تماشا کنید: اولین تیزر فیلم bullet train با بازی برد پیت منتشر شد

در ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ , 22:11:59
تیزر فیلم bullet train

کانال Nippon Speed Line در یوتیوب در کمال غافلگیری و به صورت ناگهانی اولین تیزر فیلم bullet train با بازی برد پیت را منتشر کرد. این فیلم داستان گروهی از آدمکش‌های حرفه‌ای را روایت می‌کند که همگی سوار بر یک قطار هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

به لطف موفقیت فیلم‌هایی مانند مجموعه جان ویک، ژانر اکشن و آثاری مملو از صحنه‌های درگیری و زد و خورد بار دیگر و درست مانند دهه ۹۰ میلادی پرفروش و محبوب شده‌اند و هر سال فیلم‌های زیادی با چنین درون مایه‌ای روانه سینما می‌شوند. جدیدترین پروژه بازیگر مشهور، آقای برد پیت نیز جو همین دسته آثار است و قرار است ماجرا پنج آدمکش حرفه‌ای را روایت کند که همگی سوار بر یک قطار هستند و یه این موضوع پی می‌برند که اهداف آن‌ها به نوعی به یکدیگر مرتبط است.

روز گذشته و در سکوت خبری تمام کانال Nippon Speed Line در یوتیوب اولین تیزر فیلم bullet train را منتشر کرد. ماهیت این تیزر با توجه به ژانر و موضوع فیلم کمی آرام است. در این تیزر چهره زخمی و کبود برد پیت را می‌بینیم که نوید هرج و مرج و درگیری‌های بی‌پایان را می‌دهد. در این فیلم در کنار آقای پیت، لیدی گاگا، ساندرا بولاک، جویی کینگ و آرون جانسون نیز ایفا نقش می‌کنند. David Leitch کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. منبع الهام اصلی این فیلم، رمانی به همین نام است.

شما می‌توانید در ادامه تیزر این فیلم را مشاهده کنید:

 

قطار سریع السیر بیست و چهارم تیر ماه سال آینده (۱۵ام جولای ۲۰۲۲) روی پرده نقره‌ای می‌رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر