تماشا کنید: تریلر گیم پلی بازی Hogwarts Legacy منتشر شد

در ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ , 12:23:01
تریلر گیم پلی بازی Hogwarts Legacy

شب گذشته و در جریان رویداد State of Play، استودیو آوالانچ و کمپانی Wb Games از اولین تریلر گیم پلی بازی Hogwarts Legacy رونمایی کردند. این بازی در بازه تعطیلات سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از گذشت مدت‌ها از نمایش تیزر معرفی بازی Hogwarts Legac و ایجاد هایپ میان طرفداران مجموعه هری پاتر، بالاخره استودیو آوالانچ مطابق اعلام قبلی از اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان رونمایی کرد. در این تریلر اطلاعات مختلفی از سیستم مبارزات، جهان بازی، پیش زمینه داستانی و … در اختیار مخاطبان قرار گرفت. سازندگان از بازه زمانی انتشار بازی نیز رونمایی کردند. این عنوان پیش از آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

رویدادهای بازی در دهه هشتاد میلادی رخ می‌دهد، جایی که شخصیت اصلی به عنوان یک هنرجو وارد مدرسه جادوگری هاگوارتز می‌شود. بنا به شرایط خاص حاکم بر جهان بازی، یک انرژی جادو باستانی دوباره احیا شده و نیروهای مختلفی سعی در به کنترل درآوردن آن دارند. تصمیم‌های مخاطب در طول بازی روی سرنوشت جهان جادوگری اثر مهمی خواهد داشت.

در تریلر گیم پلی بازی Hogwarts Legacy مشخص شد مخاطبان می‌توانند علاوه بر شخصی سازی کارکتر مدنظر خود، اتاق خود در خوابگاه را نیز به سلیقه خود تغییر دهند. امکان تعامل با سایر همکلاسی‌ها، وقت گذرانی با آن‌ها و شرکت در کلاس‌های مختلفی وجود دارد، کلاس‌هایی نظیر طلسم شناسی، ساخت معجون، خواص گیاهان و …

امکان گشت و گذار و اکتشاف خارج از قلعه نیز وجود دارد و بازیکنان می‌توانند با فروشنده‌های دوره‌گرد وارد معامله شود و از ابزارآلات مختلف، تا منابع و دانه‌های جادو را از ایشان تهیه کند. در خارج از قلعه خطرات بیشتری مخاطب را تهدید می‌کند و باید آماده مبارزه و با ساحره‌ها و جادوگران پلید نیز باشد.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر