تماشا کنید: تریلر جدید بازی Dying Light 2 منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ , 15:52:40
تریلر جدید بازی Dying Light 2

مطابق اطلاعیه قبلی استودیو Techland، شب گذشته تریلر جدید بازی Dying Light 2  منتشر شد. این بازی روز سه شنبه ۱۶ام آذرماه ۱۴۰۰ (۷ام دسامبر ۲۰۲۱) روانه بازار خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار استودیو Techland شب گذشه تریلر جدید Dying Light 2 را منتشر کرد. این تریلر با تمرکز روی جهان پسا آخر الزمانی بازی، اطلاعاتی درباره بخش‌های مختلفی از بازی را به مخاطبان ارائه می‌کند. بازیکن در Dying Light 2  در نقش شخصیت Aiden Caldwell قرار می‌گیرند. Aiden یک فرد غریبه است که در جست و جوی یکی از آشنایان خود وارد شهری می‌شود و برای یافتن آن فرد باید پرده از راز حاکم بر شهر بردارد. هر چند تهدید و خطر مرگ از هر سو به ایدن و سایر ساکنان شهر حمله می‌کند اما، در نهایت بزرگ‌ترین تهدید ممکن گروه Night Runner است که بسته به انتخاب بازیکن می‌تواند به متحد یا دشمن بدل شوند.

سه گروه اصلی در شهر حکوت می‌کنند. گروه بازماندگان (Survivors) که با ساختن پناهگاه‌هایی امن به دنبال حفظ حیات خود در جهان خطرناک بازی هستند. گروه صلح جویان (Peacekeepers) که با وضع قوانین سفت و سخت سعی در برقراری نظم و امنیت در جامعه خود را دارند و گروه مرتدین (Renegades) که قصد دارند کنترل تمام شهر را در دست گیرند. کمک کردن یا آسب زدن به هر یک از این گروه‌ها سبب ایجاد تغییرات جزئی یا مهم در سطح شهر می‌شود. هر گروه مشتکل از افراد با عقاید مختلفی است که ممکن است با برخی موافق و با برخی دیگر مخالف باشید. در این بین راهزنانی نیز در شهر وجود دارند که به هیچ وجه اهل مذاکره و گفت و گو نیستند.

در پایان شما را به تماشای تریلر جدید بازی Dying Light 2 دعوت می‌کنیم:

 

 

محصول جدید استودیو تک لند ۱۶ام آذرماه (هفتم دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر