سرنوشتِ تاریکی | پانزده دقیقه آغازین«سرنوشت»

در ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ , 16:41:09
Bungie, Halo, بازی دستینی (Destiny)

خطر اسپویل های ابتدایی

«سرنوشت» با موسیقی حماسی و قدم گذاشتن انسان ها در سیاره سرخ(مریخ) رقم میخورد.در پی اکتشافی عجیب و فراگیری سیاهی در کهکشان,تنها امید شوالیه ها هستند.

تاریکی مسافران را گرفت,این پایانِ عصرطلایی ما بود و در عین حال,آغازِ همه چیز

پس از صحنه های سینماتیک ابتدای بازی و بازگویی حوادث به زبان راوی(شبیه به دنیای ارباب حلقه ها),نوبت به گیم پلی میرسد.در روسیه(سیاره زمین)شما درست در چندصد متری دشمنان خود به هوش می آیید.هوا روشن و بادی سرد و خشک درحال وزیدن از لا به لای اسکلتِ زنگ زده اتومبیل ها است.ربات پرنده کوچکی(Ghost) شما را به عنوان صاحب خود می پذیرد و راهنمای شما خواهد بود.او دقایقی پیش علی رغم تعقیب دشمنان,همه جا را به دنبال بازمانده ای می گشته است.

اتمسفر بازی بسیار الهام گرفته شده از سرزمین های مرزی و مس افکت است.تیر اندازی به مانند مجموعه ندای وظیفه و هیلو و سیستم ارتقا مانند سرزمین های مرزی و مس افکت.کسانی که انیمیشن Wall-E را مشاهده کرده اند شباهت های بیشتری کشف خواهند کرد.

پس از پیدا کردن اسلحه(نوعی مسلسل دستی معمولی ولی کارآمد) نوبت به جنگیدن در راهروهای تاریک و خراب میرسد.نورپردازی و صداگذاری غوغا میکند.با هر شلیکی امتیاز مشخصی دریافت میکنید.دشمنان هم پس از مرگ چیزهای جالبی برایتان باقی خواهند گذاشت(انواع مهمات و غیره).

پس از مدتی بازی به شما شات گانی قدرتمند میدهند و در مقابل چالشی به نام مین های لیزری پیش رویتان قرار خواهد داد.موسیقی متن یک لحظه آرام و قرار ندارد.

همه چیز پس از خروج شما از دالان های تاریک و رسیدن به سطح زمین چندبرابر میشود.از آسمان زیبای بازی گرفته و برف های روی زمین تا دشمنان و تعداد گلوله هایی که درجریان هستند.شفق های قطبی در آسمانی که اکنون تاریک شده است ,خودنمایی میکنند.

گیم پلی با رسیدن شما به هواپیما و ترک محل به سمت شهری(که Ghost به عنوان خانه شما معرفی میکند) تمام میشود.در انتها شوالیه دیگری نظاره گر برخواستن هواپیمای شما از زمین خواهد بود.

پلتفرم بازی شده :PS4

 لینک دانلود ویدئو ۱۵ دقیقه آغازین بازی با حجم ۷۰ مگابایت

-was-sharing-it-with-another-player
آن کره معلق فقط برای زیبایی نیست,همه چیز با آن شروع میشود

22 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. دیدم
    فقط باید خندید :۲۶:
    وجدانا اون اسکی رفتنشون هم ضایع بوده :11:
    ———————————–
    بیا اینم رایفل
    یارو از مرگ برخواسته
    اونم هوش مصنوعی
    —————-
    بوردرلندز دوم
    Cl4PTR4P : آه چشمم چشمم
    اسلحه تو کابین
    ————————————-
    بیشتر هزینه ساخت بازی هم صرف کات های سینمایی شده
    تا خود بازی
    شما فکر کنم تو بوردرلندز نزدیک یه دشمن هم لول بشی
    با یک پانچ در همون ابتدا مرخصش کنی
    آب قطعه بشدت هم قطع هستش
    حیف بوردرلندز که با این درپیتی ها مقایسه میشود
    انگشتتون آب بکشید بکنید تو حلق بانگی و اکتی
    و تفکراتتون هم تطهیر کنید :11:
    فرسنگی با بوردرلندز فاصله داره
    برای رسیدن به بوردرلندز حالا حالا باید بدود

    ۰۰
    1. “سرنوشت” توانست در روز اول ۵۰۰ میلیون دلار بفروشد و تمام رکورد های قبلی سری ندای وظیفه را بشکند.

      ۰۰
    2. خوب یعنی فروشش دلیل خوب بودنش هست
      رکورد کل تاریخ جا به جا کنه
      بازم دلیل نمیشه بازی توپی باشه
      اون ۵۰۰ میلیون بهای تبلیغاتش هست نه خود بازی

      ۱۰
  2. فقط ای کاش رو آپارات آپلود نمیکردی چون واقعا کیفیت رو میخوره….
    به دلیل کم کیفیت بودن ویدئو چیز زیادی از گرافیک نمیشد فهمید،اما گیم پلی زیبا بود و دو رنگی که انتظارش رو داشتیم وجود داشت….
    خودمون آبی….
    دشمنان قرمز….
    همیشه همینطوره…..

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر