جدید ترین اطلاعات از Batman: Arkham Origins
اخیرا، نسخه ی بعدی سری بازی های بتمن با عنوان « Batman: Arkham Origins » توسط مجله ی معتبر Gameinformer رونمایی شد. « ریشه های آرکام » اولین بازی از این سری بازی است که به دست استدیوی Rocksteady ساخته نمی شود، در عوض وظیفه ی ساخت و توسعه این بازی به Warner Bros. Montreal واگذار شده است.
اکنون شما می توانید خلاصه ای از جزیئتات این بازی را که تایید شده اند در زیر مشاهده کنید.
اطلاعاتی از داستان بازی :
۱) حوادث این بازی در شب کریسمس اتفاق می افتد.
۲) داستان این بازی از نظر زمانی به سال ها قبل از دو نسخه ی قبلی بازمی گردد.
۳) Black Mask ( ماسک سیاه ) سردسته خلافکاران علیه بتمن است.
۴) قاتلان درجه یک و ابرتبهکاران از جهان DC Comics در بازی حضور دارند تا بتمن را دستگیر کنند.
۵) پلیس ها در طول بازی جنایتکاران را تعقیب خواهند کرد.
۶) بتمن برای شکست دادن دشمنانش باید Black Mask را به پلیس ها تحویل دهد تا پلیس ها طرفدار بتمن شوند. همچنین بتمن باید بفهمد که چرا Black Mask می خواهد او کشته شود.
۷) این بازی در مورد دوران نوجوانی و خاکستری بتمن است.
۸ ) Penguin ( پنگوئن ) در بازی حضور دارد. همچنین او در این بازی اطلاعات زیادی دارد.
اطلاعات عمومی از بازی :
۱) پورت بازی Batman: Arkham City برای کنسول Wii U باعث شده است تا تیم توسعه این بازی با موتور Unreal Engine 3 بیشتر آشنا شود.
۲) استدیوی Rocksteady در حال کار بر روی یک پروژه مخفی است.
۳) جوان شدن بتمن به تیم سازنده این اجازه را می دهد تا بعضی چیز ها را کمی تغییر دهند.
۴) سیستم مبارزات در بازی همانند گذشته است و تغییری نکرده است.
۵) در مبارزات، تاکتیک های جدید، فرصت و امکانات جدید وجود خواهد داشت.
۶) دشمن های جدیدی در این بازی وجود خواهند داشت.
۷) بتمن مانند دو بازی گذشته نخواهد بود.
۸ ) Batwing به طور مستقیم کنترل نخواهد شد. همچنین در این بازی می توان از Batwing به عنوان وسیله ای برای Fast Travel ( جا به جایی سریع ) استفاده کرد.
۹) remote claw جدید، مانند grappler در بازی Just Cause 2 خواهد بود.
۱۰) در مبارزات، امکان کوبیدن اشخاص به هم، پرتاب وسایل سنگین به سمت آنان، گذاشتن دام برای دشمنان مانند بشکه های انفجاری، پرت کردن حواس دشمنان توسط sonic batarang، بریدن طناب توسط sonic batarang و … وجود خواهد داشت.
۱۱) تیم سازنده بازی می داند که Black Mask محبوب ترین تبهکار نیست.
۱۲) نقشه بازی از دو منطقه با نام های Old Gotham ( گاتهام قدیمی ) و New Gotham ( گاتهام جدید ) تشکیل شده است که New Gotham در آن طرف پل قرار دارد.
۱۳) Old Gotham تنها نیمی از جهان بازی است.
۱۴) New Gotham منطقه ی باکلاس تر بوده و دارای آسمان خراش های بلند تری است.
۱۵) بازیکنان می توانند شبکه ی برج ها را هک کنند.
۱۶) برج های درون بازی، فرکانس هایی دارند که به بتمن این اجازه را نمی دهند که توسط Batwing در اطراف آن ها Fast Travel کند. همچنین این فرکانس ها مانع از این می شوند که بتمن منطقه های مهم را در نقشه اش نشانه گذاری کند.
۱۷) فرکانس برج ها و روش از بین بردن آن ها با هم متفاوت است و نیاز به حل معما ها و مهارت در مبارزات دارد. از بین بردن فرکانس بعضی از برج ها به راحتی و بعضی دیگر با ارتقاء وسایل امکان پذیر است.
۱۸) فعالیت های بتمن به او امتیاز و ارتقاء می دهد.
۱۹) تکمیل ماموریت های جانبی توسط بازیکنان باعث قدر دانی و تشکر GCPD از بتمن می شود. و باعث می شود تا پلیس های بیشتری طرفدار بتمن شوند.
۲۰) سیستم Most Wanted به بازیکنان این شانس را می دهد تا تبهکارانی را که در داستان اصلی حضور ندارند را بشناسند.
۲۱) butler Alfred در بازی حضور دارد و هنگامی که متوجه شود بتمن در وضعیت بدی گرفتار شده است به او ابزار جدیدی می دهد.
۲۲) سیستم Dark Knight با این که کم رنگ تر شده است ولی همچنان نقش مهمی را در بازی داراست.
۲۳) سیستم Dark Knight یک روشته ی طولانی از وظایف را برای بازیکنان فراهم می کند که در طول بازی درجه سختی آنان به آرامی افزایش می یابد.
۲۴) سیستم Dark Knight جایگزین challenge mode نخواهد شد.
۲۵) تکمیل تعداد معینی از silent takedowns ( به آرامی و مخفیانه کشتن دشمنان ) باعث دریافت XP و یا ارتقاء های خاصی می شود.
۲۶) تیم سازنده بازی می خواهد، چالش ها را بیشتر معنا دار کنند.
۲۷) هیچ دیوار امنیتی مانند آنچه که در Arkham City بود، برای نگه داری از تبهکاران وجود ندارد.
اکنون توجه شما را به باکس آرت بازی و تصاویر منتشر شده جلب می کنیم :
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اطلاعات جالبی بود !!
“استدیوی Rocksteady در حال کار بر روی یک پروژه «مخفی» است.”
جدی؟
گیم پلیش فکر نکنم با نسخه آرکام سیتی چندان تفاوتی داشته باشد .
تم داستان هم یک سطل پر از دوده دوکش بخاری یا رنگ سیاه یا خاکستر روش
پاچیدن تا تاریک تر شود .
البته در این سیاهی دوست دارم بجایی اینکه بتمن دشمنان را بی هوش کند
حداقل کمی دست و پاهای دشمنان را خرد کند یعنی این که استخوان دست دشمنی
را می شکند و استخوان از پوستش بیرون میزند را به زیبایی نمایش دهند و فریادهای
دلخراش و ناله های آن دشمن تمی بسیار سیاه تر به بتی میدهد .
————————————————————————————-
SONY make.believe
آخر بتی همچین آدمی نیست!
یکی از مشکلات اصلی که با این سری دارم دقیقاً همینه. یه حسی بهم می گه همه ی حوادث شوخیه. اگه دقت هم بکنی کوچکترین خشونتی توی هیچ کدوم از دو تا بازی بتمن وجود نداره. خشونت خوب نیست ولی خیلی وقتا لازمه.
یکسری تضاد هم هست!مثلا بتمن عهد کرده که کسی رو نکشه ولی تو بازی وقتی از لبه آویزون بودم طرف رو از برج ۲۰ طبقه پرت میکردم پایین!الان اون یارو نمیمیره؟!
حالا اون مسئله یه طرف ولی کلاً داستان زیاد جدی به نظر نمی رسه. جوکر مثلاً قاتل جانیه بعدش راست راست برای خودش می چرخه و مسخره بازی در میاره کسی هم بهش کاری نداره! یا مثلاً شوخی های بی مزه ی سلینا وقتی Two-Face می خواد بکشش، یا اون قسمت که هارلی کویین میاد جلوی بتمن ولی هیچ کاری بهش نداره راحت رد می شه می ره (اون اراذل هم کاری به بتمن ندارن)، هر دفعه هم می گیریش دوباره فرار می کنه، یا اون قسمت که جوکر میاد با بتمن مبارزه تن به تن می کنه! بعدشم که شکست می خوره می گه: “دیگه نزن، یه لحظه وایسا” تا دار و دسته ش برسن! یا زمانی که هارلی و جوکر از پشت سر بتمن رو غافلگیر می کنن بعد راحت ولش می کنن بره! (اونم بر نمی گرده که یه درس حسابی بهشون بده) یا هر وقت بتمن پنگوئن رو می گیره فقط یه مشت ناقابل خرجش می کنه بعد خیلی راحت ولش می کنه به امون خدا که دوباره به کار های خلافش ادامه بده! و …
این سکانس ها تعداد شون کم نیست. کلاً یه مشت کاراکتر عجیب و غریب توی این سری هست که همه با هم دشمنن و از طرفی خیلی خوبم با همدیگه همزیستی مسالمت آمیز دارن!
عزیزم…شما اگه کامیک ها و شخصیت هایه بازیرو بشناسی دیگه این حرفو نمیزنی….
در مورد سلینا نمونش تو کامیک ها زیاده و اصلا هم ایراد نیست….
هارلی هم بازم به کامیک ها و سابقه ی برخورد ها و درگیری هایه هارلی و بتمن بر میگرده..
کلا چیزایی که شما گفتید هیچ کدوم ایراد نیستند و به اشنا نبودن کامل شما با کامیک ها و شخصیت هایهه بتمن بر میگرده…
حداقل یک نوار خوبی و بدی بگذارند که در روند داستان تاثیر گذار باشد
چندتا اسکیل جدا بگذارند برای شکستن استخوان ها و مرگ دشمنان
یعنی مهارت های بچه مثبتی و فوفولی با مهارت های کشتار جدا باشند
کلا مبارزات در حد بی هوش کردن حریفان است ! خشونت ندارد
تم تاریک تر یعنی بتی مرگبار تر
A.F.A@
“کلاً چیزایی که شما گفتید هیچ کدوم ایراد نیستند و به آشنا نبودن کامل شما با کامیک ها و شخصیت های بتمن بر می گرده…”
:-| <—- :arrow: ممنون از دلایل محکم شما.
نه پرتش نمیکنه پایین.آویزونش میکنه یه کم دقت کن.من هم اول همین سوال برام پیش اومد.
اقا وحید,امیدوارم ناراحت نشده باشی…
فقط خواستم سو تفاهم شمارو با بروس حل کنم…و امیدوارم حل کرده باشم.
میگم میخوای بخاطر شما به بتمن بگم با خودش چند تا وسیله شکنجه و زجر کشی با خودش ببره تا هر جا حوصله ی شما سر رفت کمی خون بازی کنه؟؟؟
یا اصلا بتمن دیگه بیخیال این کارا بشه و با الهام گیری از jagesaw ,ادم بدایه داستانو بگیره و تویه یه خونه حبس کنه و با انواع و اقسام روش های تکه و پاره کردن و استخان خورد کردن به نوبت پدر هر کدومو در بیاره؟ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ولی خودمونیما….ایده ی با حالی شد…..
فکر کنید…پنگوعنو جوکرو بینو هاش تویه یه جایی حبس شدند و برای زنده موندن هر کاری میکنن….اخر بازی هم همه به بدترین شکل ممکن میمیرن و فقط هاش زنده میمونه….
اونم وقتی میبینه همه ی این کارا کار بروس وین,رقیب و دوست و دشمنه قدیمیش بوده به غروروش بر میخوره و با پریدن در کوره ای با درجه داغی سنگ های ماگمایی :mrgreen: ,
خود کشی میکنه… :mrgreen: :mrgreen:
راستی این کامنت برا اقا سعید بود که افتاد اینجا
آره خوب بدیش چیه
کلا از الکی زدن خوشم نمی آید
ترجیح میدم استخوان های دشمنان و حریف خرد شوند تا اینکه همیشه
کت بسته و بی هوش تحویل قانون بدمشون ! بنظرم قانون باید خودمون اجرا کنیم
نقدی ! نسیه و دادگاه خوب نیست .
راست میگی….اگه به خودمون حق انتخاب بین کشتن یا بیهوش کردن بده خیلی خوب میشه….ولی بازم با کشتن از ریشه ی بتمن فاصله میگیره…ولی تو اینجور مواقع میگن:…. بابای ریشه ها :mrgreen: :mrgreen:
تو این چند روزه بهتزین خبر همین خبر عرضه Batman: Arkham Origins هست و از این بابت خیلی خوشحال هستم :X
گفتم اینقدر میگن این بازی نسبت به قبلی ها تنوع داره حتما در بازی کنترل Batmobile رو در دست میگیریم که …!
از تصاویر مشخص شده که تنها نکته مثبت (البته از نظر من) طراحی بلک ماسکه و بس، که حتما رفیقمون هومن عزیز از این بابت خوشحال خواهد بود…
_____________________
Roger Ebert (1942-2013)
باید ببینیم بدون Rocksteady چه طور از آب در میاد … ولی بازم یکی از عناوین مورد انتظار امسال خواهد بود
________________
SONY make.believe
پس از gears of war و god of war فاتحه ابهت ۱ip بزرگ دیگه خونده شد
بی صبرانه منتظرش هستم…هر چند نبود راک استیدی کمی نگران کنندست ولی بازهم شانس موفقیت بازی بالاست هر چند که ممکنه کمتر از دو شماره قبل موفق بشه…
امیدوارم دچار تکرار نشه…..
اما مهم تر از این بازی پروژه ی مخفی راکستدی هست
بی صبرانه منتظرم