بسته الحاقی جدید بازی Monster Hunter Rise بیش از ۳۰ هیولا جدید به بازی اضافه می‌کند

در ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ , 19:50:28
بازی Monster Hunter Rise

مطابق داده‌های سرقت شده از کپکام، بسته الحاقی جدید بازی Monster Hunter Rise بیش از ۳۰ هیولا جدید، ۵ مکان جدید و چندین لباس جدید به بازی اضافه می‌کند. همراه دنیای بازی باشید.

کمپانی کپکام سال گذشته در مواجه با حمله اطلاعاتی عظیمی که به شرکت سرعت گرفته، بسیاری از داده‌ها و آمارها مهم نظیر اطلاعات خصوصی کارمندان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازی‌های آینده شرکت را از دست داد. بخشی از اطلاعات سرقت رفته، مربوط به بسته گسترش دهنده Monster Hunter Rise موسوم به G Rank است.

مطابق اطلاعات فاش شده، این بسته بیش از ۳۰ هیولا و ۵ مکان جدید را به بازی خواهد افزود. در منار این موارد چندین لباس جدید و حمله ترکیبی جدید نیز به گیم‌پلی بازی اضافه خواهد شد. ظاهرا کپکام قصد دارد این بسته را هم در قالب DLC و هم در کنار نسخه اصلی با قیمت گذاری جدید به فروش برساند.

بازی Monster Hunter Rise مورد انتظارترین بازی سال از نگاه مخاطبان فامیتسو است

مجله فامیستو اخیرا نظر سنجی درباره موردانتظارترین بازی‌های معرفی شده برگزار کرده و از مخاطبان خود خواسته بازی‌های درون لیست را طبقه‌بندی کنند. جدیدترین انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ که قرار است اواخر ماه مارس روانه بازار شود، عنوان Monster Hunter Rise به کسب بیشترین آرا در رده اول این لیست قرار گرفته و فاصله نسبتا خوبی با بازی Final Fantasy 16 که در رتبه دوم قرار گرفته، دارد.

عنوان نقش آفرینی Tales of Arise محصول کمپانی بندای نامکو و نسخه جدید مجموعه رزیدنت اویل، Resident Evil Village در رتبه‌های سوم و چهارم لیست قرار دارند. دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، دیگر انحصاری نینتندو سوئیچ که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده نیز در جایگاه پنجم لیست قرار می‌گیرد.

شما در ادامه می‌توانید لیست کامل منتشر شده از عناوین موردانتظار را مشاهده نمایید:

  1. -Monster Hunter Rise
  2. Final Fantasy 16
  3. Tales of Arise
  4. Resident Evil Village
  5. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
  6. Bayonetta 3
  7. Bravely Default 2
  8. Rune Factory 5
  9. Shin Megami Tensei 5
  10. New Pokemon Snap

بازی Monster Hunter Rise اوایل ۲۰۲۲ به رایانه شخصی می‌آید

به تازگی Ryozo Tsujimoto تهیه کننده Monster Hunter Rise در گفتگو با وب سایت IGN Japan بیان داشت که در اوایل سال ۲۰۲۲ کپکام قرار است این بازی را برای رایانه شخصی منتشر کند.

وی بیان داشت:

ما درخواست‌های زیادی برای نسخه رایانه شخصی Monster Hunter Rise، به ویژه از بازیکنان خارج کشور دریافت کردیم، بنابراین تصمیم گرفته شد تا نسخه‌ای را برای رایانه شخصی توسعه دهیم، که در اوایل ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

نسخه PC هنوز در دست توسعه است و جزئیات بیشتر “در زمان مناسب” ارائه خواهد شد. برای بسیاری از طرفداران، این امر قطعی به نظر می‌رسید، به خصوص با محبوبیت Monster Hunter World در رایانه شخصی. همین درز اطلاعات نشان داد که Rise به مدت شش ماه در انحصار سوییچ است و ظاهراً نینتندو ۶ میلیون دلار برای انحصار بازی پرداخت کرده است. گفته می‌شود Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نیز برای رایانه شخصی انتشار پیدا خواهد کرد، اما هنوز اعلام رسمی نشده است. Capcom ماه آینده یک رویداد دیجیتالی جدید Monster Hunter را برگزار خواهد کرد و احتمالا در آن اعلام می‌دارد.

 

Monster Hunter, Monster Hunter Rise, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کپکام (Capcom), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Monster Hunter World که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، پیشرفت بزرگی برای مجموعه در زمینه‌های مختلف بود. خیلی از جهش‌های بازی مدیون تکنولوژی پشت ساخت بود. برای مثال در عناوین قبلی مجموعه، بخش‌های مختلف نقشه توسط صفحه لودینگ از یکدیگر جدا شده بود در حالی که در Monster Hunter World تمام نقشه یکپارچه بود.

چیزی که الان در بازی Monster Hunter Rise می‌بینیم، در ابتدا برنامه‌ریزی نشده بود. کارگردان بازی، آقای Yasunori Ichinose، گفت کپکام در مراحل اولیه توسعه بازی، به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری سوییچ می‌خواست روش سابق را پیش بگیرد و محیط‌ها را از هم جدا کند و میان آن‌ها لودینگ اسکرین قرار دهد. همان‌طور که روند ساخت جلو می‌رفت، توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدند نقشه‌ای یک‌پارچه بدون هیچ‌گونه انتقال با دخالت عاملی خارجی مثل صفحه لودینگ حیاتی است. باوری که بعد از موفقیت World جا افتاده بود.

روی نینتندو سوییچ سخت بود که کیفیت بصری و جزییات را در یک محیط سندباکس حفظ کنیم. با این حال هرچقدر که روند ساخت بازی طی می‌شد ما بیشتر متوجه می‌شدیم که محیط باز هر روز بیشتر و بیشتر پای ثابت آثار بلاک‌باستر می‌شوند. با موفقیتی هم که World تجربه کرد، به ما انگیزه‌ای داد که چالش را بپذیریم.

بازی Monster Hunter Rise به صورت انحصاری در روز ۶ فروردین برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

باندل بازی Monster Hunter Rise برای نینتندو سوئیچ معرفی شد

کمتر از یک ماه از آغاز سال میلادی جدید گذشته و مسلما کمچانی نینتندو برای مقابله با رقیب و سنتی و جلوگیری از کاهش آمار فروش فوق العاده کنسول نینتندو سوئیچ، از بازی‌های انحصاری زیادی برای این کنسول رونمایی خواهد کرد. کمپانی‌های ترد پارتی نیز به توسعه بازی روی این پلتفرم علاقه نشان داده‌اند. شاید در حال حاضر بزرگ‌ترین بازی تایید شده روی سوئیچ در سال میلادی جاری، محصول جدید کمپانی کپکام باشد.
طرفداران زیادی از هم‌اکنون برای این عنوان هایپ هستند و نینتندو با معرفی باندل ویزه بازی برای نینتندو سوئیچ به هایپ این طرفداران افزود.

اکانت رسمی نینتدو اروپا در توئیتر از باندل بازی Monster Hunter Rise رونمایی کرد. این باندل شامل کد دیجیتالی دانلود بازی، امکان دانلود بسته‌های الحاقی بازی که در آینده عرضه می‌شوند و برخی مجتوا انحصاری است. محتویات این باندل به همین جا ختم نمی‌شود. این باندل یک کنسول نینتندو سوئیچ باز ظاهرا منحصر به فرد و یک پرو کنترلر نیز در اختیار دارد. تاریخ عرضه باندل هم زمان با بازی، رو جمعه ۶ام فروردین ‌ماه سال آینده (۲۶ام مارس ۲۰۲۱) خواهد بود.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این باندل را تماشای کنید:

رزولوشن و نرخ فریم نسخه‌ آزمایشی بازی Monster Hunter Rise مشخص شد

کپکام به زودی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Monster Hunter را منتشر می‌کند. این استودیو برای جذب بازیکنان بیشتر یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی Monster Hunter Rise منتشر کرده است تا آن‌ها قبل از شروع بازی در ماه مارس با این بازی آشنا شوند.

سایت VG Tech نگاهی دقیق‌تر به این بازی انداخته و تایید کرده است که نسخه‌ی آزمایشی هم در حالت dock و هم در حالت دستی روی ۳۰ فریم پایدار است. با این حال، وضوح تصویر جالب نیست. این سایت گزارش داد که بازی در حالت dock با رزولوشن ۱۳۴۴×۷۵۶ ارائه می‌شود. در حالت پرتابل، بازی با رزولوشن ۹۶۰×۵۴۰ اجرا می‌شود.

همه ما می‌دانیم که نینتندو سوئیچ سخت افزار آن‌چنان قدرتمندی ندارد. بنابراین، این مشخصات نباید خیلی ناامید کننده باشد. همچنین لازم به ذکر است که این اطلاعات مربوط به نسخه‌ آزمایشی بازی Monster Hunter Rise بوده است. از آنجا که هنوز دو ماه دیگر تا زمان انتشار باقی مانده است، امکان بهبود این مشخصات وجود دارد.

 

کمپانی Capcom از زره جدید بازی Monster Hunter Rise رونمایی کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

به زودی یکبار دیگر وقت آن است که با Monster Hunter Rise شروع به شکار کنیم. از زمان رونمایی غافلگیرانه بازی در سال گذشته، کمپانی Capcom بازی را به طور مداوم با نگاه‌های مختلف به عناصری که با آنها تعامل خواهید داشت، به نمایش می‌گذارد. اکنون مجموعه جدیدی از زره‌ها رونمایی شده است.‌

از طریق توییتر رسمی این سری، کپکام ویدیوی جدیدی از زره Somnacanth را کرده است. جستجو برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت خود همیشه بخشی از بازی‌ها بوده است، اما با پیشرفت مجموعه، یک عنصر بسیار بزرگتر شد. این زره دارای رنگ آمیزی کاملاً متمایز بنفش، طلایی و آبی روشن است. می‌توانید از این مورد برای شکارچی خود یا Palico یا همراه Palamute استفاده کنید.

 

تا تاریخ انتشار بازی Monster Hunter Rise زمان زیادی باقی نمانده و سازندگان تصاویر هنری جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته‌اند. با دنیای بازی همراه باشید.

از آنجا که سال ۲۰۲۰ در آستانه پایان است، ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد. عنوانی که مورد انتظار بسیاری از افراد ، به ویژه کسانی که در ژاپن هستند، بازی Monster Hunter Rise است. این بازی به صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. از زمان رونمایی بازی، کپکام به آرامی جنبه‌های مختلف آن از قبیل سلاح‌ها را به اشتراک گذاشته است.
طی چند روز گذشته، کپکام صلاح دانسته است که موارد مختلف مربوط به Rise را در توییتر رسمی منتشر کند. یکی از این موارد، تصاویر مفهومی برخی شخصیت‌های اصلی مانند Quest Maiden Hinoa. شما در زیر می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید.

بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ به صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

شرکت کپکام قصد دارد همچنان به انتشار آیتم‌های جدید برای بازی Monster Hunter Rise ادامه دهد. در این بین تریلرهای جدیدی پیرامون دو آیتم آینده عنوان مورد اشاره منتشر شد. با دنیای بازی همراه باشید.

در تریلرهای جدید، دو آیتم Heavy Bowgun و Light Bowgun معرفی شده که سلاح‌های تازه‌ای را به بازی Monster Hunter Rise از سری Monster Hunter خواهند افزود. اگرچه این آیتم‌ها شباهتی به نسخه قبلی ندارد، اما می‌تواند ویژگی‌های نسخه قبل را تداعی کند.

Heg Bowgun همچنان بر روی خنثی سازی خسارات سنگین با مهمات Wyvernheart یا Wyvernsnipe تمرکز دارد. با این وجود، در کنار “Free Silkbind Glide” نیز تحرک قابل توجهی به وجود خواهد آمد. حتی نوع جذاب‌تر “Counter Shot” است که امکان پیش بینی حمله هیولا و سپس بلافاصله پیگیری را فراهم می‌کند.

Light Bowgun هنوز هم برای تیراندازهای سریع انتخاب است ، اگرچه “Silkbind Glide” برای بستن مسافت و دستیابی به برد مطلوب مفید است. در همین حال، می‌توان از “Fanning Vault” برای پریدن به آسمان و آتش زدن به هیولاها از بالا استفاده کرد. شما همچنین می توانید یک Wyvernblast را به سمت حریف ارسال کنید یا در هوا بارگیری کنید.

Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ بیرون می‌رود. در ژانویه ۲۰۲۱ یک نمایش آزمایشی با مدت زمان محدود در فروشگاه الکترونیکی خواهد داشت.

برای مشاهده تریلرهای جدید به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک اول

لینک دوم

Monster Hunter, Monster Hunter Rise, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کپکام (Capcom), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

 

کمپانی ژاپنی کپکام با عرضه نسخه جدید مجموعه Monster Hunter World یک آمار بی‌نظیر را از خود به ثبت برساند. با فروش فوق العاده این بازی، کپکام برای اولین بار در تاریخ بازی سازی خود به رقم بالای فروش بلغ بر ۱۶ میلیون نسخه دست یافت. بزودی قرار است یک نسخه جدید از این مجموعه محبوب روانه بازار شود. بازی Monster Hunter Rise قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شود.

آقای هاروشیرو سوجیموتو، رئیس کپکام در مصاحبه‌ای با وبسایت Nikkei اعلام کرد که طبق برآوردهای آن‌ها این نسخه جدید می‌تواند به اندازه نسخه قبلی مجموعه به فروش رود. آمار بالای پیش خرید بازی خبر از موفقیت تجاری آن در آینده‌ای نه چندان دور می‌دهد. تاریخ انتشار این بازی اواخر ماه مارس سال میلادی آینده است و به همین دلیل آمار فروش آن در گزارش سال مالی پیشرو شرکت ذکر نمی‌شود اما، تا توسعه دهندگان معتقدند تا سال مالی آینده Monster Hunter Rise یک رکورد فروش بسیار خوب را ثبت کرده باشد.

اولین تریلر گیم پلی بازی Monster Hunter Rise در رویداد TGS 2020 منتشر شد

شرکت کپکام در TGS 2020 سعی کرد نمایش طولانی از این عنوان ارائه دهد و چنین نیز شد. تاکنون تریلرهای منتشر شده این بازی چندان طولانی نبودند و طرفداران نمی‌توانستند ارتباطی با گیم پلی برقرار کنند، اما در جدیدترین تریلر چنین نیست.

در جریان تریلر ویژگی‌های گیم پلی Monster Hunter Rise به خوبی نمایان است و اگر از طرفداران سری Monster Hunter باشید، قطعا می‎تواند برای شما بازی موردانتظاری محسوب شود. Capcom قصد دارد این عنوان را در ۲۶ مارس ۲۰۲۱ یا ۶ فروردین ۱۴۰۰ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند.

در حقیقت این عنوان انحصاری کامل نینتندو سوییچ است و قرار نیست آن را روی پلتفرم دیگری تجربه کنید. شما می‌توانید این ویدئو گیم پلی بازی آینده شرکت کپکام را در ادامه مشاهده نمایید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر