تماشا کنید: تریلر جدید فصل اول سریال The Last of Us منتشر شد

در ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ , 13:56:24
فصل اول سریال The Last of Us

شب گذشته HBO و سونی تریلر جدیدی را برای فصل اول سریال The Last of Us منتشر کردند. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های مهم نسخه اول هستیم. پخش فصل اول این سریال از بیست و پنجم دی (۱۵ام ژانویه) آغاز می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها، با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به یک ماه تا پخش فصل یکم سریال لست آو آس زمان باقی مانده‌است. این سریال که با همکاری مشترک سونی و HBO ساخته شده، اقتباس مستقیمی از مجموعه The Last of Us است. Pedro Pascal و Bella Ramsey بازیگران اصلی این سریال هستند و با توجه به تصاویر و تریلرهای منتشر شده، بازخوردها نشان می‌دهد طرفداران از انتخاب تیم بازیگری رضایت دارند. با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا آغاز پخش سریال، شاهد تبلیغات گسترده HBO برای آن در سراسر دنیا هستیم.

شب گذشت دومین تریلر از فصل اول سریال The Last of Us منتشر شد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های کلیدی نسخه اول، در کنار شخصیت‌های مختص سریال هستیم. آقای تروی بیکر و خانم اشلی جانسون که صداپیشه شخصیت‌های جوئل و الی در نسخه اول و دوم بودند، در فصل اول حضور کوتاهی دارند که می‌توان در این تریلر آن‌ها را مشاهده کرد. پخش فصل اول این سریال از بیست و پنجم دی (۱۵ام ژانویه) در شبکه HBO و سرویس HBO Max آغاز می‌شود.

داستان این فصل درست مانند نسخه اول، ماجرای سفر جوئل و الی در کشور آمریکا و تلاش‌های این دو برای بقا در جریان بی‌رحم و خشن لست آو آس را روایت می‌کند. الی می‌تواند راه درمان شیوع قارچ انگل مانندی باشد که چند سال پیش باعث نابودی دنیا شده‌است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال را تماشا کنید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر