تماشا کنید: تریلر جدید Forza Motorsport تنوع بالای ماشین‌ها و پیست‌های مسابقه را نمایش می‌دهد

در ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ , 21:57:44
تریلر جدید Forza Motorsport

شب گذشته و در جریان رویداد Developer_Direct استودیو Turn 10 ضمن نمایش تریلر جدید Forza Motorsport، از تنوع بالای بالای اتومیبل‌ها، پیست‌ها و سیستم شب و روز و آب و هوای پویا سخن گفت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از گذشت نزدیک به دو سال از معرفی بازی فورتزا موتوراسپرت، بالاخره استودیو ترن ۱۰ یک نمایش مفصل از این عنوان ارائه کرد و به نوعی از آن رونمایی مجدد کرد. تریلر منتشر شده دلایل زیادی برای علاقه‌ مند شدن به محصول جدید Turn 10 به مخاطبان می‌دهد و صبر برای تجربه آن را برای طرفداران ژانر شبیه ساز ریسینگ دشوارتر از قبل می‌کند. به گفته سازندگان بیش از ۵۰۰ نوع اتومبیل مختلف در این بازی وجود دارد که می‌توان ۸۰۰ نوع آپگرید مختلف را روی این اتومیبل‌ها اعمال کرد و بسته به استایل رانندگی و علاقه، ماشین مناسب خود را داشت.

جلوه‌های بصری بازی حقیقتا چشمنواز هستند. سایه زنی‌ها و نورپردازی‌های بازی تمام از پایه و اساس طراحی شده و به لطف تکنولوژی ray tracing، یک سطح جدید از تجربه بصری را به مخاطبان ارائه می‌کند. گرد و خاک و گل به صورت کاملا واقع گرایانه روی بدنه ماشین، چراغ‌ها سپر آن می‌نشینند و سیستم پویای شب و روز و آب و هوای، هر مسابقه را به یک تجربه جدید بدل می‌کند. تمامی تماشاچیان مسابقه که تعداد آن‌ها بالغ بر ده‌ها هزار نفر است، انمیشین خاص خود را دارند و به طور کلی محیط بازی بسیار زنده و پویا جلوه می‌کند.

متاسفانه در تریلر جدید Forza Motorsport تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نشد اما، می‌دانیم این عنوان سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در پایان شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر