انتشار اطلاعات و تصاویر جدید از “Dragon Age: Inquisition”

Leon S.K توسط Leon S.K
در ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ , 16:58:51

تعداد زیادی اسکرین شات از عنوان “Dragon Age: Inquisition” دیروز در سایت اصلی بازی منتشر شد. تعدادی از تریلر اخیر بازی گرفته شده اند اما تصاویر جدید هم در بین آن ها پیدا میشود. در این تصاویر میتوانید محیط ها، شخصیت های منفی و اژدها های بازی را مشاهده کنید. در عصر اژدهای جدید مانند همیشه کلاس های ” Mage, Warrior, و Rogue ” کلاس های پایه بازی هستند، اما اینبار هر کدام به یک کلاس ویژه تر منتهی میشوند. این کلاس های ویژه عبارت اند از “Artificer, Knight Enchanter, و Champion” در زیر میتوانید توضیح کوتاهی از خود وبسایت درمورد هر یک از کلاس ها بخوانید.

Warrior (جنگجو)

جنگ دیده و استاد در نبرد های نزدیک، جنگجو ها همیشه جزو محوری ترین عضو گروه در نبرد ها به حساب میایند. به عنوان مبارز های خط مقدم، آن ها با دریافت ضربات، تمرکز دشمن را میدزدند و برای کلاس های موقعیت حمله های مرگباری از راه دور به وجود میاورند. حال تعدادی در این کلاس ترجیح به مبارزات سنگین و پر گرد و خاک میدهند، و تعدادی دیگر مبارزات تکنیکی و محتاطانه با شمشیر و سپر را بیشتر قبول دارند.

Champion (قهرمان)

قهرمانان محافظین و مدافعین هستند، و وقتی که یک جنگجو به عنوان قهرمان تعلیم می بیند ، او غیر قابل توقف میشود. قهرمانان از زره، سلاح و حواسشان استفاده میکنند تا حملات دشمن را بی استفاده کنند و در همان زمان نقش بسیار مهمی در میدان نبرد برای محافظت از همرزمان ایفا میکنند.

Mage (جادوگر)

آنهایی که بتوانند به قدرت های ماورایی بسیاری دسترسی داشته باشند و وسوسه شیاطین را از خود دور کنند به حق که استثنایی هستند. وقتی که تمرکز روحی و روانی خود را بر روی نبرد میگذراند آن ها میتوانند واقعا برای دشمنانشان وحشت آور باشند. باران های آتش، دیوار های یخی و یا حتی توانایی درمان همرزمان، جادوگران را به ابزار های بسیار سودمندی تبدیل میکند. حال درست است که در میدان نبرد بهترین هستند اما همانقدر هم در مقابل ضربات فیزیکی ضعیف میباشند.

Knight Enchanter (شوالیه افسونگر)

در بین تمامی افراد “Circles of Magi” فقط تعداد کمی هستند که قدرت لازم را برای تمرکز و استفاده از انرژی درونی خود دارند. به دلیل توانایی پیچیده شدن در جادو های محافظ و قدرت استفاده از شمشیر های ماورایی، شوالیه های افسونگر بسیار نادر هستند. اما در هنگام مبارزه به همان قدر قوی و زیبا عمل میکنند.

Rogue (شیاد یا عیاش)

مسلح به تیر و کمان، خنجر و تعداد بسیار زیادی حقۀ کثیف. هدف و تمرکز اصلی عیاش ها وارد کردن خسارت است. آن ها با استفاده از یک سیستم سودآور دشمنان را یک به یک به خاک میمالند. عیاش ها به طور معمول با ترکیب مخفی کاری و تحرک خود را به یک موقعیت سودمند در میدان نبر میرسانند همیشه سعی میکنند که در مقابل شمشیر دشمن قرار نگیرند و حملات خود را از پشت سر انجام دهند. عیاش ها مرگبار و زیرک هستند و به راحتی میتوانند استراتژی دشمن برای یک حمله موفقیت آمیز را بهم بریزند.

Artificer (پیشه ور یا هنرمند)

مکانیک پیچیده و بغرنج هسته اصلی سازه های پیشه وران میباشد، تله های مرگبار، ابتکار های منحرف کننده، مهندسی های شگفت انگیز برای اهداف مرگبار. اگر یک پیشه ور در مکانی دور و به نظر بی خطر ایستاده است مطمئن باشید کلکی در کار است، اگر او در حال خندیدن است تنها کاری که شما میتوانید بکنید دعا کردن میباشد.


41 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اولا سلام به همگی..
    دوما این بازی در قرن چندمه که صلاح گرم داره که شبیه سلاح های بازی زیبای ریجه
    سوما …بازی تخیلی درسته>>> باید سلاح گرم توی ان زمان که حتی تبانچه هم نیست شات گان باشد…ولی خوب باید عرضه شود تا دید ولی امیدوارم سرافراز بیرون بده این عنوان..
    البته شایدم این فقط یه تیر کمان حرفه ای باشد که هیچی

    ۰۰
  2. فکر کنم اون قسمت توضیح کلاس‌ها همینجوری خلاصه وار گفته شده. چون فکر نکنم تغییر خاصی‌ داده باشن
    اصل همون سه‌ کلاسه با چندین تا ساب کلاس. چون هیچ حرفی‌ از ساب کلاس‌های محبوب مثل blood mage یا berserker زده نشده.
    انتخاب بین اکشن یا rpg بودن کاملا زائده. اصلا حدیث داریم DA باز اصیل آن است جوری تاکتیک نویسی کند مو لا درز ‌اش نرود در فایت با مادر موریگان هم نیازی به چنج کارکتر حس نشود. (خودت اکشنش ک نی‌ بره)

    ۰۰
    1. مادرموریگن که خوبه اون یارو که اسمش یادم رفته تو یه خونه داخل کوچه پشتی های دنریم بود سخت ترین مبارزه ی کل بازی بود!میمرد مگه لامصب؟! :|

      ۰۰
    2. Gaxkang the Unbound
      این بود اسمش! دهن آدمو سرویس میکرد! یدونه این بود که خیلی اذیت میکرد یدونم هاروستر توی اون دی ال سی که مربوط به یکی از گنجینه های کوتوله ها بود!
      نبرد با فلمث مادر موریگن بیشتر طولانی بود تا سخت.

      در ادامه باید بگم که بچه داری روی موریگان خیلی فشار آورده! طفلکی حسابی خراب شده!

      ۰۰
    3. آهان اون یارو که تبدیل میشد. آره اونم سخت بود اما تو نایتمر فلمیت یدونه میزنه پارتی میخوابه زمین این بابارو با دیسپل میشد یه کاریش کرد.

      ۰۰
    4. فلمث بیشتر ناک دون میکرد واسه همین کار رو سخت میکرد.اما این یارو که دوستمون به درستی گفت فلان فلان شده هی میزدیش هی آخرین لحظات جونش تا آخر پر میشد! :| دقیقا ۱۰ دقیقه یک ربع هی باید میزدیش اونم آسفالت میکرد کلی پوشن جون و مانا حروم شد اونجا!کلا به عنوان سخت ترین مبارزه ی بازی معروفه تا جایی که توی ویکیای بازی هم همین رو نوشته.

      ۰۰
  3. اول سلام :-D
    دوما به به به از این تغییرات. انصافا سیستم کلاس ها خوب تعریف شده. دیگه ۳ کلاس تکراری خسته کننده بود. مثلا از کلاسArtificer میشه فهمید که تله سازی و سم سازی و … دوباره برگشته که عمق خوبی به گیم پلی میده
    امیدوارم هر کلاس سبک بازی کردنش واقعا متفاوت باشه. و اون جوری که از تریلری که دیدم به همین صورت
    سوما. امیدوارم بازی باگ زیاد نداشته باشه چون کلا از این موتور میترسم. ولی میدونم بایوویر بلده چی کار کنه
    بحث دوربینم تا اونجا کن فهمیدم ۳ حال داره
    حالت اکشن که شما به بقیه همراهانت کاری نداری. مثله ویچر یا دارک سولز کاملا اکشن محور میشه
    حالت دوم میشه گفت مشابه شماره دوم عصر اژدها است. یعنی نیمه ایزومتریک. هم روی همراهانت تمرکز داری و هم اکشن. قابلیت pause و دستور دادن هم موحوده
    اما حالت سوم که دیگه همون حالت کلاسیک دوست داشتنی . زاویه فول ایزومتریک و…. بقیه شو خودتون میدونین :D
    بحث بعدی هم در مورد شخصیت هاست. انصافا بایوور ترکونده. معجونی از شخصیت های دوست داشتنی قدیمی و شخصیت های جدید. که میشه حدث زد چه شاهکاری از اینا در میاد. هر کاراکتر مساوی است با یه کتاب بسته که خودت باید بازش کنی. و بشکافیش.
    در هر صورت صبر برای این بازی خیلی سخته. و میدونم بایوویر نشون میده که بلده بهتر از هر کسی RPG بسازه :X

    ۰۰
    1. حالا اینکه چه جوری بین اینا سوییچ میشه رو نمیدونم. باید دستی عوض کرد یا نه رو نمیدونم. امیدوارم جوری باشه که ادم لذت ببره هر ۳ فرمشو بازی کنه

      ۰۰
  4. البته محمد رضا فکر کنم تقسیم هر کلاس به سه کلاس خاص باشه.

    Mage : Knight Enchanter – Rift Mage – Necromancer
    Warrior : Champion – Reaver – Templar
    Rogue : Artificer – Assassin – Tempest
    ____
    فقط سوالی که برام پیش اومده اینه که حالا که مبارزات بازی اکشن تر شده یکی مثل من که با کلاس Mage بازی می کنه، تکلیفش چیه! امیدوارم Bioware سیستم مبارزات درستی رو برامون برنامه ریزی کرده باشه.
    لیلیانا هم همرامون نیست. اگر به ستون اول از سمت راست تصویر دوم نگاه کنید همراهانمون مشخصن، ۹ همراه بقیه هم احتمالا تاثیر روی مکانیزیم قلعه داری ( :D ) دارن!

    ۰۰
    1. Origins که کلا کلاسیک بود، اگر هم می خواستی نمی تونستی اکشن بازی کنی! :D
      سوال خیلی خیلی بزرگ توی Inquisition اینه : حالا که بازی اکشن شده دوربین ایزومتریک به چه کار میاد؟ یعنی قراره حس Diablo رو هم توی DA تجربه کنیم؟ یا فقط موقع pause کردن بازی و برای اجرای فرمان ها دوربین ایزومتریک میشه؟ یا کلا سبک بازی تغییر میکنه؟!
      دقیق نمی دونم… orion بیاد میگه! :D

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر