرَش بندیکوت» و «کوکو» باشد. چندی پیش شرکت اکتیویژن و استودیو Toys 4 Bob در خبری از جدیدترین نسخه Crash Bandicoot با نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان رونمایی کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، نوبت به نسخه موبایل بازی کرش بندیکوت رسیده است.

شرکت اکتیویژن امروز با انتشار تریلری از بازی Crash Bandicoot: On the Run برای دستگاه‌های موبایل دارای سیستم عامل IOS و اندروید رونمایی کرد. این بازی در سبک Endless Runner توسط استودیو King توسعه یافته است که در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) خریداری شد. این استودیو سابقه بلندبالایی در ساخت بازی‌های مخصوص موبایل دارد که یکی از آن‌ها، بازی بسیار محبوب Candy Crush Saga است.

بازی Crash Bandicoot: On the Run یک ماجراجویی جدید برای کرش محسوب می‌شود. در این نسخه، یکبار دیگر شاهد حضور «دکتر نئو کورتس» (Dr. Neo Cortex) هستیم که گروهی از شرور‌های کلاسیک مجموعه را گرده‌ هم آورده است تا کنترل تمام دنیا‌ها را در دست بگیرد. در این بین، کرش بندیکوت با کمک خواهر خود، کوکو باید نوچه‌های دکتر کورتس را به دنیای خودشان برگردانند. در ادامه همچنین تایید شد که بازی دارای هر دو بخش‌های تک نفره و چند نفره است. در ادامه شما را به دیدن تریلر رونمایی بازی دعوت می‌کنیم:

دریافت از آپارات | تماشا در یوتیوب

در کنار کرش، کوکو و دکتر کورتس، حضور برخی از دشمنان کلاسیک مجموعه از جمله Scorporilla و Nitrus Brio در این بازی موبایلی تایید شد. همچنین برخی از سطح‌های بازی از مراحل نسخه‌های ابتدایی مجموعه چون Turtle Woods، Lost City و Temple Ruins الهام گرفته شده‌اند.

بازی Crash Bandicoot: On the Run در حال حاضر روی فروشگاه‌های گوگل پلی و اپل استور به صورت Pre-Register قرار دارد. برای کسانی که بازی را Pre-Register کنند، یک هدیه ویژه در غالب یک پوسته آبی رنگ کفتار در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه برای آیتم‌های تزیینی هم خواهد بود.

در خبری مرتبط، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time  در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ شمسی (۲ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. این نسخه هیچگونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارد و همچنین ممکن است روی پلتفرم‌های دیگر هم عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر