تماشا کنید: تریلر جدید انیمیشن The Bad Guys منتشر شد

در ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ , 16:16:56
تریلر جدید انیمیشن The Bad Guys

ساعاتی پیش کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر جدید انیمیشن The Bad Guys را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. بد گایز انیمیشن کمدی جدید استودیو DreamWorks است و از دوازهم فروردین ماه سال آینده روی پرده نقره می‌رود. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با دنیای بازی همراه باشید.

هر چند مدتی است که استودیو DreamWorks از دوران اوج خود فاصله گرفته و محصولات جدید این استودیو نمی‌توانند در حد و اندازه Kung Fu Panda و Shrek ظاهرا شوند اما، هنوز هم این استودیو در میان مخاطبان انیمیشن بسیار محبوب است و هر سال مخاطبان زیادی در سراسر دنیا منتظر تماشا ساخته‌های جدید آن هستند. انیمیشن کمدی بد گایز دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی با نمایش یک تیزر رونمایی شد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. روز گذشته کمپانی یونیورسال پیکچرز در کانال یوتیوب خود تریلر دوم این انیمشین را منتشر کرد.

در تریلر جدید انیمیشن The Bad Guys با اعضای تبهکار گروه MR. Wolf بیشتر آشنا می‌شویم. اعضا گروه متشکل از یک گرگ، مار، کوسه، رتیل و یک پیرانا است که هر کدام از اعضا در یک امر تخصص و تبحر دارند و سرقت‌ها بزرگ و جنجال در سراسر دنیا انجام می‌دهند. گروه تبهکار بد گایز نیز پس از چندین سرقت بزرگ بالاخره در چنگ قانون می‌افتند و سر دسته گروه، MR. Wolf وارد یک معامله با ماموران می‌شود، در ازای اصلاح شدن اعضای گروه، آن‌ها از محکومیت خود تبرئه می‌شوند.

شما می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده نمایید:

 

 

The Bad Guys دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ (یکم آوریل ۲۰۲۲) روی پرده نقره می‌رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر