نسخه گسترده‌تر تریلر معرفی بازی The Callisto Protocol منتشر شد

در ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ , 15:11:08
بازی The Callisto Protocol

امروز استودیو «Striking Distance»، سازنده بازی The Callisto Protocol، یک نسخه ویژه از تریلر معرفی بازی در مراسم The Game Awards را منتشر کرد. این نسخه که «Red Band» نام دارد، نزدیک به ۲۵ ثانیه طولانی‌تر از تریلر اصلی است. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی The Callisto Protocol یکی از چندین عناوینی بود که طی مراسم The Game Awards 2020 معرفی شد. این بازی که در سبک وحشت-بقا جریان دارد توسط خالقان مجموعه محبوب Dead Space توسعه می‌یابد و از فضای آن الهام گرفته‌است. به گفته سازندگان هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده اما، آن‌ها از انتشار جزئیات بیشتر از بازی دریغ نکرده‌اند.

امروز توسعه دهندگان یک نسخه ویژه از تریلر معرفی بازی به نام «Red Band» را منتشر کردند. این تریلر نزدیک به ۲۵ ثانیه از تریلر معرفی طولانی‌تر از صحنه حمله آن هیولا عجیب را پر جزئیات‌تر به تصویر می‌کشد و حتی مقداری از اتفاقات پس از آن را نیز به نمایش می‌گذارد.

شما می‌توانید این تریلر را از اینجا تماشا کنید.

 

بازی The Callisto Protocol در دنیای بازی PUBG جریان دارد

در مراسم جوایز امسال، بازی The Callisto Protocol معرفی شد. یک بازی ترسناک علمی-تخیلی جدید که شباهت زیادی به مجموعه Dead Space دارد. این عنوان تا ۲ سال دیگر عرضه نخوهد شد، بنابراین مدت زیادی را باید منتظر بمانیم، اما در این بین اطلاعات جالبی در مورد بازی و ارتباط آن با یک سری دیگر، بازی PUBG منتشر شده است.
گلن شوفیلد با IGN در مورد این بازی صحبت کرد و فاش کرد که این عنوان در واقع در جهان PUBG اتفاق می‌افتد، بسیار دور در آینده. اگر در جریان نبودید، استودیو Striking Distance تحت مالکیت کمپانی PUBG Corps مالک و ناشر مجموعه PUBG است و این ایده از همین‌جا نشأت می‌گیرد.
با اینحال این موضوع آنچنان مهم به‌نظر نمی‌رسد، زیرا شوفیلد اظهار امیدواری کرد که این بازی، ترسناک‌ترین بازی نسل جدید باشد، چه به PUBG متصل باشد و چه نباشد. به هرحال، برای مطمئن شدن از از ادعا باید تا زمان انتشار بازی The Callisto Protocol برای PlayStation 5 ، Xbox Series X / S و PC در سال ۲۰۲۲ منتظر بمانیم.

 

طرفداران سری بازی‎های Dead Space چند سالی است که به دنبال نسخه جدید این سری هستند اما خبری نشده اما گویی باید بزودی شاهد عنوانی باشیم که از چنین فضایی برخوردار است. با دنیای بازی همراه باشید.

در جریان رویداد The Game Awards امسال بود که استودیو Striking Distance به رونمایی بازی The Callisto Protocol پرداخت. در واقع توسعه دهنده این بازی خالق سری Dead Space یعنی Glen Schofield است.

تیمی که روی بازی The Callisto Protocol مشغول کار است در واقع همان تیم Dead Space بوده که در تلاش بوده اثری قابل توجه را به طرفداران فرنچایز محبوب ارائه دهد. او بیان داشته که فضای بازی جدید بیشتر علمی-تخیلی با تم بقا بوده تا بازیکنان حس ماجراجویی در این عنوان پیدا کنند.

Steve Papoutsis مدیر ارشد استودیو Striking Distance اخیرا مصاحبه‌ای با وب سایت VG247 داشته و به صحبت درباره بازی آینده این استودیو پرداخت. Papoutsis دقیقا اظهار داشت:

“تم این بازی تعجب آور نیست زیرا اکثر افرادی که روی بازی جدید مشغول کار هستند، دقیقا همان افراد بازی Dead Space هستند. جالب است که طرفداران این دو بازی را کنار هم قرار داده و به قیاس آنها می‌پردازند. ما ایده‌های بسیاری داریم تا روی این بازی پیاده کنیم و از این رو بسیار هیجان زده هستیم.”

وی درباره اینکه چه چیزی هسته اصلی بازی The Callisto Protocol را ایجاد کرده، افزود:

“این بازی براساس علاقه ما و تیم به عناوین ترسناک ایجاد شده است. ما امیدواریم تا بازی را توسعه دهیم که فرصت زیادی برای ایجاد ترس رقم زند. ما همچنین ایده‌های جالبی داشته و می‌خواهیم یک کلونی زندان در مشتری داشته باشیم.”

بازی The Callisto Protocol در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

Striking Distance, The Callisto Protocol, بازی Dead Space, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox Series X

 

آقای گلن شوفیلد خالق Dead Space و استودیو Striking Distance سرانجام از اولین بازی خود در مراسم  The Game Awards 2020 رونمایی کردند. این اثر، یک عنوان علمی-تخیلی ترسناک است.
گیم‌پلی بازی روی یک سفینه فضایی متروک تنظیم نشده است بلکه در سال ۲۰۳۰ در Callisto، قمر مشتری قرار دارد. موجودات عجیب و غریب جهش یافته‌ای در زندان Black Iron وجود دارند که زندانیان را قتل عام می‌کنند. بازیکنان باید اساساً فرار کنند و در عین حال حقیقت اتفاقات را کشف کنند. شما در زیر می‌توانید تریلر معرفی اثر مذکور را تماشا کنید.

بازی The Callisto Protocol قرار است در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در حالی که هنوز جزئیات دقیق گیم‌پلی بازی مشخص نیست، آقای شوفیلد و تیمش به دنبال توسعه یکی از وحشتناک‌ترین عناوین تمام دوران صنعت ویدئو گیم هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر