Respawn Entertainement, Star Wars Jedi: Fallen Order بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
در ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ , 03:20:17
ژانر اکشن، ماجراجویی
سازنده Respawn Entertainment
ناشر Electronic Arts
رده بندی سنی 13+
پلتفرم PS4, Xbox One, PC

بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

امیدی تازه: نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

- میانگین امتیازات متاکریتیک
9 امتیاز دنیای بازی
ژانر اکشن، ماجراجویی
سازنده Respawn Entertainment
ناشر Electronic Arts
رده بندی سنی 13+
پلتفرم PS4, Xbox One, PC
10
در ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ , 03:20:17

نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order موضوع یکی از آخرین مطالبی است که با آن به استقبال شما آمده‌ایم، با ما همراه باشید. جنگ ستارگان (Star Wars) در صنعت بازی‌های ویدیویی از آن کیفیت مطلوب و درخور توجه طرفداران در سال‌های اخیر فاصله گرفته است. باوجود تلاش‌های DICE و توجه ویژه‌ی شرکت EA، از انتشار بازی با کیفیتی که نام Star Wars را یدک بکشد سال‌های زیادی می‌گذرد. شاید پروژه‌ی لغو شده‌ی Star Wars 1313 همان معجزه‌ای بود که طرفداران در انتظار آن بودند اما در عین ناباوری به جز یک نمایش ماندگار چیزی از این بازی عاید کسی نشد. الکترونیک آرتز در سال‌های اخیر نشان داده حساب وِیژه‌ای روی بازی‌های استاروارز باز کرده و هر از چندگاهی یکی از استدیوهای داخلی خود را مأمور به انجام کاری بزرگ می‌کند.

پس از تعطیلی استودیو Visceral Games و پروژه‌ی جهان باز Star Wars، برای طرفداران هیچ امیدی به جز سازندگان تایتان‌فال و بازی در دست ساخت آنها باقی نماند. جدیدترین ساخته‌ی Respawn Entertainment یعنی بازی Star Wars Jedi Fallen Order همچون تایتانی است فرود آمده از کهکشان برای جلب رضایت حداکثری طرفداران دنیای استاروارز. بازی موفقی که برخلاف آثار قبلی لغو نشد و سیاست‌های غلط ناشر به آن راهی پیدا نکرد. شاید این آخرین فرصت الکترونیک آرتز بود و چاره‌ای به جز اعتماد به استودیویی که مشغول ساخت بازی‌های چندنفره‌ی رقابتی است وجود نداشت. خوشبختانه پروژه Star Wars Jedi Fallen Order به سلامت به مقصد رسید و چندی پیش به بازار عرضه شد. نتیجه‌ی کار هم دقیقاً همان چیزی است که علاقمندان مدت‌ها در انتظار آن بودند. استار وارز جدای: فالن اوردر همان نوش دارویی است که جنگ ستارگان برای بقاء در هنر هشتم به آن نیاز داشت.

«نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بعد از ۲۰ ساعت تجربه‌ی آن روی PC نوشته شده است»

بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order
نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

اگر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به خصوص ساخته‌های جورج لوکاس را دنبال کرده باشید از پتانسیل بالقوه‌ی این دنیای بیکران در داستان سرایی خبر دارید. استودیوی Respawn که در آغاز نسل هشتم با هدف توسعه‌ی بازی‌های رقابتی پا در این عرصه گذاشت با انتخابی هوشمندانه دوره‌ای مناسب را برای روایت داستان خود انتخاب کرده است. استار وارز جدای: فالن اوردر صفحاتی از زندگی پرخطر یک پدوان جدای حامل نیرو به نام کال کستیس (Cal Kestis) را ورق می‌زند. پنج سال از جنگ‌های کلون می‌گذرد و کال در قبرستان وسایل نقلیه با هویتی مخفی، دور از چشم شکارچیان امپراطوری زندگی می‌کند. پس از نابودی شورای جدای و سلطه‌ی امپراطوری بر کهکشان، آخرین بازماندگان جدای از دید نیروهای امپراطوری مخفی شده‌اند و مزدوران خطرناک امپراطوری به دنبال شکار آنها هستند. کال نیز یکی از آخرین حاملان نیرو در سیاره‌ی براکا است.

بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order
نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – چشم اندازی به این زیبایی، همان چیزی که از جنگ ستارگان انتظار می رود…

بازگشت جدای: نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

در ادامه‌ی داستان کال به کمک دوستان جدید خود با هدف برپایی دوباره شورای جدای (Jedi order) راهی سیارات مختلفی می‌شود و در این مسیر با نیروهای امپراطوری مقابله می‌کند. داستان در بازی Star Wars Jedi Fallen Order با ریتم مناسبی روایت می‌شود و شخصیت‌پردازی‌ها در شرایط خوبی قرار دارد. حتی BD-1 درویدی که کاملاً اتفاقی با کال روبرو می‌شود شخصیت‌پردازی بسیار جالبی دارد و به سرعت با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. دیالوگ‌های مؤثر و میان پرده‌های با کیفیت نیز نقش مهمی در روایت داستان بازی ایفا می‌کنند.

ماجراجویی خطرناک کال به سرعت بازیکن را درگیر خود می‌کند و شخصیت‌های منفی و مثبت موثری که در طول داستان با آنها روبرو می‌شوید از دست پر ریسپاون (Respawn Ent) در ساخت بازی‌های داستان محور بیشتر خبر می‌دهد. در واقع تجربه‌ی ۲۰ ساعته‌ی خط داستانی بازی Star Wars Jedi Fallen Order ناکامی‌های چند سال اخیر بازی‌های استاروارز را از یادها خواهد برد. این دقیقاً همان چیزی بود که طرفداران دنیای بزرگ استاروارز به آن نیاز داشتند. روایتی جذاب در قالب یک بازی داستان محور که از نظر زمانی بین فیلم‌های انتقام سیت (Revenge of the Sith) و امیدی تازه (A New Hope) اتفاق می‌افتد.

بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – علاوه بر پوشش کال، امکان شحصی سازی دروید و فضاپیمای شما نیز وجود دارد!

امیدی تازه: نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi Fallen Order تجربه‌ی جدیدی در حوزه‌ی بازی‌سازی برای اعضای Respawn به حساب می‌آید و از این رو گیم پلی بازی با الهام گیری از برجسته‌ترین آثار ماجرایی به ساختار نهایی خود رسیده است. اعضای ارشد استودیو نیز از ابتدای معرفی (نه چندان جالب) بازی ابایی از نشر این خبر نداشته وحتی بارها در مصاحبه‌هایشان به بازی‌هایی که از آنها الگو گرفته‌اند، اشاره کردند. از مترویدوانیا، افسانه زلدا، آنچارتد، توم ریدر و حتی بهترین بازی سال یعنی سکیرو که نقش مهمی در شکل‌گیری سیستم مبارزات جدای: فالن اوردر داشته است. الگو برداری (و نه کپی برداری) از چنین آثار خوش ساختی کاملاً به نفع بازی Respawn تمام شده و نتیجه‌ی نهایی مورد تأیید طیف گسترده‌ای از علاقمندان و البته منتقدین است. البته که نمی‌توان مدعی شد که ساخته‌ی ریسپاون کیفیتی هم تراز با آثار نامبرده ارائه داده است.

اما الگوبرداری‌ها به درستی انجام شده و شایسته‌ی عنوانی در مقام و مرتبه‌ی جنگ ستارگان است. مبارزات، سکوبازی‌ها و پازل‌ها همگی در سطح کیفی ایده‌آلی قرار دارند و نظر هر نوع سلیقه‌ای را جذب می‌کنند.در مبارزات بازی ردپای آثار درخشان From Software به وضوح دیده می‌شود در مبارزات بازی ردپای آثار درخشان From Software به وضوح دیده می‌شود و شاهد شمشیرزنی‌ها و مبارزات روان و هیجان انگیزی هستیم. لذت استفاده از سلاح مخصوص جدای‌ها یعنی لایت‌سیبر به خوبی به بازیکنان منتقل می‌شود و تا انتها همراه آنها است. علاوه بر لایت‌سیبر که تنها سلاح کال تا پایان بازی محسوب می‌شود، درصد عمده‌ای از مهارت‌های کال در استفاده از نیرو یا Force خلاصه می‌شود. نیرو در کنار لایت‌سیبر شاکله‌ی اصلی سیستم مبارزات و حتی ساختار سکوبازی‌های بازی را شکل داده است.

نیرو، روش‌های گوناگونی را برای مقابله با دشمنان که ممکن است از سربازان امپراطوری باشند یا موجوداتی که در سیارات مختلف با آنها برخورد می‌کنید در اختیار بازیکنان قرار داده است. نیرویی که امکان کشیدن (Force Pull) یا پرت کردن (Force Push) دشمنان را فراهم آورده یا به حالت سکون در آوردن دشمنان که فرصت بیشتری برای حمله کردن به شما می‌دهد. با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز بیشتر می‌توان هرکدام از این مهارت‌ها را ارتقاء داد یا حالت‌های جدیدتری به آن اضافه کرد. کافی است به هنگام meditation که حکم بونفایر در سری سولز را دارد، امتیازات کسب شده را خرج ارتقاء یا آزاد کردن مهارت‌های بیشتری بکنید. مبارزات در بازی Star Wars Jedi Fallen Order به لطف همین قابلیت‌ها بسیار جذاب و سرگرم کننده است. استفاده‌ی هم‌زمان از نیرو و لایت‌سیبر لذت جدای بودن را به بازیکنان انتقال می‌دهد و لحظات هیجان انگیزی در Jedi Fallen Order رقم می‌زند.

بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order
بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order

استاروارزوانیا

با خروج از براکا و در طول این ماجراجویی، کال به سیارات گوناگونی سفر می‌کند که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. گشت و گذار و اکتشاف در محیط، یک فاکتور کلیدی در بازی استاروارز جدای فالن اوردر به حساب می‌آید و باید به هرگوشه‌ای که راهی برای نفوذ دارد سرک کشید. البته در ابتدای بازی که هنوز کال بخشی از مهارت‌های خود نظیر راه رفتن به روی دیوارها را در اختیار ندارد امکان عبور از برخی گذرگاه‌های صعب‌العبور وجود ندارد. به همین دلیل باید بعد از پیشروی و آزاد کردن قابلیت‌های فردی جدای دوباره به سیاراتی که قبلاً به آن سفر کرده‌اید برگردید و مناطق جدیدتری را کشف کنید.

محیط سیارات و همه‌ی آنچه که درون آنها است به یک‌باره پیش روی بازیکن قرار نمی‌گیرد و ساختار مترویدوانیایی دنیای Jedi Fallen Order شما را به بازگشت و تکرار ماجراجویی در سیارات قبلی ترغیب می‌کند. وجود آیتم‌های ارزشمند در مناطق کشف نشده و امتیازاتی که به دست آوردن آنها در پی دارد کاملاً شما را مجبور به تسلیم در برابر خواست سازندگان و از سر گرفتن اکتشاف در گوشه و کنار سیارات می‌کند. درست در همین لحظات است که متوجه می‌شوید Respawn در خلق یک جهان مترویدوانیایی نیز موفق ظاهر شده است.

Respawn Entertainement, Star Wars Jedi: Fallen Orderمنوی مهارت های ویژه (سلامتی و بقاء، پروش نیرو و افزایش مهارت در استفاده از لایت‌سیبر)

خیزش کال کستیس

خوشخبتانه در Star Wars Jedi Fallen Order خبری از مخفی کاری و مکانیک‌های مخصوص به آن نیست و مقابله با دشمنان تنها راه پیشروی در بازی است. درخت مهارت بازی سه زیرشاخه‌ی اصلی سلامتی و بقا، مهارت استفاده از لایت‌سیبر و استفاده از نیرو را شامل می‌شود. همچنین امکان شخصی‌سازی شمشیر معروف سری، لباس کال در کنار رنگ فضاپیما و BD-1 دوست داشتنی با آیتم‌هایی که در محیط یافت می‌شود وجود درد. مجدداً صحبت از BD-1 شد، که نقشی مهم و کلیدی در پیشبرد اهداف و پیشروی در بازی دارد. فصول سکوبازی تا حدود زیادی عملاً وابسته به استفاده از این ربات دوست داشتنی است و کاربرد او در گیم پلی بازی بسیار مهم و جدی است. BD-1 در جدای فالن اوردر نقش تایتان محبوب بازی Titanfall 2 یعنی BT-7274 را ایفا می‌کند و به همان اندازه جذاب و تاثیرگذار است.

اهدای بسته‌های سلامتی، شناسایی دشمنان، تعامل با محیط و هک کردن از مهم‌ترین قابلیت‌های دروید و هم تیمی کال است. همان‌طور که در بخش داستانی نیز اشاره شد BD-1 شخصیت‌پردازی مخصوص به خود را هم دارد و به سرعت جای خود را در قلب بازیکنان باز می‌کند. مقابله با غولآخرها از دیگر بخش‌های گیم پلی بازی است. متاسفانه Jedi Fallen Order در این بخش اصلاً در حد و اندازه‌های الگوهای خود (بازی‌های FromSoftware) ظاهر نشده و به سختی می‌شود به چند مورد قابل قبول اشاره کرد. فاصله‌ی نسبتاً زیاد در میان درجات سختی گیم پلی، می‌تواند این موجودات را به دشمنانی مسخره یا جان سخت و مرگبار تبدیل کند. بستگی به شما دارد که تا چه اندازه دنبال به چالش کشیدن مهارت‌های شخصی خود باشید وگرنه طراحی اغلب غولاخرها خوب و قابل قبول است.

بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order
نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order – لدت وارد شدن به AT-AT (The Empire Strikes Back) و استفاده از آن…

نیرو بر می‌خیزد: نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

جدیدترین دستآورد استودیو Respawn در صنعت بازی‌سازی سند افتخار دیگری در کارنامه‌ی این استودیوی خوشنام است. گروهی که اعضای ارشد آن بیشتر به جهت ساخت و تولید شوترهای اول شخص شهره بودند حالا یک ماجراجویی سوم شخص خوش ساخت و ماندگار را تقدیم علاقمندان Star Wars کرده‌اند. عنوانی که معرفی پر سروصدا و باشکوهی نداشت، در زمان انتشار باعث افتخار سازندگان خود و خوشحالی علاقمندان شده است. جدای فالن اوردر به هنگام مبارزات جلوه‌ای از آثار میازاکی، در سکوبازی‌ها و حل پازل یادآور آثار برجسته‌ای چون آنچارتد و در ماجراجویی و گشت و گذار یادآور Metroid Prime است اما در واقع هیچ کدام نبوده و فقط Star Wars Jedi Fallen Order است. گیم پلی سرگرم‌کننده‌ی این بازی پس از سال‌ها احساس رضایت و خشنودی تمام عیار از تجربه‌ی یک بازی در دنیای Star Wars را به مخاطب خود هدیه می‌دهد.

Respawn Entertainement, Star Wars Jedi: Fallen Orderکلیه‌ی اجزای لایت‌سیبر را به دلخواه و سلیقه‌ی خود تغییر دهید و شخصی سازی کنید

به زیبایی کهکشان، به درخشندگی ستارگان

بازی Star Wars Jedi Fallen Order از نظر هنری عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده و شایسته‌ی عنوانی است که نام Star Wars را یدک می‌کشد. تنوع به کار رفته در طراحی سیارات، در هر فصل از بازی مناظر و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. هر سیاره اقلیم گیاهی و جانوری مخصوص به خود را دارد و ماجراجویی در هریک با دیگری متفاوت است. در طرف مقابل ابعاد فنی بازی به همان اندازه خوب و بی‌نقص نیست. در ساخت Jedi Fallen Order برخلاف انتظار از فراست‌بایت استفاده نشده و Unreal Engine 4 انتخاب ریسپاون برای توسعه‌ی بازی بوده است! در ساخت Jedi Fallen Order برخلاف انتظار از فراست‌بایت استفاده نشده و Unreal Engine 4 انتخاب ریسپاون برای توسعه‌ی بازی بوده است! انتخابی که سازندگان بازی را سربلند کرده و در ردیف بهترین‌های سال قرار می‌دهد، اما کاملاً هم بی‌نقص و خالی از ایراد نبوده است.

مشکلات مربوط به افت فریم چه در رایانه‌های شخصی و چه در کنسول‌ها گریبان‌گیر بازی شده و به خصوص در صحنه‌های شلوغ نبرد حسابی دست و پا گیر می‌شود. این ضعف فنی در کنسول‌ها شدت بیشتری داشته و موجب آزار صاحبان اکس باکس وان و پلی‌استیشن شده است. البته ما در تجربه‌ای که از بازی در نسخه‌ی PC داشتیم از ابتدا تا پایان در بهترین شرایط ممکن (سطح کیفی Epic) حداقل ۶۰ فریم را تجربه کردیم، مگر در مواردی کوتاه که شاهد افت فریم‌های جزئی بودیم. از سوی دیگر جزئیاتی که بعضاً با تأخیر بارگذاری می‌شدند از دیگر مشکلاتی بود که در بازی مشاهده شد. این نقص تبدیل به امضای آنریل انجین شده و سال‌ها است که در بازی‌های بسیاری تکرار می‌شود. نهایتاً باید به وجود باگ‌هایی در بازی اشاره کرد که البته امروزه عدم وجود آنها در بازی‌ها باعث تعجب است!

همچنین حتی در بهترین شرایط ممکن سطح جزئیات به کار رفته در طراحی چهره شخصیت‌ها و محیط در لحظاتی از بازی کمی پایین‌تر از سطح انتظار است و با ساخته‌های DICE فاصله دارد. گذشته از این موارد بازی از نظر بصری کاملاً سربلند است و زیبایی‌های دنیای Star Wars را به شکل بسیار شایسته‌ای به تصویر می‌کشد بازی از نظر بصری کاملاً سربلند است و زیبایی‌های دنیای Star Wars را به شکل بسیار شایسته‌ای به تصویر می‌کشد. در این بین باید به Draw Distance بسیارعالی بازی یا به طور کلی طراحی خوب شخصیت‌ها و هرآنچه که در تصویر مشاهده می‌شود اشاره کرد. نورپردازی از دیگر نقاط قوت جدای فالن اوردراست که صحنه‌های زیبایی در بازی پدیده آورده است. صداپیشگی موفق با درخشش Cameron Monaghan در نقش کال و موسیقی متن شنیدنی کامل کننده عملکرد بسیار خوب بازی از نظر بصری است. آلبوم موسیقی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باوجود تفاوت‌هایی که با قطعات حماسی مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان دارد به این دنیا کاملاً وفادار است و حس و حال لازم را انتقال می‌دهد.

بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order
بررسی بازی Star Wars Jedi:Fallen Order

لذت جدای بودن: نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

جدای فالن اوردر همان اثری است که Star Wars در هنرهشتم به آن نیاز داشت. تجربه‌ای درخور و شایسته که هیچ یک از مشکلات بازی‌های اخیر را در خود ندارد و به شایستگی نام جنگ ستارگان را یدک می‌کشد. داستان جالب، گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک چشم‌نواز از اصلی‌ترین مشخصه‌های جدیدترین دستآورد استودیو Respawn در زمینه‌ی بازی‌سازی است. اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان هستید، سریال The Mandalorian را ببینید و Jedi Fallen Order را بازی کنید، این بازی لذت شیرین جدای بودن را به شما می‌چشاند.

Respawn Entertainement, Star Wars Jedi: Fallen Orderدوست و همراه فوق العاده ای به نام BD-1 که هرگز از خاطرات شما پاک نخواهد شد – نقد و بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

Verdict

Platform : PC – Score : 9/10

.If you’re a Star Wars fan See The Mandalorian And Play Star Wars Jedi: Fallen Order

نکات مثبت
  • داستان جذاب و روایت تاثیرگذار
  • شخصیت‌پردازی خوب و موفق
  • گیم‌پلی و سیستم مبارزات روان
  • گرافیک هنری چشم نواز
  • درویدی به نام BD-1
  • موسیقی و صداگذاری قوی
نکات منفی
  • نقد و باگ و مشکلات تکنیکی
امتیاز دنیای بازی 9 شگفت‌انگیز
علي رضايي
نویسنده علي رضايي

نویسنده و فعال حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی با بیش از "۲۰ سال" عمر گیمری و قریب به یک دهه فعالیت تخصصی در وب سایت‌ها و نشریات بازی

Respawn EntertainementStar Wars Jedi: Fallen Order
نقد و بررسی

10 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
    1. سلام
      نه سخت نیست
      من رو اخرید دیفیکالیتی بازی میکنم(اگه قبلا این سبک بازی نکردی پیشنهاد نمیکنم اخرین دیفیکالیتی رو انتخاب کنی)

      من تو کنسولم حتی افت فریم دارم
      جریانش چیه؟
      کنسول که مشکلی نداره
      ولی بعضی وقتا حالمو به هم میزنه فریمش

      ۰۰
  1. من که کلا از اول اول اول با دنییا جنگ ستارگان و فیلم و بازی و کلا شخصیت هاش نتونستم ارتباط برقرار کنم.

    ۴۴
    1. «جنگ ستارگان» ترجمه‌ی درستی نیست حامد خان
      بهتره بگیم «جنگ‌های ستاره‌ای»

      ۶۴
    2. اما من به قدری ارتباط برقرار کردم که نگوووو
      اق مهدی درست میشه بهتره بگید جنگ های ستاره ای یا همون استار وارز فارسی بنویسید :46: :55:

      ۳۲
    3. حالا همون که تو گفتی مهدی ولی خب چند تا شمشیر لیزری برداشتن انداختن به جون هم شده جنگ های ستارگان :60: :41: :27: :27: :27: :27: :27:

      ۱۳
  2. اول از همه تشکر بابت این نقد و بررسی عالی، بعد باید بگم که تجربه من هم با شما مشابه بوده و از بازی خیلی لذت بردم. فقط امیدوارم شاهد عناوین بیشتری از استار وارز در سینما و تلوزیون و ویدیو گیم باشیم. :55: :58: در پایان جا داره بگم :
    this is the way

    ۶۱
    1. تشکر آرمین جان :58: :58:
      من هم امیدوارم علاوه بر ادامه‌ی این بازی که قطعی هم هست، آثار درخشان دیگه ای از دنیای استاروارز تولید بشه ;)

      ۵۱
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر