ریزر ایرباد Hammerhead بی سیم را راهی بازار کرد

در ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ , 18:18:17
ریزر ایرباد Hammerhead بی سیم را راهی بازار کرد

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی تصمیم گرفتند به صنعت تولید ایرباد بی سیم ورود کنند و از جمله باید به سامسونگ، نوکیا، اپل و برخی دیگر اشاره کرد. در این بین ریزر نیز اخیرا ایرباد ایرباد Hammerhead خود را معرفی کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

ریزر همیشه محصولات جذابی را برای مخاطبان و مشتریان خود تدارک می‌بیند و در این بین باید به ایرباد Hammerhead بی سیم آن اشاره کرد. این هدفون دارای فناوری ANC بوده و از قابلیت RGB هم بهره می‌برد.

قیمت آن ۱۳۰ دلار بوده و رقیبی برای سایر ایربادها محسوب می‌شود. این ایرباد بی سیم از نوع گیمینگ بوده و با تاخیر پایین تجربه کاربری لذت بخش را فراهم خواهد آورد. ریزر که عمده محصولات آن برای گیمرها بوده، حال با این مدل سعی کرده یک گزینه تمام عیار برای بازیکنان تدارک بیند. به گفته شرکت سازنده، قابلیت حذف نویز بسیار فعال بوده و عملکردی بهتر از دیگر رقبا دارد.

به گفته ریزر، ایرباد Hammerhead با فناوری لغو نویز قادر است که هر سر وصدا مزاحم را از بین ببرد، صدایی که باید به صدا هواپیما، ماشین و برخی دیگر اشاره کرد که تجربه شنیدن صدا را در ایرباد Hammerhead رنج آور می‌سازند. افراد با برنامه اختصاصی Razer audio می‌توانند رنگ RGB و صدا را به شکلی قابل توجه تنظیم کنند. در دیگر ویژگی باید به تاخیر صوتی پایین اشاره داشت.

ویژگی تاخیر پایین عمدتا برای گیمرها اهمیت دارد و سایر افراد با آن کاری نداشته باشند. ایرباد ریزر دارای قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ است و عمر باتری آن با یک بار شارژ به ۶.۵ ساعت خواهد رسید. البته اگر  ANC و RGB را فعال کنید، مدت زمان به ۴ ساعت تنزل پیدا خواهد کرد. با وجود کیس شارژ عمر باتری تا ۳۲ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد که در مقایسه با نسل پیشین اختلاف بزرگی به حساب می‌آید.

ریزر هدفون بی سیم جدید را از هم اکنون با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می‌رساند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر