سازندگان بازی Lost Judgment فعلا برنامه‌ای برای عرضه نسخه PC ندارند

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ , 15:45:47
بازی Lost Judgment

به گفته سخنگو استودیو Ryu Ga Gotoku آن‌ها و سگا به عنوان ناشر هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی Lost Judgment روی پلتفرم PC ندارند. همراه دنیای بازی باشید.

دنباله بازی Judgment پس از انتشار اطلاعات و شایعات بالاخره در هفته جاری معرفی شد. نسخه اول مجموعه در ابتدا به عنوان اسپین آف مجموعه مشهور یاکوزا شناخته می‌شد. چندی پیش خالق مجموعه اعلام کرد Judgment به عنوان یک مجموعه مستقل و اصلی در استودیو Ryu Ga Gotoku توسعه داده خواهد شد و مسیر این مجموعه و یاکوزا دیگر جدا شده‌است. Lost Judgment به عنوان یک بازی میان نسلی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی رونمایی شد.

مدتی قبل وبسایت Tojo Dojo اطلاعاتی از درون استودیو RGG منتشر کرد که به عرضه نسخه PC بازی Lost Judgment اشاره داشتند. هر چند اکنون این اطلاعات از وبسایت استودیو پاک شده اما، هنوز هم می‌توان انتظار نسخه PC بازی را داشت؟ سخنگو استودیو این خبر را تکذیب می‌کند:

بازی برای همان پلتفرم‌های عرضه می‌شود که در تریلر بازی مشخص شد. نه استودیو سازنده و نه سگا برنامه‌ای برای توسعه و انتشار نسخه PC بازی ندارند.

تماشا کنید: بازی Lost Judgment معرفی شد

همانطور که کمپانی سگا پیشتر وعده داده بود و به صورت ضمنی دنباله Judgment را تاییده کرده بود. روز گذشته در جریان یک رویداد دیجیتال انحصاری به اسم «Judgment Day»، از Lost Judgment رونمایی کرد. این عنوان روز جمعه دوم مهر ماه سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد.

در این قسمت شاهد بازگشت کاراگاه Takayuki Yagami و درگیری وی با مجرای متهم یک پرونده مرموز است. مشخص نیست چگون و چطور پای Yagami به یک دبیرستان به عنوان پلیس مخفی باز می‌شود. وی باید با دانش آموزان مختلف و داستان‌های آن‌ها تعامل کند و اطلاعات جانبی را جمع آوری کند. نزدیک به هزار دقیقه دیالوگ توسط صدا پیشگان حرفه‌ای برای بازی ضبط شده و داستان بازی بسیار عمیق‌تر از نسخه اول است.

مینی‌ گیم‌های جدید نیز برای بازی در نظر گرفته شده‌است تا ساعات گیم‌پلی بازی را طولانی‌تر کند. در کنار امکان گشت و گذار و اکتشاف در شهر «Kamurocho»، شهر جدیدی به نام «Yokohama» نیز به بازی Lost Judgment اضافه شده‌است.

در کنار استایل‌های مبارزه مرغ ماهی خوار (The Crane) و ببر (Tiger) که از نسخه اول در قالبی کامل‌تر به بازی بازگشته‌اند ، استایل جدیدی به نام مار (Snake) نیز به بازی اضافه شده که تمرکز آن روی ضد حمله و تهییج کردن دشمنان علیه یکدیگر است. قسمت بازجویی و تحقیقات را می‌توان در قالب لباس مبدل پیگیری کرد. بخش‌های جدید گیم‌پلی بازی توانایی مخفی کاری و آمادگی بالایی بدنی Yagami را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر