اسکرین شات های جدیدی از Dragon Age : Inquisition

در ۱۳۹۲/۱۰/۰۱ , 21:14:11

به تازگی BioWare چندین اسکرین شات جدید از سومین نسخه ی سری بازی های Dragon Age با نام Inquisition منتشر کرده است که این تصاویر را در ادامه می توانید مشاهده کنید :

 


151 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. معذرت میخوام ژنرال عزیز ولی تو صفحه توییتر کوجیما ازش پرسیدن تاریخ انتشار متال ۱۸ مارچ هست دیگه؟
      گفت فعلا معلوم نیست…، :sad:
      بعدش گفت زمان کیفیت بازی رو تحت تاثیر قرار میده
      والله ژنرال بدجوری نگران شدم ممکنه تاخیر بخوره

      ۰۰
    2. WTF
      :-?
      همین امروز توییتر ایشان را چک کرده بودم چنین چیزی ندیدم . در ضمن معمولا استاد جواب کسی را در توییتر نمی دهد …
      ———————
      بر فرض محال اگر خبر درست باشد دیگر این موضوع از اختیار استاد خارج است . من بازی را ۱۸ مارچ بازی می کنم حالا می خواهد منتشر بشود یا یک سال تاخیر بخورد :lol:
      دیگر نمی شود بیشتر صبر کرد :((
      ——————–
      :((
      ۸۵ روز تا دیدار محبوب :X

      ۰۰
    3. امروز کوجیما جواب داد…نه به کاربران بلکه به یک گزارشگر که داشت سوال میپرسید….
      البته احتمال تاخیر کمه ولی حس میکنم استاد خسته شده انگار ژنرال عزیز… نمیدونم شاید به دنبال ساختن بازی جدیدی هست :-?

      ۰۰
    4. یه چیز که ازش مطمئنم اینه که برعکس تمام متال گیر هایی که تا الان ساخته این دو نسخه از قبل برنامه ریزی شده نبوده
      برای متال گیر ۴ واقعا سنگ تموم گذاشته بود و معلوم بود که می خواد فرنچایز رو تموم کنه
      این که چرا دوباره به ساخت متال گیر برگشت دلیلش رو نمی دونم
      برعکس زمان های قدیم دیگه استاد خیلی صحبت نمی کنه
      یا واقعا خسته شده
      یا خیلی سرش شلوغه!

      ۰۰
    5. ژنرال می گن نسخه ی نسل بعد فقط دیجیتالی عرضه میشه!
      حالا چه گلی به سرمون بگیریم؟
      می خواستیم نسخه ی نسل بعد رو بازی کنیم… :cry:

      ۰۰
    6. اصلا بعیده !!! :/
      یعنی شما یک اپسیلون فکر کن
      بازی بدون نسخه فیزیکی و پک مخصوص عرضه کنند !!! :/
      گیمرهای ژاپنی همه کاتانا بدست کوجی و بقیه بروبچ سازنده را با برش های دقیق
      از وسط به دو نیم مساوی تقسیم میکنند
      تا درس عبرتی برای سایر سازنده های ژاپنی باشد
      بعیده بدون نسخه فیزیکی اونم متال گیر عرضه بشه !!! :/

      ۰۰
    7. توی تمام سایت های معتبر این جوری نوشته:
      Retail And Digital Version For PS3 & X360,Digital Version For PS4 & Xbox One
      توی وبلاگ سونی هم زده نسخه ی فیزیکی ابتدا در نظر گرفته شده بود
      اما الان در دستور کار نیست.ولی در نهایت ممکن است نسخه ی فیزیکی برای آمریکای شمالی و نسخه ی پریمیوم برای اروپا و ژاپن عرضه شود
      هیچ کجا نگفته عرضه فیزیکی نسخه نسل بعد رسما تایید شد…
      البته کوجیما همیشه اذیت می کنه و مطمئنم در نهایت نسخه فیزیکی هم برای تمام ریجن ها عرضه میشه
      منتهی با این وضعیت ممکنه نسخه فیزیکی دیرتر بیاد…

      ۰۰
    8. اصلا بعیده !!! :/
      متال گیر بدون نسخه فیزیکی
      من خودم میکشم :/
      کلی گیمر هست که باید نسخه فیزیکی متال گیر داشته باشند
      توی آرشیوشون
      تو کتف من یکی که اصلا نمیره !!! :/

      ۰۰
    9. تو کتفتون نمیره؟! :D
      منم فکر نکنم اینطور بشه…خیلی بده!تکلیف بیـچاره های جهان سومی اینجا چیه؟!:/
      نکته ی جالب هم اینجاست که چه بحث های مرتبطی در این پست داره رخ میده! :D

      ۰۰
    10. آقا سعید
      اگه نسخه فیزیکی عرضه نشد با بچه های انجمن حمله می کنیم به کونامی و شرکت رو تسخیر می کنیم.بعد خودمون شروع به تولید و عرضه ی نسخه ی فیزیکی می کنیم!
      ————————
      فقط امیدوارم نسخه ی فیزیکی دیرتر نیاد
      حداکثر تا بعد از عید می تونم صبر کنم.بعد از اون به کونامی حمله می کنم!

      ۰۰
    11. I am alone
      بله متاسفانه . همان موقع که تاریخ انتشار مشخص شد در اخبار چنین موردی آمد .
      ولی بعید است به این شکل باقی بماند مطمئنا عرضه فیزیکی هم وجود خواهد داشت …
      جای نگرانی نیست استاد نمی گذارد آرشیو فیزیکی ناقص بماند
      ——————–
      نسل جدید با متال گیر :X نسلی تاریخی در راه است :X

      ۰۰
    12. حتی اگه سرعت اینترنتمون هم بالا بود و می شد راحت نسخه ی دیجیتالی رو خرید
      باز هم من باید یه نسخه ی فیزیکی توی آرشیو داشته باشم!
      دیجیتالی رو که نمیشه آرشیو کرد
      باید هر از گاهی به کاور بازی نگاه کنیم و لذت ببریم!
      ———————————————–
      من هم فکر کنم به این شکل باقی نمونه.امیدوارم استاد یه نگاهی هم به ما داشته باشه!
      آخه اصلا از خیر نسخه ی نسل بعد نمیشه گذشت.از همه جهات از نسخه ی این نسلش بهتره…

      ۰۰
    13. این داستان نسخه فیزیکی‌ خیلی‌ هم مهم نیستا
      فقط برا mgs ground zeros اینجوری شده، که همونطور که میدونید یه پیش درآمد نهیاتا ۴-۵ ساعتست،
      حجمشم کمه، خیلی‌ به صرفست که نسخه فیزیکی‌ نداشته باشه،
      اصل کاری pp حتما نسخه فیزیکی‌ داره، حتما برا این نسل رو چند تا دیسکه (۳۶۰) و حتما نسخه ویژه‌ای تو آینده خواهد بود که این دو تا رو یکیسه ک نه.

      ۰۰
    1. بابا من میفهمم چی میگه. میگه عاشق موریگانه. یه بچه هم ازش داره. چند وقت دیگه هم یکی دیگه :-D

      ۰۰
    2. با گوشی انم بی انصافا ده نفری ریختین حالا خودت جمله خوردگیت توی جمله بندی هات زیاد :))
      شگفت انگیز وبی نظیر. از همون نسخه ی اول عاشق این بشر شدم الان دیگه یه بچه ازش دارم تا چند ماه دیگه یه نو قدم در راه داریم. چقدر سر این بازی توی فیس دوغ بحث کردیم :lol:

      ۰۰
  1. انقدر بایوویر در شماره دوم گند زد که رفع نواقص اون شماره رو کرده نکات اصلی تبلیغات خودش!
    محیط ها تکراری نیستند!- شخصیت اصلی بازیو سایر شخصیت ها همراه شخصی سازی می شن در حد بوندس لیگا- اون سیستم مسخره دوستی و رقابت حذف- نوع انتخاب های دیالوگ نسخه دوم به کلی بهتر شده و فراست بایت ۳ !:/
    عزیز من این که شد یه پچ برای درگن ایج ۲؟ نواوریت کو؟ نسل بعد ااومد شما هنوز در پی رفع مشکلات نسخه دومی؟
    ببین وضعیت چقدر بحرانی هستش که حضور موریگان شده نکته اصلی بازی و برگه برندش!
    اصللا معلوم نیست چند چندس سازنده هاش با خودشون! اول گفتند اپن ورلده بازی در حد اسکایریم و حتی بیشتر بعد اومدن گفتند نه خیر فقط محیط ها بزرگن! االان این تصاویرشون رو ادم می بینه یاد انیمیشن های صبا می افته از بس که خوشی و طروات و … توشون موج می زنه! “/ معلوم نیست می خوان کلاسیک بسازن یا مردن و اکشن ارپی جی!
    چقدر تناقض دیگه برادر من؟ اون تصویر از اتاق که من دیدم یاد فیبل افتادم!
    در کل بایویر تیم اصلیش بنظرم روی مس ایفکت دارن کار می کنن و این تیم در حال کار بر روی درگن ایج مثل کاستیلا می مونه! از لحاظ تبلیغات هم که صفر با وجود خوره تبلیغاتی چون EA!
    خدا اخر و عقبتش رو به خیر کنه من که از ارپی جی خوب بازی کردن بدم نمی آد
    ————————-
    ساز مخالف ۲

    ۰۰
    1. خب
      با حرفت موافقم. اشتباهات شماره ۲ بایوویر مجبور کرده که بیش ترین وقتشه بزاره مشکلات اونو حل کنه. الان همش بحث برگشت به ریشه ها مطرحه. خوده باوویرم میخواد جبران کنه.
      اما
      موریگان برگ برنده هست چون پتانسلی که داره میتونه رو داستان بازی تاثیر بزاره.
      سازنده ها روش تاکید دارن چون اونایی که با شماره اول زندگی کردن دوسش دارن. بازگشت یه شخصیت خوب کجاش فاجعه هستش؟
      بحث اپن ورلد بودنش هم به نظرم خیلی خوب شد که اون جوری نشد. اون سبک محیط به داستان گویی بایوویر نمیخورد حالا که میخوان به هوادا احترام بزارن شدن ادم بد؟
      در کل بحث این بازی تا زمانی که نیاد کاملا بیهوده هست. تمام چیزای که نشون دادن نسخه پری الفا است. ممکنه بازم تغییر کنه
      راستی بحث نواوری کردی؟ ۱ مورد از اون نواوری های ویچر ۳ رو میگی؟ من نمیدونم

      ۰۰
    2. نو اوری ویچر ۳ که هنوز در هیچ بازی ار پی جی دیگه دیده نشده: تلفیق یک دنیای باز با انتخاب هایی تاثیر گذار و داستانی عمیق! – موتور RED که بر همین اساس ساخته شده!- ساخت دنیایی پویا!

      ۰۰
    3. خوشم میاد همچین تعریف میکنین انگار ۱۰ بار بازی رو تموم کردین :-D
      بحث دنیای باز و داستان غیر خطی تا اونجا که به یاد دارم اسکایریم و فال اوت ۳ هم داشتن. پس نواوری محسوب نمیشه

      ۰۰
    4. داستان غیر خطی و اسکایریم؟ باو امید جان از تو بیشتر انتظار داشتم! کجای داستان اسکایریم غیر خطی بود با اون شخصیت های کج و کوله اش :D

      ۰۰
    5. اره خیلی کج و کولن. مجبور بودم برای مثال نقض استفاده کنم :-D
      ولی بازم با اون داستان یه صفحه ایش جز غیر خطی هاست.

      ۰۰
    6. نوآوری می خوای دیگه؟
      در بخش گرافیک: رندرینگ مبتنی بر فیزیک و به طور کلی فیزیک بسیار بهتر. مثلاً تکون خوردن بخش هایی از لباس گرالت در حین حرکت یا در زمان وزیدن باد می بینیم که چه طور درخت ها و گیاه ها به شدت حرکت می کنن. در مورد چیز هایی مثل Physx Nvidia و Motion Capture (که سازنده ها هم روش تاکید کردن) و DX 11 و Fur Tech هم که اصلاً لازم نیست توضیح بدم. همه ی این ویژگی های بی نظیر رو در کنار این قرار بدیم که سازنده ها گفتن توی این بازی چیزی به نام صفحه ی لودینگ وجود نداره!
      در بخش گیم پلی: بزرگترین نقشه ای که تا حالا توی یه بازی نقش آفرینی دیدید (۲۰% بزرگ تر از اسکایریم)؛ شامل مناطق مختلف از خشکی بگیر تا دریا. بر خلاف اسکایریم هم قایق وجود داره (حتی نبرد های دریایی هم وجود داره) و هم این که اسب ها بی ارزش نیستن حتی برای استفاده از اونا باید رام شون کنید.
      Witcher Sense: قابلیت جدیدی که مثلاً می تونه ردپای موجودات یا آیتم های مخفی رو بهت نشون بده.
      اضافه شدن سیستم تجارت و داد و ستد و بالا و پایین رفتن قیمت ها با توجه خرید و فروش هایی که انجام می دید.
      مبارزات بهتر و تاکتیکی تر به لطف دوربین ویژه ای که برای مبارزات در نظر گرفته شده. (طبق گفته های سازنده ها می تونید در حین درگیری به نقاط حساس بدن دشمن ها ظربه بزنید)
      در بخش Choice & Consequence: سازنده ها قول دادن نتایج خیلی از تصمیماتی که می گیرید بعد ها (و نه بلافاصله) مشخص می شه و قرار نیست راحت بتونید برگردید و تصمیمات تون رو عوض کنید. این باعث می شه هر کس واقعاً هر انتخابی که انجام داده عواقب خوب و بدش رو ببینه و نه این که هی برگرده و بهترین انتخاب ها رو بکنه! توی چند تا بازی تا حالا تو عمرت همچین چیزی رو دیدی؟!
      در مورد اضافه کردن توانایی Translation که شخصاً نمونه ش رو (اون هم دست و پا شکسته) توی Anachronox دیدم که نیاز نیست حرفی بزنم. ببین سازنده ها دارن به کجا ها فکر می کنن!

      تازه این ها فقط نو آوری ها بودن وگرنه خیلی از مشکلات قبلی مثل QTE ها و درجه ی سختی نامتعادل (به اعتقاد بعضی ها) و مبارزات H&S ی و طبق گفته ی سازنده ها حل شده. (توی تریلر بازی هم مشخص بود) دیگه خبری از چپتر های مختلف هم نیست و دنیای بازی یه تیکه شده. قابلیت پریدن هم اضافه شده. دیگه چی می خوای؟! فکر کنم اینا مشکلاتی بودن که با نسخه ی قبلی داشتی!

      آخه برادر من چی این دو تا بازی رو با هم مقایسه می کنی؟! من خودم کاملاً مخالف مقایسه ی این دو بازی هستم مگر زمانی که هر دو منتشر شده باشن ولی اگه بخوایم از روی کاغذ دو تا رو با هم قیاس کنیم Inquisition مثل گوجه له می شه.

      ——————————————————-
      ساز مخالف (شعبه ی ۱ LOL)

      ۰۰
    7. اوه اوه صاحابش اومد! :mrgreen: منتظرت بودیم! :D
      من فقط بهبود بخش مبارزات رو میخوام و تاثیر انتخاب ها که تو نسخه ی دوم مشکلات اصلی بودن به نظر من.اگر اینا حل شه بی نظیر میشه.در ضمن این طراحی چهره ها هم امیدوارم بهتر از تریلر ها باشه!
      با تشکر!

      ۰۰
    8. بایوویر نگفت داره بازی نسل بعدی میسازه آقا مجتبی.. خودشون بارها گفتن بازگشت به ریشه ها و جبران اشتباهات..
      نوآوری؟ مجتبی عزیز شما که میگین تلفیق دنیای باز به همراه داستان عمیق به عنوان “نو”آوری حساب نمیشه بلکه ارتقای سطح کیفی ویژگی هایی هست که تو تمام بازیهای نقش آفرینی هست.. مثال بارزش هم GTA

      درباره موریگان هم دوست عزیزمون،Orion، توضیح دادن

      ۰۰
    9. خود بایوویر گفته؟! پس چتونه دیگه؟ چرا دو تا بازی که یک نسل (!) با هم فاصله دارن رو هم مقایسه می کنید؟ خوبه خودتون می دونید بایوویر تازه می خواد گندکاری های قبلیش رو درست کنه بعد میاید بازیش رو با غولی مثل TW 3 که سرتاپاش ویژگی های ممتازه مقایسه می کنید!
      تلفیق دنیای باز با داستان غیر خطی نوآوری نیست به هیچ وجه! انقلابه! اگه نوآوری می خواید که من توی پست بالام به چند تاشون اشاره کردم.
      در ضمن تاسف می خورم شما به داستان متوسط اسکایریم و Fallout 3 می گید غیر خطی! شما ظاهراً آزادی عمل واسه انجام ماموریت های جانبی رو با داستان غیر خطی اشتباه گرفتید استاد! داستان غیر خطی یعنی این که شما بتونید توی همون Main Story تصمیمات مختلف بگیرید و عواقب شون رو هم ببینید (مثل دو شماره ی قبلی The Witcher با این تفاوت که اونا Open-World نبودن) که صد البته این رویای نقش آفرینی باز هاست منتها هنوز به معنای واقعی کلمه اتفاق نیفتاده کما این که ما قبل از این هم شاهکار هایی مثل Fallout 1 و Arcanum: Of Steampunk & Magick Obscura (و بازی های دیگه که حضور ذهن ندارم) داشتیم که این موضوع رو تا حدی تحقق بخشیدن؛ اما همون طور که گفتم فقط تا حدی! اما این بار بالاخره اتفاق می افته و یه داستان کاملاً غیر خطی (مثل TW 1/TW 2) و دنیای باز (مثل اسکایریم) رو خواهیم دیدیم.

      ۰۰
    10. الان چرا به زور میگی ویچر ۲ غیر خطیه. شما امار بگیر ببین چند نفر تو ویچر از نظر داستانی بازیشون با هم فرق داره؟. چرا یه ذره منطقی دلیل نمیاری وحید جان.
      واقعا وجدانن ویچر ۲ از نظر داستانی غیر خطی بود.؟
      اگه بگیم غیر خطی بودن یعنی ازدای عمل در انتخاب خب همون شماره اول عصر اژدها ک ویچر یک دهمشم حق انتخاب نداره. شما دراگون ایج رو میتونی به ۶ حالت شروع کنی. تو ۶۰ ساعتی هم که بخش داستانی رو تموم میکنی چندین و چند انتخاب حیاتی هست که به بهترین حالت عواقبشو میبینی و لمس میکنی. تازه جدا از انتخاب های شخصی و …. است. ولی من بازم بهش نمیگم غیر خطی. چون داستان اصلی روی خط اصلی پیش میره
      غیر خطی بودن با محیط باز بودن رابطه مستقیم داره. اینکه شما ازادنه هر کاری میکنی. تو یه خط حرکت نمیکنی. مثله همون اسکایریم. پس این از طرف ویچر ۳ نواوری محسوب نمیشه.

      ۰۰
    11. بابا وحید جان جو الکی نده!! اسم قشنگ قشنگ روایت غیر خطی یا طراحی لول غیر خطی رو هم میاری نمیگی کلا ربطی به هم ندارن؟!؟!
      غیر خطی بودن یک بازی چیه؟ غیر خطی بودن یک بازی رو گیمر تعیین میکنه! آیا گیمر به این نتیجه رسیده که بازی ای که کرده منحصر به او بوده است؟ آیا طراحی ها توان پیاده سازی انتخاب های گیمر را داشته؟ یا صرفا گیمر را با چند انتخاب قشنگ سرگرم کرده و در نهایت اتفاقی که از قبل پیش بینی شده بود می افته؟ (مثال خیلی واضخش د واکینگ دد هست) البته بازی باید در نهایت یک هدف داستانی داشته باشه! جایی که طراح مجبوره گیمر رو به بازی خودش برگردونه و چند تا اتفاق رو بهش تحمیل کنه.(act of god؟) اما واقعا ویچر دو چقدر این ویژگی ها رو داشت؟؟ البته همین جا باید تصریح کرد ویچر دو واقعا بازیه خوبی بود اما همین!! دیگه شاهکار و افسانه و هوخشتره نبود!! بازی خوبی بود! و البته عصر اژدها دو بازی بدی بود! و این هم همین! دیگه افتضاح و مایه ی ننگ و اینا نبود! بد بود! حالا اگر معتقدیم ویچر دو بازی خوبیه باید به سطحش احترام بذاریم! در دیدگاه اگر یک بازی خوب باشه تاثیر تصمیم ها بهتر دیده میشه! ویچر دو تقریبا در آخر هر چپتر به تو دو تا انتخاب میداد که مسیر و لوکیشن، میشن ها، و حتی آیتم های چپتر بعد رو تحت تاثیر قرار میداد! اما همین!! بزرگترین تاثیری که من روی داستان میذاشتم همین بود! دو تا انتخاب گنده آخر هر چپتر! و البته روایت داستان ویچر دو افتضاح بود!!!!!! افتضاح!!!!!!!!!!!!!!!! تو هیچی نمیدونی بعد تو چپتر آخر همه چی رو میدونی!!!!! این شد روایت داستان؟؟!؟!؟!؟! چرا به خودمون توهین میکنیم؟ بعد خود سازنده ی بازی داره میگه آقا گیم پلی ایراد داشت! شما قبول نداری؟ :))
      اما این که اتفاقا دوستمون میگه اسکایریم غیر خطی بود راست میگه! اسکایریم یک ریزه کاری های خاص داشت در دیالوگ های خاص و موقعیت های خاص که میتونست تجربه رو برای هر فرد منحصر به فرد کنه! اما واقعا تجربه ی بازی ویچر ۲ ی هر فرد منحصر به فرده؟ میشه با تقریب خیلی خوبی گفت از هر نه نفر (دو به توان سه + یک) دو نفر تجربه ی بازیشون به شدت شبیه به هم بوده!
      بازی ویچر واقعا بازی خوبی بود! اما من از نصف که چه عرض کنم شاید از هفتاد درصد قابلیت های گرالت هم استفاده نکردم و به راحتی بازی تموم شد! میدونی چرا؟ چون خیلی سخت بود!! مدیریت قابلیت های گرالت درست کردن بمب ها و پوشن ها واقعا چیز مضخرفی بود!! مثلا اینکه گرالت اول باید میشست زمین دیگه بازی ته واقعگرا بود؟! :) گیم پلی بازی یک آش شله قلمکار بود! مجموعه ای از المان های خوب که در کنار هم به شدت بد ترکیب شده بود!
      خلاصه ویچر ۲ بازی خوبی بود! اما اسطوره سازی ممنوع!
      ولی بی انصافیه که این همه نوشتن در نهایت ننویسم که غیر ممکنه آدم آر پی جی باز باشه و با اطلاعات فعلی ویچر سه حال نکرده باشه!! فعلا ویچر سه می تازد!!

      ۰۰
    12. من گفتم غیر خطی بودن حالت های مختلفی داره؛ یکی از از لحاظ طراحی مرحله و یکی هم از لحاظ داستان گویی. این کجاش مشکل داره؟!
      TW 2 از لحاظ داستان گویی غیر خطیه و اسکایریم از لحاظ طراحی مرحله. گویا شما این ها رو قبول نداری.
      در مورد TW 2 هم نمی دونم چرا این قدر به خودت زحمت می دی. بحث اصلاً در مورد این بازی نیست؛ بحث در مورد Inquisition و TW 3 بود که به وضوح با هم اتفاق نظر داریم. پس دیگه بیشتر از این کشش نمی دم.
      شما از TW 2 خوشت نمیاد، خب من به نظرت احترام می ذارم. با کمال احترام این بازی واسه من بهترین عنوان نسل هفتم بود!
      با تشکر.

      ۰۰
  2. از لحاظ گرافیک نسبت به رقیب یک مرحله پایینتره
    از لحاظ داستان هم یک پله پایینتره
    از لحاظ موسیقی هم یک پله پایینتره
    اما هنوز یه برگ برنده بزرگ رو داره
    و اون هم گیمپلیه
    اگه سازندگان بتونن به خوبی مبارزه ها رو پیاده کنن میتونه به راحتی رقیب رو پشت سر بگذاره
    که زیاد هم بعید به نظر نمیرسه
    به نظرم بهتره منتظر یک نبرد هیجانی بین این دو بازی باشیم
    و امیدوارم از هردو لذت کافی رو ببریم !
    به هر حال برای ما آرپی جی بازا اوضاع نابسامان بود
    که امیدوارم بر طرف بشه
    با تشکر

    ۰۰
    1. از نظر گرافیکی ویچر یه بازی کاملا نسل بعدیه. اما دراگون ایج هر چیزی که نشون دادن روی کنسول های این نسل بوده. باید صبر کرد نسخه نسل بعد رو دید بعد کامل نظر داد
      از نظر داستانم هنوز از ویچر ۳ خیلی جیزی معلوم نیست. از دراگون ایج هم همین طور فقط بیس اصلی داستان مشخصه
      موسیقی هم فکر نکنم جز واجبات اصلی یه بازی باشه
      گیم پلی هم که اصلا هنوز از ویچر ۳ هیچ چیز کاملی نشون ندادن
      دراگون ایج هم تا بازی نشه نمیشه نظر داد. در کل به نظر من قضاوت در مورد این ۲ تا خیلی زوده :wink:

      ۰۰
    2. جدا؟!کی گفته داستانش پایین تره؟!من الان به نظرم داستان ریشه ها خیلی از ویچر بهتر و حماسی تر بود!المان های آرپی جی و گیم پلیش رو هم بیشتر دوست داشتم!موسیقی رو هم من نمیدونم شما موسیقی های این بازی رو شنیدی الان یا غیب گفتی؟!در ضمن موسیقی یک چیز اصولا سلیقه ایست.اگر این بازی دوباره به استاندارد های ریشه هابرگرده و بیخیال نسخه ی دو شده باشه من با تمام احترام و علاقم به ویچر یک تار موش رو به ده تا ویچر نمیدم!

      ۰۰
    3. فقط در مورد گرافیک آره گرافیک ویچر خیلی رویاییه هرچند در زمینه ی کاراکترها تا حالا بد بوده.اما همین گرافیکی که الان تو این شات ها میبینیم هم باشه واسه دراگون ایج جدید بسیارعالی و کافیه!

      ۰۰
    4. مترو هم از یک رمان گرفته شده ولی همین لست لایت خیلی اصل داستان آنچنانی نداشت بیشتر تکیه بر اتمسفر عالیش داشت!اینکه نشد حرف چون از رمان معروف گرفته شده بهتره!
      داستان ویچر ۲ هچین معجزه ای هم نبود!من خودم داستان ریشه ها رو ترجیح میدم!

      ۰۰
    5. تا اونجایی که میدونم ۲۰۳۳ از رمان برداشته شده ولی لست لایت نه
      ————————————————————————————————
      درباره دراگون ایج هم اینکه ریشه ها بازی بود که منو به سمت rpg کشوند یعنی من قبل این بازی اصلا به rpg علاقه نداشتم سر شماره ۲ این بازی خیلی امید داشتم ولی بدجور زد تو برجکم به نظر من چیزی که واقعا تو شماره ی ۲ کم بود داشتن هدف درست حسابی بود تو ریشه ها darkspown ها بودن blight بود کلا بازی هدفش مشخص بود وقتی دراگون ایج ۲ رو تموم کردم باورم نمیشد با خودم گفتم یعنی همین؟تموم شد؟!!!
      هرکاریم میکنم هنوزم به این inquisition امید دارم شاید بخاطر موریگان یا شاید اثرات هایپ تریلر e3 هر چی که هست امیدوارم بایوور از اشتباهات نسخه دوم درس گرفته باشه و یه بازی در حد ریشه ها یا بیشتر تحویلمون بده :mrgreen:

      ۰۰
    6. اصلا شما بگو ۲۰۳۳!همونم داستان آنچنانی نداشت که!مترو متکی به اتمـسفرشه!
      ـــــــــــــــــــ
      بایوویر هرچی بسازه من دوستش دارم…اما در مورد نسخه ی دوم دقیقا زدی تو خال!اصلا هدف نداشت!حماسه نداشت!ابهت نداشت داستانش بر خلاف ریشه ها!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر