اطلاعاتی از انحصاری پلی استیشن ۴ یعنی Without Memory منتشر شد

در ۱۳۹۳/۰۴/۲۶ , 18:43:30

استودیو واقع در موسکو Dinosaurum Games اطلاعات و تصاویر جدید در مورد عنوان در دست ساخت خود که انحصاری PS4 می باشد و برای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است منتشر کرد. به احتمال زیاد تریلر جدیدی از بازی در GDC به نمایش در خواهد اَمد.

در بازی گرگی وجود دارد که در جنگل های بازی او را خواهید یافت. این مدل در بازی از ۱۵،۰۰۰ پولیگان تشکیل شده است. مدل های با کیفیت خارق العاده بازی را Naga Entertainment می سازد، استودیو ای که با DG یک همکاری بلند مدت را اَغاز کرده است.

همچنین شخصیت اصلی بازی Anna کامل شده است و از ۵۰،۰۰۰ پولیگان تشکیل شده است. اگر بخواهیم مقایسه انجام دهیم کارکتر Delsin Rowe در inFamous: SS از ۱۲۰،۰۰۰ پولیگان و کارکتر اصلی Ryse: SoR از ۸۵،۰۰۰ پولیگان ساخته شده بودند.

سازنده بازی همچنین تایید کرد تکنولوژی همانند AMD TressFX نیز برای مو در بازی به کار رفته و اَب و هوا نیز به وسیله تکنولوژی های جدید شکل گرفته است.

در ادامه تصاویری مشاهده می کنید که مراحل ساخت بازی را نشان می دهد:

در ادامه نیز تصاویری از بازی و طرح های هنری اَن را مشاهده می کنید:

Without Memory به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ در دست ساخت می باشد. این عنوان با موتورگرافیکی اَنریل انجین ۴ توسعه می یابد و از عناوین Beyond: Two Souls و Heavy Rain الهام گرفته است.


33 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. مخالفم ! :/ اکثر مردم وقتی میخوان بازی بخرن به اسم سازنده نگاه میکنن، شما ببین نام سازنده را و تا آخرش برو… به علاوه صرفاً اگه عنوان الهام گرفته باشه بعیده خوب بفروشه، واچ داگز با اون هایپها ۸ میلیون فروخته تا به حال ( که البته رقم چشمگیریه ولی در حد انتظار ما نیست ) و اونوقت نمیشه انتظار داشت این بازی که درام تعاملی هم هست ( سبکی که اکثر غربیها و منتقدانشان نفرت دارن ) اونم از یه استدیو گمنام فروش چندانی بکنه.
      البته اشتباه نشه خودم شیفته بازی شدم. زمان معرفی اسمش به دلم نشست و حالا هم تصاویر. :X

      ۰۰
    2. انتظار ما یا انتظار یوبیسافت؟ چون خود یوبی که کاملا مشعوف هستند.ببینید کل سری اساسین ها که چند وقت پیش منتر شد حدود ۷ میلیون نسخه(اگر اشتباه نکنم.ولی در همین حدود) فروخته.حالا یک ای پی جدید در مدت ۳ هفته اینقدر فروختن یعنی پیروزی مالی!
      اگر منظور انتظار ما گیمر های ایرانی هست که ما از هفت دولت ازادیم با کل دنیا قهریم و همین گیم رو هم بصورت غیرقانونی و دزدکی داریم بازی میکنیم.پس میبینید که “ما” اصلا صلاحیت تفکر عمیق در صنعت گیم را نداریم :D :lol:

      ۰۰
    3. انتظار ما منظورم خودم بود. گاهی اوقات به جای من مینویسم ما. حالا این به کنار خودم گفتم رقم چشمگیریه منتهی “خودم” تصور میکردم با این همه هایپ فغروش بازی چیزی در حد GTA V نشه کمتر هم نمیشه پس میبینی که فروشش خیلی خیلی از انتظار من پایین تر هست. دوم باید بگم مگه تقصیر ماست که نمیشه اوریج بازی کرد؟ مگه ما ( من ) دلم میخواد کپی بازی کنم و کپی رو به اصل ترجیح میدم؟ یعنی اینطور فکر میکنی ؟! دست خودم نبوده اینجا به دنیا اومدم که خرید بازی اصل از خرید کنسول سخت تره. کجای دنیا مردم بازی اصلو با کپی عوض میکنن ؟ مگه اینکه دلار ۳ تومن باشه و … حال ادامه بحث رو ندارم و از حوصله شما هم خارج میشه. در آخر باید بگم به هیچ وجه نباید درباره شخص خودت شعیب جان و نه کس دیگه اینطوری بگی که حق اظهار نظر نداریم. ما خودمون یه پا منتقد هستیم با استانداردهای خودمون. :wink:

      ————————————————————————-
      در رابطه با اینکه به فروش زیاد این بازی ( WM ) بدبینم اینو اضافه میکنم که بیاند و هوی رین که اسطوره های درام تعاملی هستن و سازندشون هم استاد کیج معروف هست بازیهاشون فروش زیادی نداشتن ( البته هوی رین فروش خوبی داشته و انتظاراتو برآورده کرده ) کی انتظار فروش بالای “Without Memory” رو از یه سازنده گمنام داره؟ :-P

      ۰۰
    4. منظورم نبود که اظهار نظر نکنیم.کل اون قسمت شوخی بود.فقط خواستم بگم از دید اقتصادی امروز فراتر از انتظار هم فروخته ان.حالا نظر شما هم محترم هست

      ۰۰
    1. بله، دخل و خرج با هم نخوند رابطشون بهم خورد. در واقع فروش بازی با اینکه خوب بود اما نتونست خرجی که واسش شده بود رو جبران کنه.

      ۰۰
    1. ۶ ضلعی هایی که واسه خلق کرکتر به صورت دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرن. به عبارتی بدن شما از سلول تشکیل شده و هر شخصیت داخل بازی هم از مجموعه ای ۶ ضلعی که به هر کدام از اینها پالیگان گویند. :D :lol:

      ۰۰
    2. حتما ۶ ضلعی نباید باشند و نیستند
      تعداد اضلاع پولی گون ها کمتر باشه بهتر هستش
      البته بحث سنگینی هم هستش
      چون فرضا شخصیت ها اکثرا پولی گون های ۳ ضلعی دارند
      چهار ضلعی یا حتی اضلاع بیشتر هم توی مدل کارکتر ها دیده میشود
      ولی بیشتر برای کیفیت بصری بیشتر و حرکات نرم تر کارکتر ها بیشتر وجودشون
      درصد بالایی از پولی گون های ۳ ضلعی هستش ولی پولی گون های با اضلاع
      مختلف هم در وجود کارکتر در کنار ۳ ضلعی ها هستند

      ۰۰
    3. پولی گون :
      هر پولی گون حداقل از ۳ ضلع ( segment ) تشکیل شده است
      و حداقل ۳ عدد گره ( vertex ) دارد
      که مجموع پولی گون ها اجسام و موضوعات و مدل های مجازی را شکل میدهند
      هر چه تعداد این پولی گون ها بیشتر باشد موضوعات یا اجسام یا مدل ها
      نرم تر و با کیفیت تر و قابل انعطاف تر هستند .

      ۰۰
  1. تصاویرش رو که دیدم قشنگ بیاند واسم تداعی شد، مخصوصاً تصویر آخر. به قول دوستمون انحصاری باشه، کوفت باشه که البته کوفت هم نخواهد بود. بخوام با توجه به تصاویر قضاوت کنم میتونم بگم بازی مرموز و جالبی خواهد شد، درست مثل بیاند که همچین حسی رو بهم میداد. حالا اطلاعات داستانی چیزی ازش اومده؟ طبق اسمش میگم شخصیت اصلی حافظه اش رو از دست داده و باید بگرده دنبال سرنوشتش و در این سیاق سخن ! :mrgreen:
    سبک بازیش مثل بیاند و هوی رین درام تعاملی هست دیگه؟

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر