خانه » چند رسانه ای باکس آرت نهایی بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 × توسط The Dark Knight در ۱۳۹۲/۰۹/۲۷ , 19:53:53 89 کونامی به تازگی باکس آرت رسمی و نهایی بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 نسخه PS3 را منتشر کرده است که این باکس آرت را در ادامه می توانید ببینید : نویسنده The Dark Knight The Joker: Don't talk like one of them. You're not! Even if you'd like to be. To them, you're just a freak, like me! They need you right now, but when they don't, they'll cast you out, like a leper! You see, their morals, their code, it's a bad joke. Dropped at the first sign of trouble. They're only as good as the world allows them to be. I'll show you. When the chips are down, these... these civilized people, they'll eat each other. See, I'm not a monster. I'm just ahead of the curve. چند رسانه ای 89 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. بیصبرانه منتظرش هستم.خیلی خیلی بهش امیدوارم. :X البته هنوز یکش رو تموم نکردم. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اگه کل ژست بدن گابریل تو اون عکس می بود بیشتر می پسندیدم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این اربابان سایه واقعا اثر هنریه موسیقی که در نسخه اول گوشنواز بود طراحی هنری چشمو خیره میکرد یکی از بازیهایی که مورد انتظاره و توقعات ازش بالاس،بی صبرانه منتظرم باتشکر فراوان ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید لطفاً این کامنت ما رو تایید کنید، چیز خاصی نداره فقط طولانیه! در جواب سوال آقای Ice Boy بود ! :mrgreen: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید چیزی که از باکس آرت برداشت میکنم نشون دادن این هست که تو این نسخه با بازی خشن تر و پر زد و خورد تر طرفیم! امیدوارم بخش سکوبازی و معما ها و کلا ادونچر بازی پررنگتر از قبل شده باشه! بازی نخست فوق العاده بود و شکی نیست که این نسخه هم زیبا و دوست داشتنیه! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اووووف :X گابریل جذاب تر از همیشه :X Blood is family. Blood is power. Blood is everything. :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بجان خودم کلیشه ای ترین جمله ممکن بود که نقل قول کردی اصلا هم :X نداشت ! ۰۰ محمدرضا گیر الکی میدی ها :-| میخوای به کلاوس (original vampire) بگم بیاد سراغت ;;) ۰۰ چه ربطی به کلاوس داشت؟! :-? ۰۰ :-? :-? ۰۰ ماکه بعد از بازی کردن دمو به این نتیجه رسیدیم که: پس از گذشت ۲نسل پیاپی… خدای جنگ همچنان یکه تاز و دست نیافتنی :X باید دید نسل هشتم یکه تاز هک ان اسلش کدوم آی پی خواهد بود! ولی من فکر نمیکنم که دیگه بخاری از کستلوینیا و دویل می کرای بلند شه… فقط یک شماره از خدای جنگ کافیه تا طلایه دار نسل هشت هم مجددا مشخص بشه :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید رضا خان اون که صد در صد :X وقتی صدای پای روح اسپارتا می اید… :X :X ————————————- ” Start A New Life = March 18, 2014 ” ۰۰ اگه داستان هرکول بخوان بازگو کنن بسیار هیجان انگیز تر هست . کریتوس کارکتری هست که تکرار نمی شه و پایان باشکوهی براش دیدیم و امیدوارم شماره ی چهارم داستانش هر چی باشه و هر کارکتری که بخواد نقش اول توی این بازی ایفا کنه باعث شکوه دوباره خدای جنگ بشه ۰۰ :-D ولی واقعا این سبک جای پیشرفت داره هنوز و بازی ساز ها هم خوب گرایش پیدا کردند به این سمت.صددرصد در اینده نزدیک قواعد هک انداسلش چیزی نخواهد بود که الان هست. ۰۰ من که فکر میکنم نسل بعد نسل شوتر های بی مغز خواهد بود! به مراتب شدید تر از نسل هفت… بازی ساز های ژاپنی هم عزلت گزین تر از قبل ۰۰ خدای جنگ حالا حالاها دست نیافتنیه چون سانتامونیکا تو اون بازی استانداردهایی تعریف کرد که فعلا در انحصار خودشه و اگر آی پی بخواد باهاش رقابت کنه باید بتونه هم تو گیم پلی هم گرافیک و هم خلاقیت انقلابی بوجود بیاره که ما از هیچ استودیوی فعلا همچین آی پی جدیدی ندیدیم.واقعا سخته بازیی بتونه خدای جنگو بکشه پایین شما در سبک دیگه نمونشو نگاه کنید بتلفید با تمام نوع اوری و زیبایی هاش به این راحتی نمیتونه کال اف دیوتیو بکشه پایین بدلیل اینکه وقتی بازیی محبوب شد و جاشو تو دل اکثر گیمرها باز کرد رقابت باهاش یه پروژه چندساله میخواد. باتشکر فراوان ۰۰ indeed دستپخت سانتایی ها یه حالت معجونی رو داره که هیچ سازنده و آشپز دیگه دستور تهیشو بلد نیست :X ۰۰ کال جاشو تو دل گیمرها باز نکرده. واضحه که بیش از نیمی از خریداران کال اصلا گیمر نیستن! دویل می کرای و کسلوانیا هم زیر خدای جنگ نیستن. بالاخره هر کی یکیشو دوست داره. در ضمن متای شیطان هم میگرید از خدای جنگ بیشتره. ۰۰ آقا میلاد دوست عزیز اینکه کال آف دیوتی جاشو تو دل کسی باز نکرده بی انصافیه،یه بازی بخاطر محبوبیتشه که نجومی میفروشه و شما برو فروش جهانیشو ببین روی کنسولها و مسلما اکثر کسایی که کنسول میخرن گیمرن که این هزینه رو میکنن و حتما عناوین دیگه رو رو کنسولشون تجربه میکنن در کنار این فرنچایز محبوب من مفیاسی بهت میگم تو همین جامعه نسبتا کوچیک گیمی که ما هستیم چندنفر عضون؟قول بهت میدم اکثر شماها این بازیو تجربه کردین ایا همه کسایی که اینجا نظر میدن گیمر نیستن ؟یا حداقل اکثرشون؟درمورد بازی خدای جنگ که اصلا نیازی به تعریف گ تمجید بنده نیست لطفا شما کمی منصف گ منطقی تر باش. از همه عذر میخوام نظراتم زیاد و طولانیه. باتشکر فراوان ۰۰ درسته جاشو باز کرده( تقریبا شبیه جاستین بیبر شده! خیلی طرفدار داره ولی هیترهاشم بیشتر میشن!). من خودم تا بلک اپس ۱ عاشق کال بودم! ولی این چند شماره اخیر شورش دراومده.گرافیک هم که ثابته. شما بخاطر داشته باش که تا چند سال پیش کسی از کال بد و بیراه نمیگفت اگرم کسی بود خیلی کم ایراد میگرفتن.ولی الان کم نیستن کسایی که هیتر کال هستن. نمونش تو رای گیری گیم اسپات تو دور دوم حذف شد(شاید اگه ۳ سال پیش بود تا فینال میرفت). کسایی که تو گیم اسپات عضون اکثرشون واقعا گیمر هستن. ببین اقا حسین وقتی کال تازه وارد بازار میشه و مردم میان میخرن اگه دقت کنی خیلیهاشون اصلا غیر از کال بازی دیگه ای رو نشنیدن! یعنی گیمر نیستن بلکه هر از چندگاهی بازی میکنن. در مورد خدای جنگ هم اینو بگم که میدونم چیه. ولی فک نکنم درست باشه که بگیم کسلوانیا یا دویل می کرای به پاش نمیرسن. بالاخره این دو تا هم طرفدارای زیادی دارن. ۰۰ اگه ایتسونو و کامیا برگردن به DMC قطعا شاهکار خواهد بود و حتی قابلیت اینو داره تا GOW رو کنار بزنه. این تیم سازنده DMC باشه…… :X :X :X :X کارگردان: Hideki Kamiya یا Hideaki Itsuno تهیه کننده:Hiroyuki Kobayashi نویسنده: Bingo Morihashi Takayasu Yanagihara آهنگساز:Tetsuya Shibata ۰۰ امیرجان درسته شیطان هم می گرید یجورایی پدر سبک هک اند اسلشه و قبل از خدای جنگ بوده اما بنظرم اضافه شدن دوتا شخصیت جذاب برای رقابت با خدای جنگ کافی نیست تو بخشهای دیگه هم این بازی باید تلاش کنه که به روزای اوجش برگرده،از همگی عذر میخوام که در این پست بحث بین این دوبازیو مطرح کردم. باتشکر فراوان ۰۰ منو ببخش ولی کاملا مخالفم.. اتفاقا نه تنها ۲ شخصیت میتونه بازی رو شاهکار کنه بلکه یک نفر هم میتونه.. مثال بارزش ایتاگاکی هست و بعد رفتنش گند زدن به نینجا گایدن و اگه برگرده نینجا گایدن به اوج برمیگرده Carmaggedon رو یادتونه؟ اولش Stainless Games با یکه تازی Patrick Buckland درخشید ولی وقتی دادنش به اکتب یه اسپین آف زدن که افتضاح بود و بعدش یه عنوان فرعیی دیگه اومد که اونم داغون بود و دوباره دادنش به Stainless Games و باز کارماگدون برگشت.. پدر هک ان اسلش هم به نظرم اونیموشا بود یا سمفونی شب… :X بخشهای دیگه هم اگه منظورتون گرافیکه که اون بستگی به نوع و استایل بازی داره و حرف اولو نمیزنه تو موفقیت.. نمونه ش هم بازی Killer 7 و No More Heroes که خیلی ها با سبک گرافیکیش حال کردن در حالی که بقیه بازیها گرافیک بهتری داشتن ولی موفق نبودن ولی اینو قبول دارم که فاصله هست واسه س به اوج رسیدن دانته ولی دیگه بگیم بهترین هک ان اسلش تاریخ گیم کاملا اشتباهه ۰۰ خواهش میکنم امیر عزیز ولی باید بگم منم باهات مخالفم چون هرچقدرم یک یا دونفر هنرمند باشن به تنهایی نمیتونن یک اثرو به جایگاه عالی برسونن نمونش همین خدای جنگ توی هر نسخه از یک کارگردان استفاده شد و این کار از قصد بود برای اینکه تنوع ایده بوجود بیاد و بازی پیشرفت کنه و بنظر من بجز نسخه معراج نسخه های قبلی یکی بعد از دیگری بهتر شدن کلا تیم سازنده باید باهم بالانس باشن صرفا اهنگساز یا طراح هنری یا برای مثال عرض میکنم طراح مراحل و حتی نویسنده به تنهایی نمیتونن یه اثر موفق خلق کنن. باتشکر فراوان ۰۰ چه کسی بود صدا زد دانته؟ پدر هک اند اسلش : کسلوانیا زنده نگهدارنده هک اند اسلش : دویل می کرای اوج رساننده هک اند اسلش : خدای جنگ ۰۰ :X اخ جووون یه کسلوانیا دیگه :X فقط خدا کنه این دفعه اون مشکلاتی قبلی رو برطرف کنن ((که یکی از رو مخی ترینشون همون دوربین بود)) و چیزایی که گفتن رو هم به خوبی اضافه کنن عالـــــــــــــی میشه . باکس ارتم خیلی قشنگه :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید با عرض معذرت بابت نظرات متعددی ککه دادم و میدم ! همونطور که گفتم زاویه دوربین به پشت سر شخصیت منتقل شده. نسخه دموشو اگه بازی کرده باشین متوجه میشین که چقدر بازی به خاطر همین تغییر جذابتر شده. ۰۰ پس مثل اینکه عالیه کمبوها و سرعت حملاتش چطوره ؟؟ (( اخه من دموشو بازی نکردم )) ۰۰ تریلر Gamescom امسالو که دیدین؟ نسخه دمو مبارزه گابریل با اون فرشته که زره طلایی داره رو نشون میده و همچنین مبارزه با اون ماشین مکانیکی بزرگ چوبی… سرعت کمبوها که واقعاً سریع تر شده و کمبوها اصلاً مشابه نسخه اول نیستن چون که سلاح گابریل هم دیگه اون زنجیر نسخه اول نیست. اگه به خاطر داشته باشین توی PC وقتی دکمه E رو میزدید و حالت آتشین(!) فعال میشد و صدمه به دشمنان هم بیشتر می شد، اینجا به جای اون حالت آتشین، چنگالهای آتشین انتظار شما رو میکشن ! و به جای اون هاله آبی رنگ شمشیر آبی رنگ رو استفاده میکنه و شما باید با اتخاذ استراتژی مناسب هر کدوم از دشمنان رو به درک واصل کنی ! وثتی هم که دشمنان در حالت بخصوصی قرار میگرن و شما هم دکمه Grab رو بزنی گابریل با دکمه زنی( حلقه تو حلقه!) اونو میکشه و خونشو میمکه که باعث افزایش نوار سلامتیش میشه. ببخشید زیاد شد !! :mrgreen: ۰۰ ممنون بابت توضیحاتت ۰۰ خیلی خلاقیت نداره ولی برای من که جذابه ! عاشقشم ! :X نسخه دموشو که بازی کردم، همین که دوربین بازی تغییر کرده و از حالت سرگیجه آور نسخه اول خارج شده خودش جای تحسین داره. گیم پلی هم واقعاً روون و سرگرم کننده و البته چالش برانگیزه ! البته از نسخه دمو که نمیشه زیاد چیزی راجع به سخت تر شدن بازی فهمید. به هر حال صبر برای ملاقاتی دیگه با گابریل این بار در حالت شیطانی واقعاً طاقت فرساست… :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید امیدوار این همه شلنگ تخته انداختن برای این بازی واقعی باشه. نبود کوجیما می تونه به بازی ضربه بزنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید استاد هیدئو تو نسخه اول تهیه کننده اجرایی بود، فکر نکنم نبودش چندان باعث افت بشه و حداقل امیدوارم که اینطور باشه. :wink: ۰۰ اتفاقا اکر کوجیما نبود بخش صداگزاری و موسیقیه بازی اصلا در حدی که دیدیم نمیشد. هرچند که الان مرکوری استیم تجربه ی لازم رو داره و میتونیم امیدوار باشیم که بازیش فوقالعاده باشه. :X :X :X ————————————- ” Start A New Life = March 18, 2014 ” ۰۰ شماره یک کوجیما معما ها رو طراحی کرده بود و کلا ناظر فنی. حتی صدای اون شیطون های اعصاب خورد کن هم مال ایشونه! ۰۰ شرمنده من فقط شنیده بودم استاد تهیه کننده بودن و از سایر فعالیتهاشون اطلاع نداشتم ! معماهای نسخه اول خداییش محشر بودن… :X ۰۰ معمای آخر بازی یعنی همون کسوف و خسوف یکی از بهترین معما های تاریخ بود… ۰۰ اتفاقا تو دمویی که ازش دادن موسیقی ها یه چیزی فرا خوف بود و یه ذره نگرانی درمورد بازی کلی ازش ندارم ! فقط این QTE هاش خیلی لنگ میزنه ! :roll: ۰۰ QTEهاش که اختیاری شده میتونی کلا از بازی حذفش کنی ۰۰ نمایش بیشتر
بیصبرانه منتظرش هستم.خیلی خیلی بهش امیدوارم. :X البته هنوز یکش رو تموم نکردم. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
این اربابان سایه واقعا اثر هنریه موسیقی که در نسخه اول گوشنواز بود طراحی هنری چشمو خیره میکرد یکی از بازیهایی که مورد انتظاره و توقعات ازش بالاس،بی صبرانه منتظرم باتشکر فراوان ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
لطفاً این کامنت ما رو تایید کنید، چیز خاصی نداره فقط طولانیه! در جواب سوال آقای Ice Boy بود ! :mrgreen: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
چیزی که از باکس آرت برداشت میکنم نشون دادن این هست که تو این نسخه با بازی خشن تر و پر زد و خورد تر طرفیم! امیدوارم بخش سکوبازی و معما ها و کلا ادونچر بازی پررنگتر از قبل شده باشه! بازی نخست فوق العاده بود و شکی نیست که این نسخه هم زیبا و دوست داشتنیه! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اووووف :X گابریل جذاب تر از همیشه :X Blood is family. Blood is power. Blood is everything. :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ماکه بعد از بازی کردن دمو به این نتیجه رسیدیم که: پس از گذشت ۲نسل پیاپی… خدای جنگ همچنان یکه تاز و دست نیافتنی :X باید دید نسل هشتم یکه تاز هک ان اسلش کدوم آی پی خواهد بود! ولی من فکر نمیکنم که دیگه بخاری از کستلوینیا و دویل می کرای بلند شه… فقط یک شماره از خدای جنگ کافیه تا طلایه دار نسل هشت هم مجددا مشخص بشه :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
رضا خان اون که صد در صد :X وقتی صدای پای روح اسپارتا می اید… :X :X ————————————- ” Start A New Life = March 18, 2014 ” ۰۰
اگه داستان هرکول بخوان بازگو کنن بسیار هیجان انگیز تر هست . کریتوس کارکتری هست که تکرار نمی شه و پایان باشکوهی براش دیدیم و امیدوارم شماره ی چهارم داستانش هر چی باشه و هر کارکتری که بخواد نقش اول توی این بازی ایفا کنه باعث شکوه دوباره خدای جنگ بشه ۰۰
:-D ولی واقعا این سبک جای پیشرفت داره هنوز و بازی ساز ها هم خوب گرایش پیدا کردند به این سمت.صددرصد در اینده نزدیک قواعد هک انداسلش چیزی نخواهد بود که الان هست. ۰۰
من که فکر میکنم نسل بعد نسل شوتر های بی مغز خواهد بود! به مراتب شدید تر از نسل هفت… بازی ساز های ژاپنی هم عزلت گزین تر از قبل ۰۰
خدای جنگ حالا حالاها دست نیافتنیه چون سانتامونیکا تو اون بازی استانداردهایی تعریف کرد که فعلا در انحصار خودشه و اگر آی پی بخواد باهاش رقابت کنه باید بتونه هم تو گیم پلی هم گرافیک و هم خلاقیت انقلابی بوجود بیاره که ما از هیچ استودیوی فعلا همچین آی پی جدیدی ندیدیم.واقعا سخته بازیی بتونه خدای جنگو بکشه پایین شما در سبک دیگه نمونشو نگاه کنید بتلفید با تمام نوع اوری و زیبایی هاش به این راحتی نمیتونه کال اف دیوتیو بکشه پایین بدلیل اینکه وقتی بازیی محبوب شد و جاشو تو دل اکثر گیمرها باز کرد رقابت باهاش یه پروژه چندساله میخواد. باتشکر فراوان ۰۰
کال جاشو تو دل گیمرها باز نکرده. واضحه که بیش از نیمی از خریداران کال اصلا گیمر نیستن! دویل می کرای و کسلوانیا هم زیر خدای جنگ نیستن. بالاخره هر کی یکیشو دوست داره. در ضمن متای شیطان هم میگرید از خدای جنگ بیشتره. ۰۰
آقا میلاد دوست عزیز اینکه کال آف دیوتی جاشو تو دل کسی باز نکرده بی انصافیه،یه بازی بخاطر محبوبیتشه که نجومی میفروشه و شما برو فروش جهانیشو ببین روی کنسولها و مسلما اکثر کسایی که کنسول میخرن گیمرن که این هزینه رو میکنن و حتما عناوین دیگه رو رو کنسولشون تجربه میکنن در کنار این فرنچایز محبوب من مفیاسی بهت میگم تو همین جامعه نسبتا کوچیک گیمی که ما هستیم چندنفر عضون؟قول بهت میدم اکثر شماها این بازیو تجربه کردین ایا همه کسایی که اینجا نظر میدن گیمر نیستن ؟یا حداقل اکثرشون؟درمورد بازی خدای جنگ که اصلا نیازی به تعریف گ تمجید بنده نیست لطفا شما کمی منصف گ منطقی تر باش. از همه عذر میخوام نظراتم زیاد و طولانیه. باتشکر فراوان ۰۰
درسته جاشو باز کرده( تقریبا شبیه جاستین بیبر شده! خیلی طرفدار داره ولی هیترهاشم بیشتر میشن!). من خودم تا بلک اپس ۱ عاشق کال بودم! ولی این چند شماره اخیر شورش دراومده.گرافیک هم که ثابته. شما بخاطر داشته باش که تا چند سال پیش کسی از کال بد و بیراه نمیگفت اگرم کسی بود خیلی کم ایراد میگرفتن.ولی الان کم نیستن کسایی که هیتر کال هستن. نمونش تو رای گیری گیم اسپات تو دور دوم حذف شد(شاید اگه ۳ سال پیش بود تا فینال میرفت). کسایی که تو گیم اسپات عضون اکثرشون واقعا گیمر هستن. ببین اقا حسین وقتی کال تازه وارد بازار میشه و مردم میان میخرن اگه دقت کنی خیلیهاشون اصلا غیر از کال بازی دیگه ای رو نشنیدن! یعنی گیمر نیستن بلکه هر از چندگاهی بازی میکنن. در مورد خدای جنگ هم اینو بگم که میدونم چیه. ولی فک نکنم درست باشه که بگیم کسلوانیا یا دویل می کرای به پاش نمیرسن. بالاخره این دو تا هم طرفدارای زیادی دارن. ۰۰
اگه ایتسونو و کامیا برگردن به DMC قطعا شاهکار خواهد بود و حتی قابلیت اینو داره تا GOW رو کنار بزنه. این تیم سازنده DMC باشه…… :X :X :X :X کارگردان: Hideki Kamiya یا Hideaki Itsuno تهیه کننده:Hiroyuki Kobayashi نویسنده: Bingo Morihashi Takayasu Yanagihara آهنگساز:Tetsuya Shibata ۰۰
امیرجان درسته شیطان هم می گرید یجورایی پدر سبک هک اند اسلشه و قبل از خدای جنگ بوده اما بنظرم اضافه شدن دوتا شخصیت جذاب برای رقابت با خدای جنگ کافی نیست تو بخشهای دیگه هم این بازی باید تلاش کنه که به روزای اوجش برگرده،از همگی عذر میخوام که در این پست بحث بین این دوبازیو مطرح کردم. باتشکر فراوان ۰۰
منو ببخش ولی کاملا مخالفم.. اتفاقا نه تنها ۲ شخصیت میتونه بازی رو شاهکار کنه بلکه یک نفر هم میتونه.. مثال بارزش ایتاگاکی هست و بعد رفتنش گند زدن به نینجا گایدن و اگه برگرده نینجا گایدن به اوج برمیگرده Carmaggedon رو یادتونه؟ اولش Stainless Games با یکه تازی Patrick Buckland درخشید ولی وقتی دادنش به اکتب یه اسپین آف زدن که افتضاح بود و بعدش یه عنوان فرعیی دیگه اومد که اونم داغون بود و دوباره دادنش به Stainless Games و باز کارماگدون برگشت.. پدر هک ان اسلش هم به نظرم اونیموشا بود یا سمفونی شب… :X بخشهای دیگه هم اگه منظورتون گرافیکه که اون بستگی به نوع و استایل بازی داره و حرف اولو نمیزنه تو موفقیت.. نمونه ش هم بازی Killer 7 و No More Heroes که خیلی ها با سبک گرافیکیش حال کردن در حالی که بقیه بازیها گرافیک بهتری داشتن ولی موفق نبودن ولی اینو قبول دارم که فاصله هست واسه س به اوج رسیدن دانته ولی دیگه بگیم بهترین هک ان اسلش تاریخ گیم کاملا اشتباهه ۰۰
خواهش میکنم امیر عزیز ولی باید بگم منم باهات مخالفم چون هرچقدرم یک یا دونفر هنرمند باشن به تنهایی نمیتونن یک اثرو به جایگاه عالی برسونن نمونش همین خدای جنگ توی هر نسخه از یک کارگردان استفاده شد و این کار از قصد بود برای اینکه تنوع ایده بوجود بیاد و بازی پیشرفت کنه و بنظر من بجز نسخه معراج نسخه های قبلی یکی بعد از دیگری بهتر شدن کلا تیم سازنده باید باهم بالانس باشن صرفا اهنگساز یا طراح هنری یا برای مثال عرض میکنم طراح مراحل و حتی نویسنده به تنهایی نمیتونن یه اثر موفق خلق کنن. باتشکر فراوان ۰۰
چه کسی بود صدا زد دانته؟ پدر هک اند اسلش : کسلوانیا زنده نگهدارنده هک اند اسلش : دویل می کرای اوج رساننده هک اند اسلش : خدای جنگ ۰۰
:X اخ جووون یه کسلوانیا دیگه :X فقط خدا کنه این دفعه اون مشکلاتی قبلی رو برطرف کنن ((که یکی از رو مخی ترینشون همون دوربین بود)) و چیزایی که گفتن رو هم به خوبی اضافه کنن عالـــــــــــــی میشه . باکس ارتم خیلی قشنگه :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
با عرض معذرت بابت نظرات متعددی ککه دادم و میدم ! همونطور که گفتم زاویه دوربین به پشت سر شخصیت منتقل شده. نسخه دموشو اگه بازی کرده باشین متوجه میشین که چقدر بازی به خاطر همین تغییر جذابتر شده. ۰۰
تریلر Gamescom امسالو که دیدین؟ نسخه دمو مبارزه گابریل با اون فرشته که زره طلایی داره رو نشون میده و همچنین مبارزه با اون ماشین مکانیکی بزرگ چوبی… سرعت کمبوها که واقعاً سریع تر شده و کمبوها اصلاً مشابه نسخه اول نیستن چون که سلاح گابریل هم دیگه اون زنجیر نسخه اول نیست. اگه به خاطر داشته باشین توی PC وقتی دکمه E رو میزدید و حالت آتشین(!) فعال میشد و صدمه به دشمنان هم بیشتر می شد، اینجا به جای اون حالت آتشین، چنگالهای آتشین انتظار شما رو میکشن ! و به جای اون هاله آبی رنگ شمشیر آبی رنگ رو استفاده میکنه و شما باید با اتخاذ استراتژی مناسب هر کدوم از دشمنان رو به درک واصل کنی ! وثتی هم که دشمنان در حالت بخصوصی قرار میگرن و شما هم دکمه Grab رو بزنی گابریل با دکمه زنی( حلقه تو حلقه!) اونو میکشه و خونشو میمکه که باعث افزایش نوار سلامتیش میشه. ببخشید زیاد شد !! :mrgreen: ۰۰
خیلی خلاقیت نداره ولی برای من که جذابه ! عاشقشم ! :X نسخه دموشو که بازی کردم، همین که دوربین بازی تغییر کرده و از حالت سرگیجه آور نسخه اول خارج شده خودش جای تحسین داره. گیم پلی هم واقعاً روون و سرگرم کننده و البته چالش برانگیزه ! البته از نسخه دمو که نمیشه زیاد چیزی راجع به سخت تر شدن بازی فهمید. به هر حال صبر برای ملاقاتی دیگه با گابریل این بار در حالت شیطانی واقعاً طاقت فرساست… :X ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
امیدوار این همه شلنگ تخته انداختن برای این بازی واقعی باشه. نبود کوجیما می تونه به بازی ضربه بزنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
استاد هیدئو تو نسخه اول تهیه کننده اجرایی بود، فکر نکنم نبودش چندان باعث افت بشه و حداقل امیدوارم که اینطور باشه. :wink: ۰۰
اتفاقا اکر کوجیما نبود بخش صداگزاری و موسیقیه بازی اصلا در حدی که دیدیم نمیشد. هرچند که الان مرکوری استیم تجربه ی لازم رو داره و میتونیم امیدوار باشیم که بازیش فوقالعاده باشه. :X :X :X ————————————- ” Start A New Life = March 18, 2014 ” ۰۰
شماره یک کوجیما معما ها رو طراحی کرده بود و کلا ناظر فنی. حتی صدای اون شیطون های اعصاب خورد کن هم مال ایشونه! ۰۰
شرمنده من فقط شنیده بودم استاد تهیه کننده بودن و از سایر فعالیتهاشون اطلاع نداشتم ! معماهای نسخه اول خداییش محشر بودن… :X ۰۰
اتفاقا تو دمویی که ازش دادن موسیقی ها یه چیزی فرا خوف بود و یه ذره نگرانی درمورد بازی کلی ازش ندارم ! فقط این QTE هاش خیلی لنگ میزنه ! :roll: ۰۰